Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Гърне - Ръжда - Живот - Алтернативи ?


Grace

Recommended Posts

Колеги, вчера при смяната на маслото и оглед на колата отдолу се установи следното състояние на задното гърне.

 

Колко според вас живот има в него и какви са алтернативите? Оригинално? Неоригинално? Разликите? Сумата?

 

Не съм усетила звукова промяна иначе.

 

Мерси smile027

post-3871-138453141347_thumb.jpg

post-3871-138453141355_thumb.jpg

post-3871-138453141364_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добро от това с което излиза от завода - няма! Карай до последно с него и после - оригинално /ако има такова изобщо/. Това е моето мнение. От опита ми с други коли - заводското си е най! Смениш ли го веднъж обаче - започва през 2 години да гние... В твоето има животец още!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиркай си. Това е кухо от всякаде. Предната тръба влиза 3см. и е тенджера. Задните също. Винаги може да се пусне една тръба. Лошото е че е една до отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай така докато колата стане "гласовита" и тогава ново.

Като го смениш мини го с една боя за пещи и ауспохови тръби и ще е екстра-ако имаш желание разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охо, ти ако на това казваш прогнило, ще се учудиш един мой човек какви скрапове кърпи. Може да се обшие с нова ламарина и да изкара поне два сезона. :P

 

На Октавията съм с чисто нови Walker от миналата година. Още като ги сложих не бях очарован от безшумността. Старото оригинално беше по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварка...? На нещо прогнило... ? :roll:

 

Гледам тия в ЕМ Комплект са по 80-90 лв...

 

Оригинално е 300 и нещо.

 

Еми то се зачиства загнилото място, заваряват ти здраво парче или направо сплав и така, мисля ще си доволна от ефекта...а ако бъде минато и с високотемпературна боя за да не корозира ще ти изкара бая време преди да се наложат някакви по-радикални интервенции като смяна. Иначе сама знаеш-най хубаво си е новото-както си прецениш така процедирай

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aa, ако/когато се сменя, ще се сменя с ново, ясно е.

 

Но един въпрос...... поправете ме ако греша, ама гърнето не ръждясва ли (най-вече) от вътре на вън заради конденз.... а не обратното... :?: Каква ми е ползата от боядисване отвън, освен водата да се задържа в ламарините още повече....... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тя ламарината няма пропускливост на вода, така че колкото е задържала преди толкова ще задържа и след това, идеята е че зимата е мокро, осолено и всичката тая влага и сол отиват по металните чсти и детайли сред които е и гърнето и козрозират. така ще го предпазиш отвън навътре да не гние и да не се получават шупли. Аз моето го боядисах с такава боя когато колата беше на 1 година, вече е на почти 4 и е сякаш сега боядисано- а за гнило и дума не може да става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.