Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблем с подгрев на AHF-2000година.


sashoskiora

Recommended Posts

Здравейте,имам следния проблем,колата не подгрява при температура над 5 градуса в смисъл само светва и веднага гасне,мисля че така и е заложено,но точно около тези градуси сутрин при първо палене както и вечер след цял ден без стартиране и температура над 5 прадуса паленето не е хубаво а акумулатора е чисто нов и зареждането е Ок.Имали ли сте този проблем и как сте го решили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 8 градуса TDI-а не подгрява. Няма смисъл. Така че карай и пей. Всичко е ток и жици smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sashoskiora" - Какво значи:

паленето не е хубаво
? Да не би да отиваш и ТИ на "Трудно палене при топъл двигател?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sashoskiora" - Какво значи:
паленето не е хубаво
? Да не би да отиваш и ТИ на "Трудно палене при топъл двигател?

Не на топло е без грешка паленето,малко ме съмнява стартер да не задържа и горивния клапан на филтъра.Но въпроса ми е под колко градуса този мотор подгрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sashoskiora" - Аз знам за 7°С, а Колегата "PRR" пък казва 8°С. Някъде там :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И при мен е така с паленето с АHF и се чудих,че от скоро карам шкодака 1,9 ТДИ 110 1999г.

Опитах се да замеря с пробника за напрежение на свещите и се учудих че не подгряват а околната среда беше кум 15 C и светкаше на таблото за малко.Та реших че си е така и да я видя как ще е като паднат студовете :-k

На Предишния дизелак си ги замервах с един 100 А уред ама сега така са ги опаковали че ще мие по трудоемко.

ще видим скоро

четох че се тестват през VAC coma aма от де :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Обикновенно като не пали добре на температури около 5 градуса проблема е в горивоподаването и/или центровката. Пуши ли докато е студена бяло, мирише ли на недобре изгоряла нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че температурата на включване на подгрева ,както и времетраенето му може да се променя с ваг-кома

правиш я на + няколко градуса и си пали доста по лекинко

ако някой го итересува ще пиша как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш от главното меню контролера /правоъгълничето/ на двигателя/enjin/.След това кликваш вържу Адаптация 10,въвеждаш лог код - 12233,след което местиш каналите като кликаш върху квадратчето Up докато се появи 12-ти канал и гледаш торе в прозорчетата с зелено най последното показва температурата/заводско е -7,2 градуса/.Под прозорчето с каналите има прозорче New Vaiue където има номер,който трябва да променяш пак с квадратчетата срещу него Up и Down.Заводuсия номер трябва да е 32768.Променяш си го натискаш тест и после сейф и запаметявяш новата стойност.

трудно се обяснява така ама....трябва да снимам менютата,ама трябва да се вържа към кола и т.н.,но надявам се имаш представа от ваг ком,щом питаш........и сигурно ти е смешно как съм ти обяснявал ама,не знам до колко се ориентираш в програмата smile049

то ако не си работил,дори и от това по-бабешко обясняване,пак няма да разбереш,ама ако го обяснавам още по бабешката smile091 ще ми се смеят колегите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че температурата на включване на подгрева ,както и времетраенето му може да се променя с ваг-кома

правиш я на + няколко градуса и си пали доста по лекинко

ако някой го итересува ще пиша как

Така е, но аз лично съм го пробвал това доста и когато проблема е в горивоподаването ефект почти не се усеща. При компенсиране на износването на помпата примерно на заводската стойност 32768 си пали доволно добре - от четвърт и е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е,много ясно,че като има проблем с горивото,няма как да запали от въздуха smile091

темата е стара,прочети 1-вия пост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Благодаря за информацията имам диагностик под ръка и ще пробваме това което е написано,проблема си остава и до сега но не съм сменял горивен филтър и затова си мълча.Колата не пали добре,съмнява ме и да не затяга стартера.Ще изключа тези по лесно отстранимите неща и ще търся проблема.Понякога изпушва доста при паленето като сурова не изгоряла нафта-бял пушек,който се разнася във въздуха.При моментално гасене и палене проблема вече го няма,затова писах филтър и клапан на него както и смазване на втулката на стартера,все пак колата е седяла доста време без да се кара по автокъщи.Проблема го има само на студен двигател и при не много ниски температури,когато подгрява по кратко време,в диапазона 0-7градуса,при по студено време е по добре,но и при загрял двигател пак не пали от четвърт оборот,което ме навежда към стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвахме с един колега с VAG com,седи си заводската стойност но в зеленото квадратче с температурата пише -1.8 а не както казва колегата -7.2,със стрелките нагоре надолу променяме кода но стойносста си остава същата а и е с около 5-6 градуса по различна от това което казва колегата,че трябва да е,сега сутрин е много студено и колата си подгрява по продължително и пали много добре,но когато беше към 0 и в плюс 5-6-7 градуса и се предполага че подгрява лампата изгасва много бързо и паля по зле,изпушва неизгоряла нафта,а бе с две думи не подгрява.Моля за съдействие,може би като се позатопли за да сме сигурни че сме отстранили проблема.

Иначе с тестер проверихме помпата,дюзите и са много добре в границите посредата.

Другия,въпрос ми е свързан с дебитомера,колата ми е AHF,a съм с дебитомер от ATD,така я купих,след почистване проработи и върви много добре,но въпроса ми е как това се отразява на разхода и работата на двигателя,за сега съм забелязал че се различават показанията на бордовия компютър,показва с около литър по малко от реалния разход,а той е около 8 градско.

Моля помагайте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от София който да има тестер и да знае как се променя подгрева?Защото пак казвам на студено време -10 та и повече пали без проблем,при по топло около 0-та подгрява по малко и пали по трудно.Температурата която взима компютъра за подгрева от датчика на водата ли е?Може ли в него да е проблема?Не съм маняк ама това ме дразни много.

Проблем номер две е трудното загряване,термостата според мен държи добре и отваря нормално,не по рано.

А и парното духа слабо,особено на стъклото,филтъра е чисто нов и мисля нямаше посока.

Имате ли такива проблеми с вашите ОК1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отиди някаде да ти премерят компресията,че както казваш,че е 2000 година,а и сигурно е нов внос най-вероятно компресийката да я няма,а и сега в студовете си проличава със сигурност .Със сигурност не е виновен подгрева [-X :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от София който да има тестер и да знае как се променя подгрева?З

Абе що се правиш на луд аа???? Там където работиш ако не могат да ти я оправят, незнам къде ще е.. Тестер му бил трябвал.....Е нямате ли тестери? Вие ако нямате кой ще има???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.