Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

регулатори на налягането


todor_velikov

Recommended Posts

какво ще кажете за премахването им-тези дето са монтирани на помпата?

целта е втвърдяване на педала,от как съм взел кошницата все е мек-няма въздух в системата ,помпата и сервото са от друга кола и пак е така,обаче като дигна ръчната педала става као на "западен" автомобил.в стара тема четох че може да е от саморегулиращата система ама като че ли не е от нея smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за кои конуси става на въпрос,под ръчната имам гайки и досега оттам съм я регулирал,но тя е добре на 3-4 зъб почва да спира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе в барабаните са бе

имаше цяла тема как става търси -може и да беше при фабия

ако не я намериш тогава ще обясняваме подробно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile166

сега ново 20 клапанчето на сервото беше залепнало и сега като че ли се повтвърди педала обаче за тия пусти конуси не мога да разбера къде са -да не би да става дума за саморегулиращия механизъм със зъбната двойка smile151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да става дума за саморегулиращия механизъм със зъбната двойка

Баш за него става дума няма други бъбреци , конуси и т.н. натягаш въжетата да стига ръчната 6 - 7 -ми зъб и ако системата е херметична и помпата и цилиндърчетата са читави , нямаш ръбове по барабаните и дисковете са в нормите за износване хода на педала трябва да е не повече от 2 - 3 см. ;)

П.П. Тез клапани на помпата са редуктори на налягането и ако ги махнеш рискуваш да се завъртиш при спиране .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не натягай въжетата..отвий един болт на колелото, завърти барабана докато видиш конусчето, него го дърпа една пружинка надолу, накарай някой да задържи натиснат педала и с нещо остро( чертилка, тънка кръстата отверка или др.) натисни надолу конуса ,после завърти барабана да не задържа ако трябва го върни малко.После от другата страна пак така .Нямам Етка да ти покажа.Малко хора го знаят това и се мъчат от въжетата като "THE Best Forman".Eто например Сами веднага се сети ,щото знае. А зъбна двойка е на опелите..То не е баш й зъбна двойка, на VAG-групата е по добре измислено..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gedore , туй са стария модел спирачки дето барабана се отделя без главината ... не са като на Фелицийте и по - новите Фаворити с клинчето ;)

Аз поне имам ЕТОС те ти го

016078795.jpg

а ти говориш за тез спирачки

016078790.jpg

Имам ги и двата модела и хич не се мъча и Фаворита и Формана ми имат перфектни спирачки smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 благодаря ,значи ръчната е ок,предните дискове знам че имат ръб и са износени а задния барабан не съм го мерил :oops:

преди хващаще горе долу на средата а след вчера по-нагоре \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе за да е натегната задната това дясното рамо за саморегулирането накъде трябва да е -към главината или към накладката?

леле как го обясних :oops: :oops: :oops:

още нещо ако няма кой да ви помага за обезвъдушаването може и сам човек-слагате едно маркуче на щуцера,дигате маркучето да е по-високо от нивото на казанчето, пълните казанчето с течност и се следи да не остане без такава,развивате щуцера и отивате да помпате на педала,помпате докато течността мине нивото на казанчето,отивате и завивате щуцера ,пробвано и работи smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам може да си обезвъздушиш спирачката и по следния начин : наливаш течност до горе в казанчето,отваряш на най-далечното колело пробката и гледаш да потече през маркучето /надянато там/плътна струйка,след това на другите колела последователно повтаряш процедурата.Следи се за нивото на течността в казанчето и се долива.

Може да не ви се вярва ,но с мой приятел така направихме на формана ,когато преди 2 г. му правих ремонт на ходовата част и стана много по- добре отколкото преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и да е,след ръчно регулиране на задните накладки,смяна цилиндърчетата че изпускаха по малко,и 2 мм дигане на педала сега е ток и жица :oops: ,не съм си познавал спирачките smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

](*,) ](*,) ](*,) не и не ,след кратко каране педала е горе-долу в средата хваща и се оказва че механизма за саморегулиране на задните накладки не работи,след старателно смазване и раздвижване-пак не ще,освен ръчно друг наин за регулиране няма,аз се чудех защо след 30 ккм задните накладки изглеждат като нови,

 

на първата скица на позиция 10 има някаква пружинка която трябва да се хване за така ,наречения разтварящ лост,обаче аз я нямам .нито на едното ,нито на другото колело,пък и не виждам как ще се сложи,кой знае предния собственик какво е магерил :smt0344 :smt0344 :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се във всеки магазин за Шкода , но се и чупят лесно и за туй преди време си взех една кутийка с всякакви пружинки за Фаворит и да ти кажа доста се приближават до оригиналните (в една червена кутийка с бяло капаче е опаковката) , има ги и на Сточна гара и при Алекс ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.