Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

масления филтър на 100s някои измислил ли е топлата вода


maxrpm

Recommended Posts

Както е тръгнало с тези прегледи, предвкусвам че догодина ще ми се наложи да слагам опигиналния издухал мотор на колата си. Главния проблем който ме мъчи от доста време е че масления филтър е на изчезване, това което е останало е от стара хартия и не ми вдъхва много увереност, смятам че при първия по - голям зор хартията ще се скъса и ефекта ще е нулев нито клапан има нито нищо. Въобще тази първобитна технология не ми е по вкуса. Някои измислил ли е някакъв начин по които да се използва по съвременен филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косер продават Филтрон, комплект с големия О-пръстен за 6-7 лв, лани купувах :idea: Предполагам и др. производители на филтри имат в гамата си стария филтър за Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа филтрите са същите като на Москвич 408 и 412 и по магазините за москвич ги има още, а ако не намериш аз днес си купих от магазина на Ръковски в Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато тръгна да търся по магазините ще пиша, Благодаря! Идеята беше ако някои гявол е измислил как да и бутне ладов филтър, че вие тука сте магьосници всеки ден някои измисля някоя благинка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят последно го купих за 5 лева, отделно си купувам О-пръстен-малък, мажа го с малко черен силикон и няма никакви ядове (един колега от форума ми даде този съвет) smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телефонирах в магазина на сточна гара и бай Мето ми съобщи, че филтъра струва 3,50лв. Не е болка ще си купя 10 и проблема ще се реши, идеята беше дали по някакъв начин не е възможно да се премине към "новия" модел, но явно няма такъв шанс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж мнението на колегата Viktor_ от тази тема: viewtopic.php?f=11&t=12061

Струва ми се, че това е което търсиш, може би ще има по- пълна информация как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

post-79-138453147961_thumb.jpg

 

Като съм чел из чешките сайтове съм видял тази преработка някаде и съм си запазил картинката от любопитство, но не помня каде е била цялата статия с обясненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ми стана ясно как се прави фланеца и тръбата откъде и се вземат накрайниците, явно не е за нормални хора това. Извинявам се за темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ми стана ясно как се прави фланеца и тръбата откъде и се вземат накрайниците, явно не е за нормални хора това. Извинявам се за темата.

тръбата - при някой занимаващ се с ремонт на хидравлични машини . фланеца на фреза . болта на струг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ми стана ясно как се прави фланеца и тръбата откъде и се вземат накрайниците, явно не е за нормални хора това. Извинявам се за темата.

тръбата - при някой занимаващ се с ремонт на хидравлични машини . фланеца на фреза . болта на струг.

Ama има чертеж само за болта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Хайде някои от по - големите разбирачи на чешкия да намери чертежа на плочката за да мога да я покажа на майстора да ми каже колко ще ми вземе и евентуално да почна да събирам системата. Вярвам че няма да е полезно само на мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 20- 25 лв - отливката , 50 - 60 лв за работа - налага се струговане и фрезоване - средно струг се върти за 7- 10 лв на час , фреза за маллко повече .

Сашко , загледай се в снимката - какво липсва на този блок което го има на твоя ? може би канала който свръзва маслената помпа със филтъра ? защо го няма ? може би заради сухия картер !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно аз съм в грешка , съжалявам. просто не мога да си представя че маслото на единия лагер на коляновия вал и на разпределителния вал минава през филтъра при стария блок . много странно решение...

п.с. пълна простотия - това само малумник може да го натвори !!! :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.