Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чип тунинг за DSG


rdragostinov

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rdragostinov

    14

  • bega4kata

    10

  • esto

    8

  • evin

    5

Най-много писали в темата

Има DSG кутии по на 300-400+ хиляди км без никакви проблеми. Не бих ги нарекъл нежни. Но ако човек иска да я разбие нарочно и полага съответните усилия - нищо няма да може да спаси кутията.

 

ABT предлагат официално сертифициран от VW чиптунинг на двигател + DSG, като му вдигат въртящия момент до към 390Nm при максимален праг на натоварване от 400Nm, което говори, че сток 6-скоростната кутия има запас от въртящ момент и над 400Nm. Не знам колко ръчни скоростни кутии биха издържали 400Nm без да се разпаднат - това е много сериозен въртящ момент. Не бих нарекъл DSG "бая нежна", по-скоро "бая сложна" и "бая интелигентна" кутия, която има софтуерно заложена система за самопредпазване от екстремни натоварвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, аз викам - съживили са темата, а те пак за ланч контрола се дрънкат. Аз исках да си отключа лимита на въртящия момент, че да си прасна един чип и с прекрасната ми скоростна кутия да изпържа бегачката, нищо че не мога да карам smile004 и той да вземе да си купи DSG. smile092

Защото, като писах в една друга тема, сега TCM-а на кутията ограничава двигателя, когато входящия въртящ момент е по-висок от 350.

evin, човече, не тъжи, скоро ще напишат софтуер и за дизелите. И тогава ще си направим един фен клуб на автоматиците. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си преценява.Повечето ремапи пипат и настройки на кутията,но при ДСГто се пипат точките на превключване нагоре и надолу,а не скоростта.И вие карате дизел-дори и да накарате кутията да включва на по-високи обороти-теоритична файда би имало само на 1ва и 2ра.Говоря за коли със стандартни турбини или близки до стандартните.Относно ограничаването на въртящия момент-ограничава го екуто на двигателя е не това на скоростите и скоростите не са ти диностенд та да правят разлика между 350 и 390нм.Друг е въпроса,че бързото превключване ограничава въртящия момент,който скоростите могат да понесат-само че са разлика от ръчната кутия където се сменя обикновен съединител и кутията се ремонтира,при ДСГ ремонтат и подмяната на съединители е доста неясна поне за БГ.Затова и профирмите ограничават въртящия момент при дсг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Относно ограничаването на въртящия момент-ограничава го екуто на двигателя е не това на скоростите

 

В няколко форума на Ауди а и в някои сайтове на тунинг фирми четох едно и също - че скоростната кутия праща на еку-то на двигателя сигнал да внимава какво прави, ако се разлюти много. Затова трябва да се пипне нейния софтуер. А иначе вдигат налягането на маслото в съединителите, за да не приплъзват. Колкото до това кога превключва - има какво да се желае, но не може да се каже че е зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И вие карате дизел-дори и да накарате кутията да включва на по-високи обороти-теоритична файда би имало само на 1ва и 2ра.Говоря за коли със стандартни турбини или близки до стандартните.

 

Това DSG си го може и фабрично - режим S

 

Като оптимизация на кутията аз бих искал да се премахне единствено lag-а (замислянето) при kick-down. Под секунда е, но при екстремен старт от място леко дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И вие карате дизел-дори и да накарате кутията да включва на по-високи обороти-теоритична файда би имало само на 1ва и 2ра.Говоря за коли със стандартни турбини или близки до стандартните.

 

Това DSG си го може и фабрично - режим S

 

Като оптимизация на кутията аз бих искал да се премахне единствено lag-а (замислянето) при kick-down. Под секунда е, но при екстремен старт от място леко дразни

 

Не зная дали си карал бензиновия вариант, говоря за 1,8 TSI. Наскоро един приятел си купи такава (по моя препоръка, след като юрка моята кола цял ден) Та там такова замисляне почти не се усеща. Особено старта от място е мигновен - както на старите автоматици - пускаш спирачката и се изстрелваш. Това си е много важно ако се включваш в натоварен път. Вярно че това е новият 7-степенен модел на кутията, но говорих и с един колега от форума, от Performance 99. Той също твърди че забавянето не е от скоростната кутия, а от помпа-дюзата.

Не помня как беше на тестовия Супърб 3,6 FSI DSG, но този лаг е първото и най-дразнещо нещо относно управлението на колата. Иначе това с мощността си е лиготия - мощността е напълно достатъчна за всякакъв вид каране. Дори повече от достатъчна - от петък съм без книжка за 3 месеца :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забавянето не е от скоростната кутия, а от помпа-дюзата

 

Напълно е възможно! Аз досега карах CR дизел на PSA и там замисляне няма никакво. С PD нямам голям опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забавянето не е от скоростната кутия, а от помпа-дюзата

 

Напълно е възможно! Аз досега карах CR дизел на PSA и там замисляне няма никакво. С PD нямам голям опит.

 

има хора които го премахват това замисляне и то не е само при помпа дюзата и CR е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забавянето не е от скоростната кутия, а от помпа-дюзата

 

Напълно е възможно! Аз досега карах CR дизел на PSA и там замисляне няма никакво. С PD нямам голям опит.

 

има хора които го премахват това замисляне и то не е само при помпа дюзата и CR е така.

 

esto, сигурно говориш за sprint booster-а, бях ти обещал да проверя за какво иде реч, но още не съм го направил. :oops:

Причината е че на много места из нета твърдят, че въпросната джаджа просто лъже двигателя че си подал повече газ, даже един пич твърдеше че постигнал същия ефект с капачка от кола, ръгната под педала. А и електронната газ казват била чисто и просто потенциометър, та не виждам как може да работи тази джаджа. Пък точно в момента нямам 400+лв. само за проба дали работи.

Може би след празниците, защото това забавяне наистина дразни. От една тунинг фирма казаха, че при ъпдейт на еку-то на двигателя нещата се оправят, защото става по-отзивчив, само че те пипат и въртящия момент и той скача над 350, така че нещата са вързани.

Ако имаш други идеи, моля те да ги споделиш. Аз имам и магазин за алкохол, ако правилно ме разбираш ... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забавянето не е от скоростната кутия, а от помпа-дюзата

 

Напълно е възможно! Аз досега карах CR дизел на PSA и там замисляне няма никакво. С PD нямам голям опит.

 

има хора които го премахват това замисляне и то не е само при помпа дюзата и CR е така.

 

esto, сигурно говориш за sprint booster-а, бях ти обещал да проверя за какво иде реч, но още не съм го направил. :oops:

Причината е че на много места из нета твърдят, че въпросната джаджа просто лъже двигателя че си подал повече газ, даже един пич твърдеше че постигнал същия ефект с капачка от кола, ръгната под педала. А и електронната газ казват била чисто и просто потенциометър, та не виждам как може да работи тази джаджа. Пък точно в момента нямам 400+лв. само за проба дали работи.

Може би след празниците, защото това забавяне наистина дразни. От една тунинг фирма казаха, че при ъпдейт на еку-то на двигателя нещата се оправят, защото става по-отзивчив, само че те пипат и въртящия момент и той скача над 350, така че нещата са вързани.

Ако имаш други идеи, моля те да ги споделиш. Аз имам и магазин за алкохол, ако правилно ме разбираш ... smile159

съвсем друго нещо има в предвид той :!: :lol::lol::lol: хенд мейд esto tuning
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем друго нещо има в предвид той хенд мейд esto tuning

 

smile091 smile091 smile091

 

 

esto, сигурно говориш за sprint booster-а, бях ти обещал да проверя за какво иде реч, но още не съм го направил.

Причината е че на много места из нета твърдят, че въпросната джаджа просто лъже двигателя че си подал повече газ, даже един пич твърдеше че постигнал същия ефект с капачка от кола, ръгната под педала. А и електронната газ казват била чисто и просто потенциометър, та не виждам как може да работи тази джаджа. Пък точно в момента нямам 400+лв. само за проба дали работи.

Може би след празниците, защото това забавяне наистина дразни. От една тунинг фирма казаха, че при ъпдейт на еку-то на двигателя нещата се оправят, защото става по-отзивчив, само че те пипат и въртящия момент и той скача над 350, така че нещата са вързани.

Ако имаш други идеи, моля те да ги споделиш. Аз имам и магазин за алкохол, ако правилно ме разбираш ...

 

затапи си гадния AGR и ще останеш изумен как тръгва DSG-то и никви бустери не ти трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да го затапя? И кво ше стане след тва? Казвайте, щот сме непросветени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да го затапя? И кво ше стане след тва? Казвайте, щот сме непросветени.

 

изрязва се една пластинка като гарнитурка и се затапва,след което с вагкома се променят стойностите на дебитомера за да не дава грешка.резултата е чисти колектори и много бърза реакция на педала и колата тръгва значително по-добре,защото влиза само чист въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааааааа! Ясно! Ама за такива като мен, дето и с ваг-ком не боравят, явно не става. Ще си я карам така... тя пак си е достатъчно пъргава. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да го затапя? И кво ше стане след тва? Казвайте, щот сме непросветени.

 

изрязва се една пластинка като гарнитурка и се затапва,след което с вагкома се променят стойностите на дебитомера за да не дава грешка.резултата е чисти колектори и много бърза реакция на педала и колата тръгва значително по-добре,защото влиза само чист въздух.

 

Да взема да се разходя до Варна след празниците? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да го затапя? И кво ше стане след тва? Казвайте, щот сме непросветени.

 

изрязва се една пластинка като гарнитурка и се затапва,след което с вагкома се променят стойностите на дебитомера за да не дава грешка.резултата е чисти колектори и много бърза реакция на педала и колата тръгва значително по-добре,защото влиза само чист въздух.

 

Да взема да се разходя до Варна след празниците? smile012

 

Да вземем да заформим керван? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума има 20 страници на тема затапване на EGR клапан, но не го препоръчваха за помпа дюза, така и не разбрах защо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума има 20 страници на тема затапване на EGR клапан, но не го препоръчваха за помпа дюза, така и не разбрах защо...

Ми май пукало главата на двигателя, не разбрах защо, ама се притесних - някакъв въздух бил горещ, затова в края на краищата температурата падала... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем друго нещо има в предвид той хенд мейд esto tuning

 

smile091 smile091 smile091

 

 

esto, сигурно говориш за sprint booster-а, бях ти обещал да проверя за какво иде реч, но още не съм го направил.

Причината е че на много места из нета твърдят, че въпросната джаджа просто лъже двигателя че си подал повече газ, даже един пич твърдеше че постигнал същия ефект с капачка от кола, ръгната под педала. А и електронната газ казват била чисто и просто потенциометър, та не виждам как може да работи тази джаджа. Пък точно в момента нямам 400+лв. само за проба дали работи.

Може би след празниците, защото това забавяне наистина дразни. От една тунинг фирма казаха, че при ъпдейт на еку-то на двигателя нещата се оправят, защото става по-отзивчив, само че те пипат и въртящия момент и той скача над 350, така че нещата са вързани.

Ако имаш други идеи, моля те да ги споделиш. Аз имам и магазин за алкохол, ако правилно ме разбираш ...

 

затапи си гадния AGR и ще останеш изумен как тръгва DSG-то и никви бустери не ти трябват.

друго имах в предвид smile157
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума има 20 страници на тема затапване на EGR клапан, но не го препоръчваха за помпа дюза, така и не разбрах защо...

Ми май пукало главата на двигателя, не разбрах защо, ама се притесних - някакъв въздух бил горещ, затова в края на краищата температурата падала... :-k

 

нищо не пука!като има агр двигателя се чувства,както ти би като стоиш зад някой икарус и да му дишаш пушилките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума има 20 страници на тема затапване на EGR клапан, но не го препоръчваха за помпа дюза, така и не разбрах защо...

Ми май пукало главата на двигателя, не разбрах защо, ама се притесних - някакъв въздух бил горещ, затова в края на краищата температурата падала... :-k

 

нищо не пука!като има агр двигателя се чувства,както ти би като стоиш зад някой икарус и да му дишаш пушилките

как ще пука,не е вярно това ,дори е смешно

като се затапи агр-а,дори започва да загрява по бавно колата,защото....сега не ми се обяснява,щото е друга темата,но ако държиш много ще обясня защо е така

според мен,запушването е най важното нещо ,което трябва да се направи в един дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.