Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

моторче за чистачки Fav на 120


maxrpm

Recommended Posts

Преди време бях писал че не става, но сега на 2ро четене се видя какво трябва да се преправи. Номерацийте отговарят на номера на куплунга в S120. Проблема е че при фаворит има общ + а при 120 общ минус

http://media.snimka.bg/5696/017648293-big.jpg

http://media.snimka.bg/5696/017648294-big.jpg

червената отива на клема 1, бялата на клема 4, синята на маса, чернАта на клема 2, жълтата на клема 5

За момента го гресирах и изтествах, остава само едни нови четчици да му сложа и съм 6. Някой знае ли колко струват 3 те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

На Фаворит по-бързи ли са тактовете?Щото в обилен дъжд на 120-ката ми се струват много бавни,дори и на втора степен :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, доста по-нормални са, по спомен от Щурек-а. Но това може би зависи и от механизмите за задвижване, незнам :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 10 месеци по-късно...

Година по - късно. Купих си още 1 моторче, превързах го бързо, гресирах втулките и механиката, много внимавах с четките, за да не ги прецакам. Четката за 2 ра скорост малко искри, но смятам да я ползвам така както е. Монтирах, тествах, доволен съм от скоростта. изглежда малко по - добра, въпреки че по стъклото има парченца лед на места.

 

Другото моторче оставих за резерва след като му взема четки. Те са 2 голями и една малка ( за 2 ра скорост, защо там е малка не мога да кажа) цената им е 1,40/брой на Сточна Гара. Като резервни части имаше и някакви зъбни колела, но не и гарнитура за капак.

 

EDIT:

 

Трудно ми беше, и все още ми е трудно, затова и бързо го забравих, да разбера закономерността на работа на шалтера на моторчето.

Сега забелязвам, че кабелите на фаворит са 1:1 с цветовете на кабелите на 120 ( на снимката жълтия и белия проводник са запоени разменени т.е жълтия който отива до четката за 2ра скорост оригинално е бял, а белия който отива в средна клема на шалтера оригинално е жълт), а единствената разлика е, че за да тръгне на 120, са разменени местата на срещуположните четки (1ва степен) (На снимката 2та черни кабела. )

 

От тук съдя, че ако на 120 моторче се разменят кабелите на далечните четки (1 ва степен) може и да тръгне на Favorit/ Felicia, но това е само теория, която няма как да изтествам.

 

post-1079-138453273544_thumb.jpg Eто така се връзва 120 моторче в 120ка, и най - вероятно кабелите червен и черен следва да се запоят наопаки (не да се разместят клемните обувки, а да се обърнат кабелите идващи от четките)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
  • 6 години по-късно...

Вчера успешно го направих и с моторче от Фелиция. Не го препоръчвам. Трябва да се запоява жица на 3тата четка и е тегаво. От фаво е за 10мин, от фелиция е за 3 часа ... Ползва се горната схема на презапояване на шалтера.. Имайте предвид,че статора е силно магнетизиран и не може да се нахлузи на ротора, без да се държи с ръка малката зъбчатка.Новия лаф е,

-Абе ся тея чистачки фърчат като самолет, ако сложа едно моторче и отзад? Хем ще е електромобил...

-Мани го ще вземе да литне!

 

post-396-0-83367500-1503493310_thumb.jpgpost-396-0-27433900-1503493311_thumb.jpgpost-396-0-97952900-1503493311_thumb.jpgpost-396-0-66138600-1503493312_thumb.jpg

 

А, да и 100 часа си играх да прекарам кабела през гумичката за да седи като заводско и накрая го изгорих с поялника. После и видях че съм сложил синя жица за плюс ... абе.... :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Саше! И на мен ми се търкаля едно моторче, вече не помня от Фаворит или Фелиция, но ще го преработя и аз и ще го монтирам в близко бъдеще. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има пластмаска на шалтера и куплунг е от фела, ако е с външни четки и скоба за кабелите , е от фаво. Звънни ще давам акъл ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

eто как са го измислили чехите 2005та, и мисля че има и интервала от фелиция https://skoda-virt.cz/cz/clanky/elektrika/1466-cyklovac-a-motor-steracu-z-felicie/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.