Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скърцане на тампоните- РЕШЕНО !!!


димон

Recommended Posts

След като изяснихме с какви течности ( гелове) да си мажем уплътненията на вратите бих желал да обсъдим с какъв спрей да се пръскат тампоните на реактивната щанга за да не скърцат , а в същото време и да не се прецакат. За жалост те не се предлагат като резервна част , а вървят заедно с щангата ... :oops: :oops: :oops:

Дали тези на Mutip и Nigrin са подходящи и дали трябва да е силиконов спрей или друг , защото ако резултата е обратен на очакването става голям автогол ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като изяснихме с какви течности ( гелове) да си мажем уплътненията на вратите бих желал да обсъдим с какъв спрей да се пръскат тампоните на реактивната щанга за да не скърцат , а в същото време и да не се прецакат. За жалост те не се предлагат като резервна част , а вървят заедно с щангата ... :oops: :oops: :oops:

Дали тези на Mutip и Nigrin са подходящи и дали трябва да е силиконов спрей или друг , защото ако резултата е обратен на очакването става голям автогол ... :D

 

 

май без проба няма да стане :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз имам скърцане но не мога да разбера дали е от тампоните или от уплътненията.Мисля да ги намажа уплътненията , а тампоните на предния носач да ги облея с течен парафин. Тази операция съм я запланувал за тази събота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да съм 101% сигурен , днес отидох на мивка за миене на предните подкалници :D . След излизането от мивката се чу само едно скръцване и всичко утихна. Последва минаване по легнали полицаи , дупки , шахти - всичко е мазно и комфортно :) . Кеф! . След 3 часово стоене на колата всичко се започна отново. Следователно водата е изиграла ролята на смазка за известно време.

Та въпроса е дали спрея с който ще се пръска ще издържа бая по-дълго ( и то с колко) и дали да е раздвижващ като WD-40 или като смазваш ( нещо като течна грес или силикон ) .

Мисля да пръсна на всички подвижни опори и да се приключи и с тоя дразнител . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пръснеш течна грес, да не стане обратен ефект като полепнат разни пясъци и гадости? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало . Течната грес при впръскване е с малък вискозитет и прониква лесно . След минута си става нормална .

Пясъците и гадостите са с голям вискозитет и ...не могат да взаимодействат...

 

:) Добре , че разрешиха бързото писане : пр. : вместо взаимодействуват с взаимодействат smile091 smile091 smile091

като си спомня само онази дума ... и лошо ми ства :

 

НЕПРОТИВОКОНСТИТУЦИОНСТВУВАТЕЛСТВУВАЙТЕ - 38 БУКВИ ба си и ужаса !!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си смени предните втулки на носачите и проблема ти ще изчезне ;)

Но първо ако желаеш ги напръскай само тях за да се убедиш :idea:

 

 

Имаш предвид на самия носач, а не на реактивната щанга ? Я сподели как се сменят тея втулки !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин отделих 30 мин за окачването . Доверих се на силиконов спрей SOUDAL за гумени изделия.

Напръсках всичко що е шарнир , тампон , селенова втулка - обилно , дори и задните носачи , биалетки и т.н. smile035 smile035 smile035

Резултата е поразяващ - въпроса е колко ще е дълготраен !

Спрея е 500мл и ми остана половината с която ще се третират уплътнителите по вратите.

След изсъхване остава мазно , гланцово и леко лепкаво покритие ...

Времето ще покаже !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин отделих 30 мин за окачването . Доверих се на силиконов спрей SOUDAL за гумени изделия.

Напръсках всичко що е шарнир , тампон , селенова втулка - обилно , дори и задните носачи , биалетки и т.н. smile035 smile035 smile035

Резултата е поразяващ - въпроса е колко ще е дълготраен !

Спрея е 500мл и ми остана половината с която ще се третират уплътнителите по вратите.

След изсъхване остава мазно , гланцово и леко лепкаво покритие ...

Времето ще покаже !!! :)

 

 

и аз напръсках но не бях толкова разточителен,спрея ще ми стигне за поне 3-4 пъти,на него пише,че е водоустойчив и мисля,че няма много бързо да се отмие.Резултата е НЕВЕРОЯТЕН.

 

п.п.браво Димо,остана да почерпя smile152 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги smile027

Някой да е имал досега проблем със задното окачване, че го гледах на канал наскоро - изглежда мега сложно и "чупливо" (дано само да изглежда така) smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си смени предните втулки на носачите и проблема ти ще изчезне ;)

Но първо ако желаеш ги напръскай само тях за да се убедиш :idea:

 

 

Имаш предвид на самия носач, а не на реактивната щанга ? Я сподели как се сменят тея втулки !

Само с демонтаж на носача и е нужна преса за целта. Новите малко по бавно трябва да се набиват защото тампона се къса инче (хубаво е да се намаже с технически вазелин преди това. Ако носача е от "ламаринения" се набива по лесно, но ако е от чугунения, там задължително трябва да се почисти с шабър примерно началото на отвора на носача, защото там ръждасва под стария тампон и после се къса новия. А на стабилизиращата шанга отпред тампоните са си изляти на нея и там нито се сменяват, нито има смисъл да се пръскат.Ако се решите на евентуална смяна на предните втулки на носачите, хубаво е носача да се стяга в положение когато колата е стъпила на гумите си или на канал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам обаче какъв е смисъла от смяната тъй като при мен скръцнаха още на третия месец след покупката ( през зимата) . Над 15-16 'C няма скърцане . А тропането си беше по рождение . Щом с родните тампони не изкарва и малко , какво остава за нови такива .

А това , че тампоните на стаб. щанга са правени на место прави ли ги по-устойчиви и трайни ?

 

п.п. ...смотана работа ... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прави ги защото никакви проблеми няма с тях за сега за разлика от на О1.А наистина втулките са си доста слаба работа..........много често се скапват, а че си и нямаме пътища си е друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой спрей ползва ти ? Я сподели ! :) От същия или друг подобен ?

Здравейте, не съм влизал скоро тук , но като видях днес темата за скърцането и неговото решение се зарадвах много, защото имам същия проблем с моята октавия :(

Бих искал да попитам от къде да си купя този вълшебен спрей :) ?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой спрей ползва ти ? Я сподели ! :) От същия или друг подобен ?

Здравейте, не съм влизал скоро тук , но като видях днес темата за скърцането и неговото решение се зарадвах много, защото имам същия проблем с моята октавия :(

Бих искал да попитам от къде да си купя този вълшебен спрей :) ?

Благодаря предварително

 

 

има ги навсякъде,практикер,бриколаж,метро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Малко над 2 месеца (3.12.2009г.) след пръскането със силиконов спрей по гумените изделия на окачването - ПОЛЕТ НОРМАЛЕН :D . Няма сръц , няма трък . Голям кеф . smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! При мен отляво вече сериозно си трака, предполагам, че е левият алуминиев тампон. Но няма да пипам нищо по окачването преди ББ да запълни кратерите из София. После и аз ще пръсна предните тампони със силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вече 3 месеца (3.12.2009г.) след пръскането със силиконов спрей по гумените изделия на окачването - ПОЛЕТ НОРМАЛЕН . Няма сръц , няма трък . Голям кеф .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Вече 5 месеца (3.12.2009) след пръскането със силиконов спрей по гумените изделия на предното окачване НЯМА СКРЪЦ ... :D

Днес дори си правих ъпгрейд на задните тампони на предните носачи по метода на братушките :

 

018722099.jpg

 

018722101.jpg

 

018722102.jpg

 

018722103.jpg

 

След тази процедура тампоните влезнаха с КЛИЗМА на мястото си . Голям ЗОР . За сравнение при свалянето им не съм прилагал никакво усилие...Интересното е , че диаметъра на десния ми носач е с 0,5 мм по-малък от левия !!! БА СИ ОТК-то...Имено затова потропваше отдясно...Моите носачи са чугунени .

За ефекта след подлагането на гилзата нямам коментар . =D> Удоволствието от преминаването по дупките е БЕЗГРАНИЧНО ... :smt004 ....За справка калибъра на гилзата е 12-ти !!!!

Ааааа, и още нещо - НЕ е необходимо да се сваля носача - прави се на канал , без дори да се сваля кората под мотора ...и отнема около 15 мин цялата работа ...

 

п.п. Снимките са заимствани от руския сайт на Шкода ...не са мои !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б@@@@@си и методите... smile091 Димо, ще ме умориш... То е ясно, че братушките имат в излишък муниции и боеприпаси... Ако наистина върши работа - 10 Х :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.