Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реални километри - КАК?


Ludiq

Recommended Posts

На една от сбирките във Варна някой спомена че има начин да се разберат реалните километри на колата с VAG-COM. С коя версия, как или кой от Варна? Наближава смяна на масло и искам да съм сигурен на колко километра е наистина че да знам и какво масло да наливам. Благодаря!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За целта влизаш в двигател, на measuring blocks и в полето mileage (не е в началото, а на някоя от по-предните позиции) гледаш :o и се пулиш. :lol:Имай в предвид и друго, че е възможна малка разлика в километрите по табло и компютър в порядака на 1-20км, което е нормално.

И въпреки всичко, ако е пипана от професионалист нищо няма да разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вискозитета на маслото не се подбира според навъртяните километри, а според поведението на мотора и най-вече - колко масло хапва. Колата може да е на 200 000 км и да се чувства добре с пълна синтетика, може и да е на 50 000 км и да има нужда от полусинтетика или минерално. Т.е. решаващия фактор при избора на вида масло е износеността на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но все пак има още куп неща които се сменят на определени километри. И е добре за мен да знам поне реалните колко са.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вискозитета на маслото не се подбира според навъртяните километри, а според поведението на мотора и най-вече - колко масло хапва. Колата може да е на 200 000 км и да се чувства добре с пълна синтетика, може и да е на 50 000 км и да има нужда от полусинтетика или минерално. Т.е. решаващия фактор при избора на вида масло е износеността на двигателя.

 

 

[-X това е голяма заблуда,че според километрите или колко е износен двигателя се заменя вида на маслото /синтетика,полусинтетика и тн./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително няма как да разбереш реалните километри,ако е "пипана".Защото с ВАГ могат да се манипулират реалните километри.Ето:http://programatoribg.com/kcancommander/index.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "esto" -

[-X това е голяма заблуда,че според километрите се заменя вида на маслото /синтетика,полусинтетика и тн./
На много километри се сипва синтетика 15W-40 smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите нямат общо с маслото. Това са масльонкаджийско-гаражни фишеци. Може да има претенции за маслото ако мотора е с турбо, самурегулиращи се клапани или е силно натоварен, както и при какъв климат и режим на натоварване работи. Останалото е вятър и мъгла. Минералното дето го препоръчват за стари мотори е по-евтино, но не издържа пробега си и поостарелия мотор се състарява още повече, освен това като го хвърлиш с 2-3000 км по-рано - кво му е по-евтиното че съм зле по смятане ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вискозитета на маслото не се подбира според навъртяните километри, а според поведението на мотора и най-вече - колко масло хапва. Колата може да е на 200 000 км и да се чувства добре с пълна синтетика, може и да е на 50 000 км и да има нужда от полусинтетика или минерално. Т.е. решаващия фактор при избора на вида масло е износеността на двигателя.

 

 

[-X това е голяма заблуда,че според километрите или колко е износен двигателя се заменя вида на маслото /синтетика,полусинтетика и тн./

:smt017

винаги синтетиката е по-добра от минералното дори и по спецификация гъсто масло,което като загрее става чорба ,а и го гори повече износения мотор

повечето минават на полу или минерално защото и по-ефтино,не защото ЩЕ ГО ГОРИ ПО-МАЛКО

минава се на 10-40

10-50

20-60 пълна синт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето Венто стана на 300000 и си го карам на полусинтетика 10W40 Motorex (вече 6-7 смени). Сменям го на около 9700-9800 км някъде. Веднъж сипах от същата марка пълна синтетика и започна да ми поизчезва. :) Иначе колата е бензинова 1,8 90 к.с. с газова уредба - не знам това дали има някакво значение. С жена ми започнахме да я караме когато беше ан около 220000 км. Двигателя не е отварян. Единствено е сменяна гарнитурата на главата. Отначало съм сипвал и минерално масло Mobil 15W40 и него не го гореше. Та това са ми наблюденията. :)

 

Сетих се за един страничен въпрос - тъй като си търся Окти 1.9 ТДИ - тя с какво масло се кара? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добреее. Маслото ще го мислим с bega4kata, така мисля поне. Ама все има шанс да не са пипали километража професионално, а и отностно този кабел:

VAG K+CAN Commander v.1.4

 

Този интерфейсен кабел има специални функции за автомобили от VAG-групата и позволява да се променя показанието на километража, да се чете PIN кода (тайното число) на имобилайзера, да се изтриват crash data в контролера на AIRBAG, както и да се активира TV функцията при Touareg, Q7 и др.

 

Кабела е нзаменим инструмент за ключари, които желаят да обучават ключове а незнаят PIN кода на имобилайзера.

 

Възможности на интерфейса:

 

* КОРЕКЦИЯ ПОКАЗАНИЯТА НА ЕЛЕКТРОННИТЕ КИЛОМЕТРАЖИ НА АВТОМОБИЛИ С "САN" ПРОТОКОЛ.

* ПРОЧИТАНЕ НА СЕКРЕТНИЯ КОД / ЧЕТЕНЕ/ ПИСАНЕ В EEPROM ПАМЕТТА НА АВТОМОБИЛИ С "САN" ПРОТОКОЛ.

* КОРЕКЦИЯ ПОКАЗАНИЯТА НА ЕЛЕКТРОННИТЕ КИЛОМЕТРАЖИ НА АВТОМОБИЛИ С "K-line" ПРОТОКОЛ.

* ПРОЧИТАНЕ НА СЕКРЕТНИЯ КОД / ЧЕТЕНЕ/ ПИСАНЕ В EEPROM ПАМЕТТА НА АВТОМОБИЛИ С "K-line" ПРОТОКОЛ.

* ЧЕТЕНЕ/ ПИСАНЕ В EEPROM ПАМЕТТА НА "ECU" НА "VAG" ГРУПАТА + Porsche 911 (996/997),

Porsche Boxter, Porsche Cayman, Porsche Cayenne -

* ЧЕТЕНЕ НА EEPROM ПРЕЗ OBDII БУКСАТА.

* ОБУЧАВАНЕ НА КЛЮЧОВЕ БЕЗ НУЖНИТЕ secutity access code/login ВКЛЮЧИТЕЛНО И НА Porsche Cayenne (K) и (CAN) ПРОТОКОЛИ.

* АКТИВИРАНЕ TV ФУНКЦИЯТА НА AUDI A6,A8,Q7.

 

Та пише че корегира показанията на километражите. Аз го разбирам че корегира това което виждаш на таблото, незнам може и да бъркам. А и не пречи да проверя дали си личи нещо. А и не забравяйте, пак да напомня, че има и други неща като разни ролки, ремъци или там каквото и да е, което например се смяна 1-2 пъти например на 160 000, е аз няма как да знам,че е дошло време, ако незнам реалните километри. Мисля да пробвам да ги разбера, а ако не мога ще мислим. Ади ся пийте по едно за настроение, и хубав ден.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/EDC-15-Mileage.html

Aplications

EDC 15-16 mileage

 

 

Не на всяка кола работи а ако работи пак не е гаранция че не е манипулирано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

аз имам кан командера и като се върне с него километража,не може да се види после

често гори обаче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам кан командера и като се върне с него километража,не може да се види после

често гори обаче

 

В смисъл може да върне и тези километри които излизат от ECU то на "средните" TDI-та? Интересува ме до колко може да се вярва на километрите от ЕКУ-то които излизат на определени години TDI? Може ли лесно да се манипулира и там? То теоретически всичко що е EEPROM е манипулируемо, ясно, но правят ли го нашите джамбази? Иначе то е ясно, че на километрите от километража, вяра не може да има никаква, тях и децата вече ги бърникат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.