Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Mateelda 105x


joeless

Recommended Posts

smile001

Колата си остава моя. Обяснения мога само на по кафенце да давам... и то само ако ми водите симпатични неангажирани девойки хахаххахаа smile048

 

Джо, много се радвам, че си взел това решение! Браво на теб! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joeless

    109

  • joro-120L

    41

  • maxrpm

    39

  • Green_Witch

    34

Най-много писали в темата

Джо, наистина много се радвам, че си стигнал до това решение! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само така! Няма да се предаваш!

Добре, че не я купиха през това време. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно чудно маторче, към 100х км. и нито километър повече. Пазя си го за 100с-та ама ако си навит да говорим. Купих го на 70х от един доктор, карах го 20-25х и като бракувах колата си го свалих.

105 ца, от последните .Качваш го и газ, гаранция !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

ъъъъ....

 

много ми се кара ... ама много ...

някой няма ли читав двигател, който да взема назаем, под наем, на изплащане? пари да си купя няма...

за 1-2 месеца, докато си разчастя и направя 105чковия ....

просто ще се скапе от стоене иначе колата... а и времето още е хубаво... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вдявам, къде са и белите гащички контраста на снимките е пре**ан, също и защо номера е на свински опашки. Трябваше да запазиш нита щях да ти го оправя за 2мин, нямаше да си личи, по патент на malkiq.

Относно седенето навън не бери грижа, точно като седи, а не като я бие солта в София, която е МНОООООООГО, се запазва. Забележи, че до преди 10 год колите бяха много по - читави, но сега новата политика е повече сол. по - малко снегорини (това не е бъзик)

 

Вече бях почнал да те хейтвам наум, но сега ти се радвам че си върна шкодичката, закарай я някъде на удобно място и да зимува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави снимки! Много ми харесва надписа! Лепенка ли е или табелка?

До колкото с двигателя мога да помогна я с някой чарколяк като почнеш да го правиш. А мен ако питаш разбери се за някаква схема с Жорката(Odin) за 130ковия. Аз лично имам един 136 в мазето, но е гол и няма колектори и надали ще ти свърши работа за скорошно каране. :?

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, митаче, но и на один отговорих вече - искам да си стегна нейния си двигател. не ми трябва бърз двигател, само нейния си, перфектно изглеждащ и работещ smile092 затова търся назаем за известно време - просто да се движи докато работя по нея, да не се разсъхва от стоене

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Мили задномоторни колеги, може ли да дадете малко (и повече) акъл - какво освен РБС ми е необходимо за да си направя 120 двигател в 105 блок?

Пролет иде и еротиката пак е на линия... smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мили задномоторни колеги, може ли да дадете малко (и повече) акъл - какво освен РБС ми е необходимо за да си направя 120 двигател в 105 блок?

Пролет иде и еротиката пак е на линия... smile092

... Един разпределителен вал 280/280 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мили задномоторни колеги, може ли да дадете малко (и повече) акъл - какво освен РБС ми е необходимо за да си направя 120 двигател в 105 блок?

Пролет иде и еротиката пак е на линия... smile092

 

Ще трябва да разстържеш основата на блока,в която влизат ризите,защото ризи за 120 ямада влезнат директно в блок 105 - идват малко по-широки.Обратното може да стане,но не е никак препоръчително,защото ризите не уплътняват в блока,а се държат само на периферията си и бозата в картера е гарантирана smile049

А що се отнася до разпределителния вал - може да си поръчаш наточен,даже 320 градусов,ама според мен не си прави експерименти с този мотор.Най-добре ще е да си намериш от някъде вал с по-разширени фази,но пак стандартно изпълнение - например 254 градусов от 791.135М/791.136М.Но не е задължително - от 110Р и Фаворит 136 вала е с малко по-малки фази от споменатите,но върши добра работа.

Главата може да намалиш малко с цел да достигнеш степен на сгъстяване 10,0.Повече не е необходимо заради октановото число и предварението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
уууупс.... :mrgreen:

Само така! =D>

Честито нов мотор! Много си го лъснал! :smt032 ........и да не се обадиш, а? 8)

Дръж фронта, че софийските задномоторни нещо взеха да намаляват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъ, това е стария още smile049 smile092

фронта няма да го дам, поне аз... задномоторна птичка :smt017 форевър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъ, това е стария още smile049

фронта няма да го дам, поне аз... задномоторна птичка :smt017 форевър

:smt017

 

 

Хм :-k

А с онзи какво? Помислих си, че си го качил........но, кофата отдолу - тази снимка ми е позната. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има софийски задномоторни. Само в нашата махала 3 се експлоатират ежедневно. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, и до него ще стигнем smile021 има още какво да се свърши докато излезе от бокса, може и бавно да стават нещата, ама пък бързата работа... знаЙш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.