Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Чип на Фабия


milanov

Recommended Posts

Колеги имам Фабия 1 1.2, 64к.с. Може ли да и се сложи чип? И ако може дали си заслужава и къде могат да извършат тази интервенция.Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам Фабия 1 1.2, 64к.с. Може ли да и се сложи чип? И ако може дали си заслужава и къде могат да извършат тази интервенция.Мерси предварително.

свържи се с колегата brezel- http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16 пише че чипа е 100лв+100лв монтаж(при негов сътрудник) от 64кс става на 72кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, колеги!Сега остава само да намеря време да се позанимая с колата, а после естествено ще кажа какви са и резултатите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, колеги!Сега остава само да намеря време да се позанимая с колата, а после естествено ще кажа какви са и резултатите. :)

не се обиждай,но няма никакъв смисъл

няма да усетиш никаква разлика,само ако я цепиш до 6000об от 5500 до 6500 ще имаш евентуално няколко коня повече и ще ускориш вместо за примерно 15 сек,за 14.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, с тунинга получаваш около 10% от мощността отгоре в горната граница на оборотите. Не виждам какъв е смисълът, освен може би на магистрала ще успееш да вдигнеш с 5 км/ч повече, от възможното в момента ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,как бе,няма и 10%--5% е при атмосферките.При турбо двигатела максимума е 20% и си заслужава,но тука от 4,5 коня маааксимум,даже много ме съмнява

аз съм постигнал 45% увеличение smile001 за сега,което си е далавера,а няколко коня :-k не знам

ще ти качи и разхода ,защото увеличението ще се постигне чрез повече гориво и аванс на запалването,аванс на впръскването и увеличаване на максималните оболоти с 500.А не както е при двигатела с принудително пълнене,където освен момент и количество на впръскванеи т.н.,ГЛАВНОТО ПОВИШЕНИЕ НА МОЩНОСТА СЕ постика чрез увеличаване на налягането на турбото,което увеличава КПД-то на двигатела и от там идва неувеличаването на разхода и същевременно повишаване на мощноста-при нормална ескплоатация.

На атмосферка се прави промяна на софта,само ако смениш валовете да вкараш повечко въздух!Имаче няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за разяснението "bega4kata". Явно няма смисъл от подобна интервенция.За няколко коня не си заслужава.

П.С. твоята количка доста добре се е получила :) дано по-скоро да я досъберат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доре че разбра да не си разбутваш перфектния оригинален софт,с който този мотор е доста икономичен и пъргав

имам наблюдения

а за мойта,дано и мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.