Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

акумулатор за Фелиция


add_bg

Recommended Posts

Здравейте, като за начало. От това, което прочетох и съдейки по личния си опит взимайте си акумулатори от магазина и никога втора ръка. Относно марката банална но желязна - BOSCH. Това което обаче е важно за ампеража му е, че както на всички коли така и на тези акумулатора трябва да е със стоковия ампераж или една идея по голям. Говорим при 44Ah да се сложи 54-5 и така до 64 максимум, защото го има момента с динамото което го зарежда. При зачислено подаване на енергия към акумулатора (в случая за стоковия му ампераж) поставите значително по голям, има много голяма опасност да му скъсите живота чувствително тъй като консумацията не отговаря на зареждането като близки цифри. Това, което искам да питам обаче е какъв е стоковия ампераж на акумулатора на Фелиция 1.3MPi 1999 , тъй като сам нов член така да се каже на клуб Шкода и нямам представа, мога да кажа само, че в момента е с 44Ah акумулатор. Благодаря предварително за вниманието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3LX(карбурaтор) - 36Ач/175А,според друг източник 44Ач/210А;

1.3Bosch Mono-motronic - 44Aч/210А;

1.3MPi(Multi point injection) - 44Aч/210А;

1.6MPI(Multi point injection) - 44Aч/210А;

1.9SD - 55Aч/255А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, през август 2008 за старата шкода 120-ка бях взел акумулатор ИСКРА 44аh 390А, скоро след това взех фелицията и този същият акумулатор го сложих на нея.Януари 2010 в гоолемите студове, не я бях палил една седмица някъде и той беше паднал та се наложи да го зареждам (акумулатора беше на почти година и половина), помислих си че е комбинация от студа и това че не я бях палил. Но сега ( тази седмица температурите като паднаха до -10; -12 в Пловдив) акумулатора пак беше паднал :-k това дали е заради студовете или на ИСКРА-та толкоз й е живота :smt034 ](*,) , дали за 2,5 год. вече е доста служба за марката? :-k не че нямам зарядно , но все пак си задавам въпроса трябва ли да си играя да го зареждам или да хвърля някой лев отдгоре и да купя марков акумулатор с повечко амперчасове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да имаш и друг проблем - недозареждане от алтернатора или малка утечка някъде по ел. инсталацията примерно, което през лятото да не дава сериозно отражение, ама в кобминация с престоя в студа да води и белята. Преди да се набутваш обаче за скъп акумулатор, ако има от кого вземи такъв на заем от приятел /разменете си ги/ за около седмица, за да си сигурен дали ще се оправят нещата. Другия вариант е, дори да не я караш поне да я припалваш на място през няколко дена по за 5-10 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... не я бях палил една седмица някъде и той беше паднал та се наложи да го зареждам (акумулатора беше на почти година и половина), помислих си че е комбинация от студа и това че не я бях палил. Но сега ( тази седмица температурите като паднаха до -10; -12 в Пловдив) акумулатора пак беше паднал :-k това дали е заради студовете или на ИСКРА-та толкоз й е живота :smt034 ](*,) , дали за 2,5 год. вече е доста служба за марката?...

Аз съм много доволен от "Искра"! Само от тях купувам! На Шкодата смених три и държаха по 5 години.

/без да ги свалям за дозареждане и винаги подръжка нивото на електролита :!: /

И Тойотата ми е с такъв 44Ач. вече трета зима.... Сигурно е късмет....но пък са 4 акумулатора! smile049

п.п. Ако акумулатора ти е наред и нямаш друга консумация, не може да падне за 1 седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Говорим при 44Ah да се сложи 54-5 и така до 64 максимум, защото го има момента с динамото което го зарежда. При зачислено подаване на енергия към акумулатора (в случая за стоковия му ампераж) поставите значително по голям, има много голяма опасност да му скъсите живота чувствително тъй като консумацията не отговаря на зареждането като близки цифри....

[-X

Това твърдение не е вярно и ще държа до дупка това да се разбере! Коментирано е и в други теми.

Колкото е по- голям капацитета/Ач./ на един акумулатор, толкова по- малко се разрежда при стартиране и толкова по- бързо го възстановява алтернатора. Принципно!

Ач. на акумулатора и А на алтернатора са две различни понятия :!:

Така, че - слагайте по-големи акумулатори - това е само предимство, стига да ви се дават повече парички и да имате стойка, където да ги поставите! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Говорим при 44Ah да се сложи 54-5 и така до 64 максимум, защото го има момента с динамото което го зарежда. При зачислено подаване на енергия към акумулатора (в случая за стоковия му ампераж) поставите значително по голям, има много голяма опасност да му скъсите живота чувствително тъй като консумацията не отговаря на зареждането като близки цифри....

[-X

Това твърдение не е вярно и ще държа до дупка това да се разбере! Коментирано е и в други теми.

Колкото е по- голям капацитета/Ач./ на един акумулатор, толкова по- малко се разрежда при стартиране и толкова по- бързо го възстановява алтернатора. Принципно!

Ач. на акумулатора и А на алтернатора са две различни понятия :!:

Така, че - слагайте по-големи акумулатори - това е само предимство, стига да ви се дават повече парички и да имате стойка, където да ги поставите! ;)

 

Правилно! На Жигулата(на село), освен искрата 44 Ач., както правят в телевизията - тиииит нямам червена точка, ама ще боядисам текста в червно ... smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото е по- голям капацитета/Ач./ на един акумулатор, толкова по- малко се разрежда при стартиране и толкова по- бързо го възстановява алтернатора. Принципно!

smile126

Абсолютно прав - една батерия консумира най-много ток при първоначалното й възбуждане, и най-малко при дозареждането й и при една и съща консумация на стартера по-лесно се възстановява по-голяма батерия. Също така няма как да скъсиш живота на една батерия, ако я зареждаш с по-малък ток, както се получава с по-голям от стоковия ампераж акумулатор. Според мен всеки, който е недоволен от БГ акумулаторите е попадал на кофти бройка /а явно тези бройки са доста за съжаление/ или има някаква неизправност, но пък уцелиш ли свестен са си супер. Ако дам 200 левчета за нещо марково и се скапе 1 ден след края на гаранцията ще кълна като бесен, така че да се казва купувайте само Бош-Берга-Банер-Варта-Егзайд е все едно купувайте само Мерцедес-БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, през август 2008 за старата шкода 120-ка бях взел акумулатор ИСКРА 44аh 390А, скоро след това взех фелицията и този същият акумулатор го сложих на нея.Януари 2010 в гоолемите студове, не я бях палил една седмица някъде и той беше паднал та се наложи да го зареждам (акумулатора беше на почти година и половина), помислих си че е комбинация от студа и това че не я бях палил. Но сега ( тази седмица температурите като паднаха до -10; -12 в Пловдив) акумулатора пак беше паднал :-k това дали е заради студовете или на ИСКРА-та толкоз й е живота :smt034 ](*,) , дали за 2,5 год. вече е доста служба за марката? :-k не че нямам зарядно , но все пак си задавам въпроса трябва ли да си играя да го зареждам или да хвърля някой лев отдгоре и да купя марков акумулатор с повечко амперчасове

Странно!!! тази сутрин пак не можах да запаля заради акумолатора. днес цял ден си мисля дали не е нещо от голяма консумация?! :-k все пак включвам халогени, парно, отопление на задно стъкло, фарове..... сега акумулатора пак е на зарядното. утре на връх празниците като го кача на колата ще ходя да го замерват и да търся проблема и съответното решение. както писах моя е 44Ah и 390А в книгата на Косев сега чета че за мойта фела се полага 44Ah и 210А. Тази разлика в ампеража дали е проблем?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази разлика при теб действа подсигурително - твоя акумулатор е в състояние да отдаде по-голям стартов ток,което го облекчава когато върти стартера и напрежението не ''кляка'' толкова(поне на теория е така) smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно!!! тази сутрин пак не можах да запаля заради акумолатора. днес цял ден си мисля дали не е нещо от голяма консумация?! :-k все пак включвам халогени, парно, отопление на задно стъкло, фарове..... сега акумулатора пак е на зарядното...

Нали затова ги имаш, за да ги включваш! Преди да купиш нов акумулатор, иди за всеки случай да ти премерят зареждането от алтернатора и след това спокойно изхвърли стария!

На старата Карловска/паважа зад Нева/ продават само ИСКРА :mrgreen: в едно малко магазинче. Продавача ти поставя новия акумулатор, проверява зареждането дали е наред и чак тогава ти пише гаранцията! ;)

От там съм купувал моите акумулатори. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Нали затова ги имаш, за да ги включваш! Преди да купиш нов акумулатор, иди за всеки случай да ти премерят зареждането от алтернатора и след това спокойно изхвърли стария!...

И не само. Да замерят и консумацията.

Отново да похваля Искрата. От рожденния ми ден съм с нова музика ( smile126 на Бързия влак). Постоянната консумация на CDто е 150 мА. Не съм имал проблем с паленето и след 2 дни стоене на паркинга при температури под -2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото и да си говорим,150мА не са малка консумация.На изряден акумулатор може да не се забележи веднага,но не след дълго ще се усети :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото и да си говорим,150мА не са малка консумация.На изряден акумулатор може да не се забележи веднага,но не след дълго ще се усети :!:

Именно! А Искрата е вече на 2 и 1/2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото и да си говорим,150мА не са малка консумация.На изряден акумулатор може да не се забележи веднага,но не след дълго ще се усети :!:

Именно! А Искрата е вече на 2 и 1/2 години.

Когато си купувате ИСКРА ,трябва да го налучкаш с "Онче боче,спукано балонче" :lol: абе цялата работа е до късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всички коли се карат само с български акумулатори от всички марки. Когато акумулатор навърши 4 години го продавам докато все още е изправен и купувам нов. Не съм имал проблеми с тях и не е имало случай да не мога да запаля, всички коли имат CD и аларма но не знам колко консумират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отидох да го замерят. при запален двигател даде зареждане на акумулатора 13.8. Извода на човека беше че е изпляскала батерията и че всичко било на късмет при покупката на "ИСКРА". А това е при положение че му казах че от него съм го купувал, а и му бях казал цялата историйка за това как от раз ми е паднал и след зареждане пак за няколко дена е заминал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка Искрата ми даваше зареждане 13.8(замерих го на "дилянка" до бензиностанцията на "петрол"-от там го купувах и ми казаха че е заминал). реших да отида и да взема нов от друго място. Взех "фама" - пак 44 амперчаса. зарежда 14.08

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.