Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Чип тунинг за DSG


rdragostinov

Recommended Posts

Привет на всички от форума, току що се регистрирах.

Понеже имаме много работа в офиса :) , та се ровя из нета. Та разглеждам сайта на HPA Motorsports, и те предлагат чип тунинг за самата скоростна кутия, в който тунинг най-много ми харесва отпадането на лимита за въртящия момент и вкарването на ланч контрол. Някой чувал ли е за такова нещо в БГ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    8

  • bega4kata

    10

  • evin

    5

  • rdragostinov

    14

Най-много писали в темата

Привет на всички от форума, току що се регистрирах.

Понеже имаме много работа в офиса :) , та се ровя из нета. Та разглеждам сайта на HPA Motorsports, и те предлагат чип тунинг за самата скоростна кутия, в който тунинг най-много ми харесва отпадането на лимита за въртящия момент и вкарването на ланч контрол. Някой чувал ли е за такова нещо в БГ?

 

това е много интересно :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??????????? Как така лънч контрол малко нещо неми се връзват работите хората плащат луди пари за това ако несе лъжа на субаро само контрола струваше 50000лв и то е само за състезателните версии.Я дай малко повече инфо за това саит или каквото можеш.Според мен може да ти ъпгреиднат кутията ама неможе да отпадне ограничението за въртящия момент понеже има една сюрия ижинери които са смятали от какв метал да е направят включването на самите скорости абе те са много работи.Ъпгреид според мен може да се направи само на времето за превлючване ама незнам за какво тие това то и без това си включва достатачно бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Launch Control-а не е чак талкова сложен при DSG. Комбинация от полусъединител и реглаж на газта. Т.е. ти си натискаш до дупка, ECU-то ограничава до 2000 оборота докато е натисната спирачката. Пускаш спирачката и колата тръгва. Т.е. не виждам чак такъв проблем да се пусне на всяка кола с DSG. Друг е въпроса VAG за колко го продават smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат, ланч конкрола при по-ниските модели на VAG не е активен нарочно, или се активира с някаква хитрина. Из нета има доста предложения как да се отключи. Предполагам че целта е да се оправдае по-високата цена на Ауди. Всъщност DSG дава доста добри възможности, всичко е въпрос на софтуер.

А въртящият момент е много важен ако решиш да правиш някакъв силов тунинг по двигателя, защото и бензиновите и дизеловите верси са на лимита на DSG.

Ето какво предлагат от HPA, за съжаление само в Америка, и то само за бензинови модификации. Надявах се някой да е чувал за подобно нещо в България или околностите.

 

Stage 2: $899

 

DSG performance involves a synergetic relationship between shift call outs, engine load, driver demand, and mechanical execution. Within these relationships, a harmonic balance must be maintained to ensure the various integrated systems work together and do not overpower their basic limitations.

 

HPA's Stage 2 DSG Program has the following features:

 

Progressive Shift Response:

 

One of the keys to our success in tuning the DSG software comes from our command of the clutch pressures. We are the only company to offer a progressive shift response upgrade which, through a scaling effect, optimizes the DSG’s durability, and retains known comforts and mileage. Under tip throttle and highway usage, shift response is improved by approximately 1/3 faster than factory. Between 50% engine load and WOT, our software is scaled to shorten the shift response up to two thirds quicker than factory. This feature is in effect in D, S and M modes. Our scaling effect synchronizes the hand off between inner and outer clutch packs depending on the load and acceleration demand applied. This eliminates unnecessary clutch slippage under full load accelerations, which reduces clutch wear.

 

Note: any non progressive software will prematurely damage clutch packs as different engagement response windows are required in order to manage the variables of different situation and allow the mechanics within the gearbox to conclude their transitions.

 

Torque Limit Increase:

 

Working in conjunction with our progressive shift configuration, we have increased the DSG Gearbox’s ability to transmit torque from 350nm up to 500nm while still ensuring the stability and capability of all the mechanical moving hardware within the DSG gearbox. With an HPA performance program, The DSG computer will no longer initiate steps to shed engine torque when the factory 350nm limit is reached which unleashes the true benefits of any engine modifications.

 

Launch Control:

 

With HPA's Stage 2 DSG Software, launch control is activated on any vehicle (ie Audi A3, Jetta/GLI) that did not come equipped with factory launch control.

 

A perfect launch out of the hole accompanied with a great 0-60 acceleration is one of the best ways to show off your performance mods. HPA’s DSG software upgrade enables the Launch Control feature on any car that did not come equipped with it from the factory. Furthermore, improving on the uneventful factory launch, we elevate the launch RPM to 4750; putting you in the sweet spot of your power band for a spectacular launch while maintaining a safe range of pressure that can be applied to the factory clutches to provide maximum grip without slip.

 

Increased Red Line:

 

Putting you back in command of your engine’s power at the upper RPM range, we have raised the DSG transmission’s rev limit to 7150 RPM as this optimizes the FSI engine’s compressor map and maintains the safe operating range of the V6’s valve springs. Note: the DSG rev limiter will be overridden by your engine’s rev limiter, so this feature may not be utilized with factory (or some aftermarket) chips.

 

Eliminated Automatic Shifting:

 

When commuting in traffic and looking for fuel economy, the brain behind the DSG is a mastermind at selecting which gear to be in. When it comes to spirited driving, the factory Sport mode can be quite aggressive, but many complain at how it overrules the driver’s input in situations like cornering.

 

With HPA’s performance programming, we have put the driver back in complete control.

 

In M mode; automatic up-shifting at wide open throttle has been deactivated, as has kick-down; allowing you to bounce of the newly redefined rev limiter and maintain your gear at will.

 

When you opt to take over the paddles in S mode, only at Wide Open Throttle will the software automatically shift at the newly defined red line. Up to 95% load, you will have the benefit of the removed up-shifting and kick-down to take control over your gear changes. This ensures less experienced drivers still get an automatic gear change under WOT demand.

 

In D mode, the factory up-shift and kick-down settings are maintained.

 

IN-DASH GEAR DISPLAY

When in D or S mode, the active gear is now displayed in the instrument cluster to the right of the PNRDS icons where it wasn’t previously (R32 etc)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мислите че проблема с въртящия момент е при тръгване :?: :?: :?: :?: smile091 smile091 smile091 smile091

дали колата е 100,200 или 300 коня,натоварването на кутията при тръгване е едно и също

и със 100 коня можеш да натовариш трансмисията до загубване на сцепление

кви глупости се опитвате да пишете тука smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, що така с тоя подигравчийски тон! Аз толкова се въодушевих като разгледах твоята кола, а ти... Ми нали затова питам, щот не разбирам толкова. Като няма значение въртящия момент, тогава защо предупреждават за него? Аз преди Шкодата карах един Пасат 1,9 TDI и като го чипнах полетя. И още лети, вече трета година, щото го дадох на един познат, та го виждам често. Ама тогава никой не ме е плашил че ще си смажа скоростната кутия. Затова подпитвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile027 изинете за тона

момента има голямо значение,но не и при трьггването-кьдето се намесва тази глупост

тя е необходимост за дсж-то при старт,НО С ИЗКЛ.АСР :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е то и как тя работи

Директният Shift Скоростна кутия (DSG), също известна като двойно-скоростна кутия, е предаване, разработен от Audi и Volkswagen. Какво го прави специален е, че тя може да промени предавки по-бързо от всеки друг, насочени предаване. В DSG може да се прехвърля или ръчно, или автоматично. То осигурява повече мощност и по-добър контрол от традиционната автоматична скоростна кутия и по-бързи резултати от ръчна скоростна кутия.

В DSG е развитие на секвенциална ръчна скоростна кутия (SMT), който по същество е напълно автоматизирана ръчна трансмисия с компютърно управляем съединител. Преди да се ровя в работата на DSG, нека започнем с обяснение на SMT.

 

SMT: Контролът на наръчник с лекотата на автоматична

Въпреки, че се появява на няколко леки пътнически автомобили, SMT е широко използван в някои форми на състезания и е черта на супер коли на Ферари Енцо.

Автомобили с SMTs не педал на съединителя; на съединителя се задейства автоматично. Най-SMTs може да се прехвърля автоматично или ръчно, то с помощта на лост или лостчета на волана. Предимството на SMT е, че тя използва твърди съединителя, за разлика от течност съединение (въртящ момент конвертор), използвани в традиционните автоматично (включително Tiptronic или manumatic-предавания стил). Както с ръчна трансмисия, за SMT осигурява директна връзка между двигателя и на трансмисията, което позволява 100 от мощността на двигателя да се предава на колелата. В SMT осигурява повече незабавна реакция и гарантира, че на двигателя чрез RPM Не изпускайте, когато водачът лифт извън ускорител (както се случва с автоматична), осигурявайки си по-прецизен контрол на мощност.

 

SMTs също може да изпълнява съвпадащи-REV (или двоен съединител) downshifts: Когато водачът downshifts, за SMT disengages на съединителя, се пренасочва към неутрална, и отново се ангажира на съединителя. В SMT изчислява какво двигателя чрез RPM ще бъде през следващите най-съоръжения на базата на скоростта по пътищата, и обороти на двигателя (и тъй като е ангажиран съединителя, предавателната кутия) до тази скорост. След това disengages на съединителя, промени в по-ниска предавка, и отново се ангажира на съединителя. Резултатът е плавен преход, без друсане и не внезапно намаляване на скоростта.

 

SMTs имат един основен недостатък, също като ръководство: Power трябва да се прекъсва, докато предаването промени съоръжения.

 

DSG: An SMT без закъснение

DSG за всички, но елиминира забавяне, присъщи на SMTs. В DSG е основно две 3-степенна скоростна кутия с два съединителя. Когато водачът започва, предаване # 1 е в първа предавка и предаване # 2 е в секунда. Съединителя се ангажира и колата започва в първия. Когато е време за промяна предавки, на съединителя DSG използва за размяна предавания. В # 1 предаване веднага се пренасочва към трета предавка. На следващата промяна на DSG суапове предавания пак, и # 2 смени на четвърто място. Компютъризирана контрольор на DSG's изчислява следващата вероятно gearchange и смени на "празен" предаване в този уред. Предимството е скоростта на gearchanges: В DSG отнема около 8 милисекунди, за да upshift. Сравнете това с SMT на Енцо Ферари, който взема 150 мс да upshift. То също е значително по-бързо от човека: Според Audi, А3 писти 0-60 в 6,9 секунди с 6-степенна механична скоростна кутия и 6,7 секунди с 6-степенна DSG. Подобно на SMT, на DSG извършва двойно-downshifts съединител и да пропуснете съоръжения (т.е. downshifting от 6-пряко до 4-та, 3-та, и т.н.).

post-4329-138453147063_thumb.jpgpost-4329-138453147379_thumb.jpgpost-4329-138453147388_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак никой не каза, най-важното - че тук се говори за бензинови коли с по-малък въртящ момент, които могат да понесат ремапи, както и отпадане на ограниченията на DSG-то. Не забравяйте, че дизелите имат доста по-сериозен въртящ момент, който се отразява зле на този тип кутий при ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак никой не каза, най-важното - че тук се говори за бензинови коли с по-малък въртящ момент, които могат да понесат ремапи, както и отпадане на ограниченията на DSG-то. Не забравяйте, че дизелите имат доста по-сериозен въртящ момент, който се отразява зле на този тип кутий при ремап.

 

вероятно съединителите ще боксуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак никой не каза, най-важното - че тук се говори за бензинови коли с по-малък въртящ момент, които могат да понесат ремапи, както и отпадане на ограниченията на DSG-то. Не забравяйте, че дизелите имат доста по-сериозен въртящ момент, който се отразява зле на този тип кутий при ремап.

всички за дизел говорим бе Караибрахиме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички за дизел говорим бе Караибрахиме

 

Чети по-внимателно, чадо. smile056

 

Американците, предлагат оптимизация на DSG на бензинови мотори, а вие всички говорите за дизели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прочетох естествено че е за бензинови,но ние говорим че за дизелови не става да се чипосват

и тоя лаунч-няма да ги спаси

колегата дето е повдигнал въпроса каква кола има

я виж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постепенно темата се измества към ланч контрола - може, не може, за какво ми е и т.н. Всъщност основната идея е, че американците обещават поемане на въртящ момент до 400 - 500 Нм, което е супер ако ремапнеш колата и няма нищо общо със софтуера за потегляне.

До колкото помня,

2,0 TDI-PD има заводски 320 Nm, след ремап обаче стига до 400, т.е. ако американския софтуер работи, може да се върже такъв дизел с DSG, което иначе не е препоръчително. И хората казват, че съединителите няма да буксуват. А ланч контрола е допълнителна екстра - нещо като пуканките в киното.

И според мен кутията няма да гръмне при тръгване или ускорение, а при кик-даун, щото компютъра я вкарва мигновено в максимума на въртящия момент. Затова е важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно и също говорим, Сами. Само дето и двамата се правим на философи. smile049

 

Техническите ми познания обаче, не стигат до там, та да мога да разбера, как софтуерна модификация ще преодолее хардуерната недостатъчност на това DSG. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Техническите ми познания обаче, не стигат до там, та да мога да разбера, как софтуерна модификация ще преодолее хардуерната недостатъчност на това DSG. :?

и моите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак никой не каза, най-важното - че тук се говори за бензинови коли с по-малък въртящ момент, които могат да понесат ремапи, както и отпадане на ограниченията на DSG-то. Не забравяйте, че дизелите имат доста по-сериозен въртящ момент, който се отразява зле на този тип кутий при ремап.

всички за дизел говорим бе Караибрахиме

Що бе? Я вземете да си говорите и за бензин... Мен съвсем ме забравихте...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се извинявам на модераторите, май обърках раздела. Това си е за Оптичен и силов тунинг, ама съм нов във форума :oops:

Второ благодаря за мненията. Явно никой не е чувал за такова нещо по нашите географски ширини. На мен също ми е чудно как става тая работа, затова се надявах някой да знае.

Трето, понеже е неделя вечер - smile159

Като си видя бюджета след коледните празници, може да се поразтърся за някоя играчка за моята кола, тогава пак ще ви тормозя с въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което е до флаш на DSG е само за 2.0ТFSI и 3.2 FSI V6. Относно дизелите неможе да се предложи софтуерна намеса по кутията, от личен опит го знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което е до флаш на DSG е само за 2.0ТFSI и 3.2 FSI V6. Относно дизелите неможе да се предложи софтуерна намеса по кутията, от личен опит го знам.

Благодаря, аз и без това се хапя за гъза защо не взех бензинова. ](*,)

Е, то тогава нямаше RS-ки с DSG май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Индианци сте и туйто.За какво му е на дизел лаунч при толкова къса първа-той тамън ще превърти гуми и ще е време за втора.ДСГто държи 1500 оборота на студена кутия и 1750 при топла и не тръгва толкова зле.Друг е въпроса,че тези,кутии са бая нежни от към механика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индианци сте и туйто.За какво му е на дизел лаунч при толкова къса първа-той тамън ще превърти гуми и ще е време за втора.ДСГто държи 1500 оборота на студена кутия и 1750 при топла и не тръгва толкова зле.Друг е въпроса,че тези,кутии са бая нежни от към механика

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.