Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

VW отзовава коли с DSG !!!


димон

Recommended Posts

Фолксваген отзовава 2500 коли с DSG- различни модели в сервиз. Проблемен датчик на температурата.

 

http://auto.mail.ru/article.html?id=30116

 

Валдо да му мисли... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В DSG има и други проблемни датчици производство на Melexis, знам го от "кухнята".

Продадени са около 100 000 автомобила с датчици, които могат да откажат във всеки един момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолксваген отзовава 2500 коли с DSG- различни модели в сервиз. Проблемен датчик на температурата.

 

http://auto.mail.ru/article.html?id=30116

 

Валдо да му мисли... :D

 

Ей за т'ва - ръчка му е майката! Чиста работа... smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нека има проблем с DSG-тата - сменят там каквото ще сменят и е пушка пак. Чудесно е да се кара кола с такава скоростна кутия, няма такъв кеф. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа, за теб знаем .... :) Ти си по-спокоен от необходимото. Не ти пука чак толкова . Ама има и други дето само от мисълта за разваляне им се стъжня .... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валдо да му мисли...

 

smile048 smile091

ааа,и други и други

е къв кеф е толкова пък чак :-k

братовчет ми си купи преди седмица Сеат Алтея с 20тди с дсж-естествено ми е клиент,а и с мен я купува.... и покарах после пак доста,та:

чудно ми е как дава по-добро ускорение от място

и много гадно -уж мигновено сменяла,ама като се открие видимост за изпреварване и трябват 2 секунди докато го измисли и да смени :smt018 :smt018 :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и мен си ме притеснява, ама си е яко. Просто си карам спокойно, но когато има разни тарикати - малко ми дишат прахта. А и другото е че, да позамисля се малко, но е за сметка на времето за превключване със съединител. Някой ще каже че с ръчни си превключил от по рано на ниска предавка. Да така е но и с DGS може да се докара колата в момент на много мощ още преди да си тръгнал да изпреварваш. Не ме разбирайте погрешно. Не казвам че DSG епо добре от ръчка. НЕ! Но не е и по зле. И двете кутии си имат предимствата, зависи кой как и кое оценява. А също така и е необходимо време човек да свикне с DSG за да може да го уцени. Аз например бях облагодетелстван от факта че малко преди да купя моята, карах XC70 с тяхната мн бърза автоматична кутия, която обаче нма "S" smile175 . После карах Мерива с тяхната тежка авт кутия. Просто е един компромис това на Опел smile150 . Много мудна с много голямо прекъсване на в. момент,макар и 5 степенна не ми хареса. А и гореше 10 бенз без да се замисли. Е после се качих на О2 2,0 140 к.с. DSG. Доволен съм, даже си имам и "S". Често се дръпкаме с XC70 D5 180к.с. ,с Геартроник или както се води, и хич не му се давам. Вярно не се засичаме на драг, няма хронометри но не може ми избяга. Или пък аз на него.

Ади със здраве и не подценявайте DSG както и новите технологии! smile159

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе може да нямам книжка,ама баща ми има и ми дава да карам smile027

Друго си е с ръчката-ти си избираш кога да смениш.Някои автоматици те оставят без мощност,точно когато ти трябва.Е не бих отказал някой съфорумник акодаде едно кръгче! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои автоматици те оставят без мощност,точно когато ти трябва.

 

Бих казал, че с ръчни скорости често оставаш без мощност. DSG-то ти предлага целия въртящ момент на двигателя до 1 секунда "при поискване". Абе уникална инженерна кутия smile015

 

Ако се развали - ще я правим. Кефът и удобството нямат цена :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал, че с ръчни скорости често оставаш без мощност
и как става гова???Освен ако си малоумник естествено...
Ако се развали - ще я правим. Кефът и удобството нямат цена :smt032
е,щом ви кефи да ви се развалят smile048

 

А,като стана въпрос за мощности и дсж....дсж-то не става да се чипосва щото ...... ши ремонтирате...ама нали кеф цена няма.... smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал, че с ръчни скорости често оставаш без мощност
и как става гова???Освен ако си малоумник естествено...

Незнам,останал съм с такова впечатление! Друго си е с междинна газ да го изрежеш у завойо smile092 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като карам с ръчни скорости не поддържам двигателя 100% в режим на максимален въртящ момент. Градско често карах основно на трета, защото беше доста еластична и икономична предавка на старата ми кола. За да "имитирам" DSG-то означава да сменям предавки като ненормален (вкл. до 6-та градско!), а това няма как да го правя. А точно това прави DSG-то - сменя предавки като ненормално и не занимава шофьора с глупости, а цялата мощност на двигателя винаги ти е на десния крак smile004

 

За чиповете - аз лично съм противник. Мисля, че това е фактор, който води със сигурност до скъпи ремонти, отколкото ползването на автомат. Инженерите са си изчислили якостта на блока, валовете и турбото за определено натоварване и със сигурност не са добавили резерв за чиптунинг. Даже доста двигатели като 2.5TDi са с доста недоизчислени параметри и знаете какво се случва с валовете дори и при стандартна заводска употреба. Въобще да се слага чип на двигател 16V с ангренажен ремък си е дърпане на дявола за опашката според мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще да се слага чип на двигател 16V с ангренажен ремък си е дърпане на дявола за опашката според мен...

 

какво значение има дали е 16v или 8v

относно издържливоста -да така е-има двигатели които издържат има и които се трошат,но на повечето от тези които се монтират в Октавиите-си издържат без проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.