Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво ми тропа в предницата?


dude_BG

Recommended Posts

Значи вчера в интернет попаднах на едни тампони на предните носачи (тези с алуминиевата стоика които Димон е сменил) и въпроса ми е понеже момчето ги продава заради това че са му ги донесли по погрешка от англия и много изглеждат като на ОК2 искам да попитам дали на всички модели на VW с този модел предница тампоните са едни и същи забелязал съм че PASSAT B6, NEW JETTA , NEW CADDY, GOLF 5 всички са с тази предница. Питам защото не са под номер на VW и не може да се определи какви са но ги дава за 60 лв двата и мисля да се възползвам от офертата все пак са внос от англия и мисля че ще си заслужават. Възможно ли е да не са изобщо за VW?

post-4543-138453153828_thumb.jpg

post-4543-13845315383_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    23

  • evin

    13

  • dude_BG

    12

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Аз викам да си направим подфорум "Аз и моята тропаща след 30 000км предница " smile150

Бах мааму, какво става тука. Гледам и не мога да повярвам на ушите си. При мен нещата взеха май доста да се влошават...

Първом притропваше отляво, когато минавах през неравност в десен завой, после почна да пука при преминаване с малка скорост през остра неравност (примерно повдигната шахта). След това, пукането се появи при потегляне и при рязко спиране (което ме навежда на мислята, че е тампон или на ск. кут или на ДВГ). И не на последно място вече почна да притропва и вдясно - при ляв завой. Да не говорим, че имам и няк'во особено движение на волана - все едно ми е разхлабена гумата (аз знам какво е :oops: усещането, надявам се вие да не разберете никога :))

Мислех да изчакам до пролетта, но май няма да ми издържат нервичките. Вкъщи започваме със залозите, какво ли ще ми подменят тоя път като бонус smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму, какво става тука.

 

Е какво да става при тоя тотален офроуд из България smile011

Коли на по 200 000 км идват с перфектна ходова част от Германия, а нашите за 20 000 им разгонваме фамилията...

Радвайте се, че на О2 се сменят някакви мижави тампони за "стотинки", че при другите марки летят цели носачи и разни щанги за $$$

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните 2 дни поне 4 пъти се изхаквах в необикновени дупки... Кво няма да се разтропа! Оня ден едно момче с едно ренде Лагуна си остави картера на една шахта на моята улица - шахтата стърчи почти една педя от (каквото е останало от) асфалта. Така че... аз съм доволен колко издържа Октавийката - бая ги мъчим у Софето. Като си отида в Пловдив и тя не ще да се връща после, дърпа се! Вика ми smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изглежда е общ проблем и моята фабиика има същото лопане но много по рано на 15000 км се появи ходих в ЕТ провериха и ми казаха че няма никакъв проблем и най интересното е че се усилва като завали дъжд и се намокри предницата.поздрави на всички и дано това да са кусурите на колите ни (нищо друго да не мърда а проблема се решава като усилиш радиото smile091 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си отида в Пловдив и тя не ще да се връща после, дърпа се! Вика ми smile045

 

Да бее, като се сетя за дупките в Пловдив, тия в Софето ми изглеждат като копани от малки деца smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си отида в Пловдив и тя не ще да се връща после, дърпа се! Вика ми smile045

 

Да бее, като се сетя за дупките в Пловдив, тия в Софето ми изглеждат като копани от малки деца smile048

smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време съм забелязал че когато въртя на място волана и съм отворил вратата се чува едно припукване тоест по точно като цъкане. При вас има ли го. Според мен причините са две или реиката която е с електромотор припуква нещо или гумените маншони на кормилната щанга са се замарсили с разни боклуци защото преди няколко седмици когато измих с водуструика хубаво окачването отдолу всичко си беше наред. Предполагам са маншоните защото ако е реиката ще светне някоя лампичка или няма да работи добре. Скоро ще почна да спра да му доглеждам.

 

А относно тампоните на реактивната щанга утре един приятел на които бях поръчал да ми ги купи от Германия ще ми ги донесе наи после ще се сдобия с тях без щангата. Интересно как там ги има а тук в БГ не. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за вътрешните тампони на стабилизиращата щанга на О2 - хората казват , че са отлети върху щангата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чува пукане при въртене на волана на място, проблема е в лагерите на предните макферсони. Проверява се лесно, но от 2-ма човека като единият трябва да сложи ръка на пружината когато колата си е стъпила на гумите и другият да върти наляво и надясно. Не трябва да се усеща прескачане на пружината, а да се движи гладко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тропането "излезе" от задните селенови втулки които по принцип се сменят с алуминиевото тяло . След като огледах старите се оказа , че няма нищо разбито по тях . Просто са като нови . Единствено се забелязва в леглото ( шесторамното) следи от носача . И след като гледах как лесно се изваждат на ръка ми идва на ум , че хлабината е само в леглото между носача и втулката . Моите хлабини си бяха така още от покупката на колата.

Ако някой мисли да си сменя тези тампони и не му се дават по 35 ЕUR на бройка , може да пробва да "омотае" около леглото на носача тънка медна или алум . ламаринка , която би трябвало да загуби съвсем фабричната хлабина :

 

016311604.jpg

 

016311605.jpg

 

016311606.jpg

 

016311607.jpg

 

smile027 smile027 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезно инфо за русофилите във форума :) :

 

http://www.skoda-club.org.ua/index.php? ... 5c8e0aeaf0

 

...проблем в носачите випуск ' 2007 г. ;)

 

 

....""Как я уже писал где-то здесь, мне поменяли подушки рычагов по гарантии. Вот прошёл на одной 20 тыс, на другой получилось 25,т.к. меняли их с разницей в 5 тыс. Глухой стук появился снова, заехал вчера на неофициальную СТО и диагностика показала снова эти же подушки (сайленблоки) передних рычагов. Я мастерам расказал, о том, что здесь выше писал strong, на что они ответили, не надо ничего наваривать, просто берется кусок металлической пластины и наматывается вокруг оси рычага именно там где посадочное место подушки. Я так понимаю я не первый приезжал и опыт у них уже был, сказали, что будет ходить пока сама резина не порвется. Всего работа заняла около часа + развал 30 мин. Hello!...""

smile049 smile049 smile049 - пак извадихме късмет - випуск '2007 ....

 

речник :

 

рычаг - носач

сайлентблок - селенова втулка

подушка - възглавница

....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:arrow:

 

Не се чува нищо по въпроса . Уж някои колеги щяха да звънят някъде , други щяха да сменят разни неща ...Интересно ми е какъв е резултата и какви са диагнозите ... :)

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се справих с тропащата предница. Купих алуминиевите тампони на носачите за които питах и също и селеновите втулки (малките тампони) от ЕТ, също 2 нови биалети от ЕТ и предницата просто е бетон засега. Ще видим колко ще изкара.

А що се отнася до стабилизиращата щанга наистина явно е отлята защото не получих тампоните които чаках. Оказа се че цялата щанга в Германия е по скъпа отколкото тук. Пак и хлопането се оказа че не е било от нея.

Металните тампони на носачите също изглеждаха здрави като тези на снимките но когато бяха закачени на носача в напънато състояние с ръка надолу при откачен макферсон се наблюдаваха малки цепнатинки. А също така ми се стори че както казва колегата може да се разхлабват в шестоъгълника защото излезнаха много лесно. А новите си влезнаха плътно и с усилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се струва хитра идея - около шестограма да се навие някаква лента. Защото именно този смешен луфт хлопа. Лошото е, че каквато и лента да се навие, ще бъде сплескана за нула време от теглото на Звяра smile009

 

При мен откакто стана около нулата, звуците мощно се засилиха. Освен потропване се пови и скърцане. Явно всичко идва от тия алуминиеви задни тампони, които са замислени фабрично доста тъпо. Според мен ако гумата се замени с тефлон ще се решат всички проблеми. Някой да е чувал да се произвеждат/продават тефлонови тампони?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

evin,

най-удачно според мен е около шестограма да се намотае тънка медна (алуминиева) ламаринка . Ако се направи грамотно така , че да не "избяга" смятам , че ще издържи вечно. Просто трябва да се подбере необходимата дебелина (слоя) .

Скърцането не е от там . От предните втулки на носача е . Не са разбити , просто скърцат - пръскаш яко със силиконов спрей и си готов . smile159

 

Тефлона не е еластичен като гумата [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Димон, ще пробвам пролетта с медна лента и ще споделя smile027

 

А дотогава как ще спиш спокойно , evin ? Работата е за 1 час . Аз не бих издържал до пролетта..., освен ако не бях мечка . smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами възпира ме да го направя сам, защото не знам дали няма да има усложнения по свалянето. Ако е лесно ще се пробвам. Канал имам в гаража. Трябва ли да се вдига колата на крик? Трябва ли да има напрежение в окачването? Някаква специални инструменти необходими ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега говорих с Еураспек и имам час за Понеделник в 8 часа сутринта. Ще сменям маслото и ще ги помоля да ми прегледат и предницата. Нещо.... не бяха много сигурни какво точно поема гаранцията, та Понеделник ще видим какво ще измъдрят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега говорих с Еураспек и имам час за Понеделник в 8 часа сутринта. Ще сменям маслото и ще ги помоля да ми прегледат и предницата. Нещо.... не бяха много сигурни какво точно поема гаранцията, та Понеделник ще видим какво ще измъдрят...

 

Един съвет само : помоли приемчика да се повози в колата за да чуе "тропането" , защото само с преглед на подемника трудно се улавя . Моята я проверяваха все на подемника между другото ( покрай някоя смяна на масло) и все беше перфектна =D> , а на мен си ми тропаше... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко! Ако каже, че нищо й няма, ще сменя всичко (селенови втулки, биалетки и задните тампони) като се прибера в Пловдив - да ми е мирна главата. В Понеделник няма време да возя приемчика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.