Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Day lights- Fabia 1


Skoda_Estelle

Recommended Posts

а тези http://luxima.bg/index.php/SVETODIODNI-DNEVNI-SVETLINI-LED-DRL.html дали ще могат да се приспособят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен си е циганийка

а и не мисля че са достатъчно ярки за да вършат работа

а и лесно се крадат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично отидох в ЕТ и исках да се направи като запаля двигателя да светят фаровете,и това беше алтернативата която ми предложиха,някой ще каже че има и други варянти но от ЕТ ми обясниха че конкретно на моята е желателно да се направи в ЕТ,защото било по специфично за ксенон.Снимки на работата не мога да кача защото всичко е вградено в таблото.Това е което ми дадоха книжка. :)

post-1616-138453138167_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти едно кабелче квадрат и половина 7-8 см поставяш го на номер 6 (трябва да е празно) в буксата на ключа за светлините и го запояваш за номер 7 - жълто-зелен кабел.

В резултат имаш къси светлини още като дадеш на контакт, неможе да се превключва на дълги, подсветката на таблото не работи, свети контролната лампа за включени къси светлини, не светят и габарити - предни, задни и осветлението на номера.

Като се даде на габарит и къси всичко си е както преди.

Изпробвано на Фабия 1.

 

Поздрави.

post-1757-138453140783_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха аз си четох книжката там пише че я имам тази опция в оборудването амбиенте но тя липсва странно ??? фабия 2

Да не би да има * в описанието на тази екстра? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:?:

това направих аз.

пусни снимки и на самата "работа" :D

колега, значи без 30-те лева за кора и т.н. всичко ти е излезнало 130 лв.?

светлините + труд?

или не съм разбрал правилно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Това е от тук

Информацията ми е на около месец и половина, директно от ЕТ.

За Octavia II, през VAG-COM или който има през Maxi-Dot.

За Fabia II, Roomster, ако е фабрично поръчана/изпълнена с функцията дневни светлини има ключ за изключвеане на тази функция.

За Fabia II, Roomster без функцията дневни светлини и Fabia I се монтира реле за дневни светлини, което замества нормалното и винаги щом се включи на контакт късите светлини светват. Само дето така или ще сменяте релета на пролет и есен или целогодишно ще карате с включени къси светлини.

 

При всички вариации на дневните светлини те си светят по същия начин, както когато са нормално включени. ЕТ не монтира нищо извън оригиналните части, специално съм питал, нещо друго дали не одобряват, но уви не.

 

Боби пак ще те цитирам. Преди време си писахме с Боби Доктора. Той е/или беше прекарал допълнително захранване към късите на Octavia I през съпротивления и те светят съвсем слабо през деня.

 

@petel и как става този номер? В смисъл, че 7 клема жълто-зелен проводник отива директно на късите светлини през съответните предпазители. Но 7 е сдвоена в ключа с 4, а 4 отива на лоста на мигачите и в зависимост от положението включва дългите светлини.

Съществува и друг потенциален проблем. Някой модели (и моята) имат идикация за изгоряла крушка. За Ф1 тази индикация работи на принципа на измерване на тока към консуматорите. Ако светнат само късите светлини, без габарити, може да сработи тази индикация, защото ще отчете по-нисък ток от предвидения.

Иначе това лято смятам да направя тези дневни светлини, като смятам да изпозвам факта, че дългите светлини се захранват от две места. За светлинен клаксон, от акумулатора, за дълги през описаната връзка от клеми 4 и 7.

Взимам захранването от входа на лоста за мигачи/къси, дълги, през НЗ контакт и тиристор за сваляне на напрежението, така че дългите светлини светят на 30% и го подавам на изхода към дългите. Синята светлина за дългите пак би трябвало да свети, защото взима напрежение от тази линия. Бобината на релето ще се захранва от напрежението за светлините за задния номер, така ако се включат габарити, дневните ще гаснат. И пак връзките са ограничени да ключа за светлините и лоста на мигачите.на мигачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв номер. 7 и 4 се сдвояват, когато ключа за светлините е в положение на включени къси светлини. При положение 0 и габарит няма връзка между тях.

За изгоряла крушка? Незнам :(, не съм се сетил, на моята нямам.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех че са твърдо вързани, просто ако ключа не е на позиция къси, 4 и 7 са обезточени :-k

А случайно да имаш схема на целия ключ, защото аз имам една само на тези изводи, които се използват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.