Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Mateelda 105x


joeless

Recommended Posts

Киата се прееба. Ща не ща, Матилдичка става ежедневно МПС до по някое време през януари... Никак не ми се ще да я хамалосвам, но пък .. така ще мога да си набележа общо взето всичко което може да ме подразни в нея и да си съставя по-конкретен план за действие.. :-k

 

Апропо, ще и прехвърлям зимните гуми, та ... 175/70 няма да са ми проблемно широки за оригиналните джанти, нали? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joeless

    109

  • joro-120L

    41

  • maxrpm

    39

  • Green_Witch

    34

Най-много писали в темата

Киата се прееба. Ща не ща, Матилдичка става ежедневно МПС до по някое време през януари... Никак не ми се ще да я хамалосвам, но пък .. така ще мога да си набележа общо взето всичко което може да ме подразни в нея и да си съставя по-конкретен план за действие.. :-k

 

Апропо, ще и прехвърлям зимните гуми, та ... 175/70 няма да са ми проблемно широки за оригиналните джанти, нали? :-k

Би трябвало да се справи! Аз съм карал със 175/65,ама 14'' и нямаше някакви ядове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ги сложиш, завии волана до краино положение и провери дали опира в спирачния маркуч, ако не, си ок

 

Обикновено се получава когато на късото окачване се сложи маркуч за дълго, а ти си с дълго, но все пак...

 

имаше преди време един пичага тук - satan или s8n, тошо се казвашв с едно МБ тои караше с 185 отзад - никакви грижи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пукната-скъсана греда на заден мост при ляв носач. с две думи задно ляво кулуло ходи накъдето си иска и задницата се клати като на стария капитан патока. Много нежно окачване, деба, всеки месец по нещо правя.... ](*,) ама то и пътищата ни са страхотни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апропо, ще и прехвърлям зимните гуми, та ... 175/70 няма да са ми проблемно широки за оригиналните джанти, нали? :-k

 

Няма да се притесняваш на колата (отзад)влизат 195/55/15 а отпред 155/80+/15, а на 13ките джанти влизат каквито 13 ки намериш. Не вярвам да намериш 245/40/13 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови филтри, нови крушки на фаровете (осраН найт брейкър), прехвърлих задните гуми и стоят нормално, да не кажа страхотно :mrgreen:, махнах оборотомера и върнах прибора с лампичките.

Трябва да мина едно стабилно почистване на задните калници от вътрешната страна и после да ги мина с боди защото оригиналната (!!!) защита-боди-каквото-там-е-било се е поолющило и лъсва метала вече..

Успях да задера един бордюр с предния спойлер при напрично паркиране :? но без сериозни поражения.

След малко отлитам на пътешествие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнем, оборотомера не беше неин, а и тя май не си го хареса :mrgreen:

Междувременно на три пъти ми пада бушон 2 при еднакви условия - в първата минута след стартиране набивам чистачките и парното... Интересно :-k бушона си държи ако примерно направя същото упражнение на петата минута след като съм потеглил, или просто си карам на чистачки и набримчено духало.. Има нечисти сили. Акумулатора наистина е за смяна, след 12 часа на зарядно, и после 250 километра на високи обороти не е редно на сутринта да се задъхва на третото завъртане... :-k

Друго... Много ми бяга стабилноста при 120, май освен обърнати джантоци и едни фланци ще и се слагат да тежат, та да увеличим страничната устойчивост на ветрове и т.н. :-k

Успяхме да вдигнем 140 на магистралата, при това при леко изкачване, просто беше в обороти.. А, да, приятно е да си припомни човек какво е "да я вкараш в обороти" :mrgreen:

И не на последно място по важност - най-големия критик - бащата - я одобри че дори я похвали сериозно \:D/ Жалко че не му остана време да врътне няколко километра и да си припомни младините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми бяга стабилноста при 120, май освен обърнати джантоци и едни фланци ще и се слагат да тежат, та да увеличим страничната устойчивост на ветрове и т.н. :-k

Успяхме да вдигнем 140 на магистралата, при това при леко изкачване, просто беше в обороти.. А, да, приятно е да си припомни човек какво е "да я вкараш в обороти" :mrgreen:

Просто трябва да я свалиш с 1.5 навивки smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох тези пружини... Какво не ви харесва в тях, та все искате да ги режете? Аз много се радвам на моята, защото успявам да я вкарам на такива места, на които влизат само джиповете... Това много често ми урежда проблема с мястото за паркиране зад университета.

 

Представям си SKODA 105 RS и Бонев как вървят по улиците нощно време и като видят някоя 120-ка я разкостват, режат пружините, сглобяват и беж - да ги няма. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох тези пружини... Какво не ви харесва в тях, та все искате да ги режете? Аз много се радвам на моята, защото успявам да я вкарам на такива места, на които влизат само джиповете... Това много често ми урежда проблема с мястото за паркиране зад университета.

 

Представям си SKODA 105 RS и Бонев как вървят по улиците нощно време и като видят някоя 120-ка я разкостват, режат пружините, сглобяват и беж - да ги няма. smile048

Лошото е,че операцията е доста трудоемка,ако няма скоба за вадене на пружини. Иначе тя физиката си знае работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че операцията е доста трудоемка,ако няма скоба за вадене на пружини. Иначе тя физиката си знае работата.

 

Точно заради качествата на физиката, а именно винаги да надхитрява мечтите на хората и да ги приземява на твърдо, не бих си позволила 140 км/ч. със 120-ка. Но вие сте луди глави, а аз - девойка с много изострен инстинкт за самосъхранение. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че операцията е доста трудоемка,ако няма скоба за вадене на пружини. Иначе тя физиката си знае работата.

 

Точно заради качествата на физиката, а именно винаги да надхитрява мечтите на хората и да ги приземява на твърдо, не бих си позволила 140 км/ч. със 120-ка. Но вие сте луди глави, а аз - девойка с много изострен инстинкт за самосъхранение. smile027

Съжалявам че оспамваме темата за хубавицата Матилда,ама някой весел ден,мога да те повозя,да видиш колко е спокойно с тази скромна скорост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Представям си SKODA 105 RS и Бонев как вървят по улиците нощно време и като видят някоя 120-ка я разкостват, режат пружините, сглобяват и беж - да ги няма. smile048

 

Извинявам се само...ама аз несъм рязъл пружини ...все още... как ме намесихте в тфа... незнам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на теория е възможно по наранен бакелит да бяга ток, на практика според мен ти е от карбуратора или нещо друго ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. Но може да има и др.причини - нарушено разстояние или износени контакти на чукчето,центровка на запалването,конденз в дистр.капачка,кабели,свещи,неизпр.ускорителна помпа на карбуратора. Но има и няколко неизвестни подробности - само при студен двигател ли пали трудно? - всяка сутрин ли е така или само,ако не е палена няколко дена?

За 2ри - обърни внимание при неработещ двигател/на място/ как работят ел.моторите на чистачките и парното. Ако тръгват трудно,или колебаят оборотите,значи има някакво натоварване-износени втулки или някакво заяждане по механизма на чистачките. Ако всичко при тях е наред,включи и останалите консуматори на 2ри - стъклоумивател,мигачи,нагревател на задно стъкло/ако има такъв/. Предполагам,че предпазитела е стандартен- 15А

За стабилността при 120км/ч.- виж сходимост,луфтове и амортисьори на предния мост,също и тампоните на рамената на задните полувалове.

За акумулатора - наистина може да му е изтекъл срока,но профилактично провери зареждането-трябва да бъде около 14v при вкл.фарове и 1500об./мин. - Състояние на стартера-износени втулки или четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво точно става с бушона? Гърми или изгаря? :-k

Ако гърми има яко късо съединение, ако изгаря има претоварване в ел. инсталацията вследствие на замърсяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се изнася акумулатора в двигателния оксек? Дължина и сечение на кабела, размери за някаква стойка .. Такива неща smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойката е направена от винкел 30х30мм с размерите на акумулатор 44 А/ч Закрепването на стойката става от ляво с болт и направата на страничен/хоризонтален/ отвор във винкела и гредата на купето/към нишата/, а от дясно се заварява допълнително парче винкел или шина с подходяща височина/за да се хоризонтира стойката/,който се закрепва на шпилката, на която се държи защитната ламарина под двигателя. Кабелите са със сечение, като оригиналните, като за "маса" се използа същия,като плюсовия кабел. "Масата" е добре да се захване за блока /има свободен отвор/ Дължината на кабела е колкото да стигне до стартера- с малко аванс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс, дали това е "селско" или не, е въпрос на предпочитания! Аз също не бих поставил акумулатора там, но така я взех от предишния собственик, а и не ми се разваляше нещо направено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.