Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хидравлика...


bulrace

Recommended Posts

Здравейте на всички! От скоро съм регистриран, но досега не съм писал теми и коментари.

Преди 2-3 месеца взех една Шкода Фабия 1,9 ТДИ(помпа-дюза). Направих обслужване и си я подкарах, и тогава се сблъсках с проблемите. От начало мигаха светлини, табло, вътре в купето всичко. В момента в който отида на майстор всичко се оправя :D странна работа... Взе да свети лампата на хидравликата викам си течност доляхме малко , но не се оправи. И преди ден вече се я закачих на ВАГ. Там ни показа, че датчика на сервото не работи (G-250), и няма връзка с блока. О там реших да видя какви варианти имам.Попитах за този датчик, но се оказа че върви комплект с сервото на цена 1100-1200 лв според модела.

Та имам няколко въпроса.

Пречили нещо на колата ако се кара така извстно време?

И какви други варианти имам за този вид ремонт(освен нова)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен нова винаги има и варианта за втора ръка. Аз не съм му фен, но всеки сам си решава.

 

Относно мигането - провери си масата. Да нямаш разхлабена връзка някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е изцяло с хидравликата. Не помня точно за какво ставаше въпрос, но тока изчезва, защото помпата товари генератора. Бат Сами го е потвърждавал (дано не греша). :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............................................Попитах за този датчик, но се оказа че върви комплект с сервото на цена 1100-1200 лв според модела. ..............................................................

Не си питал където трябва , датчика се продава и отделно от корм . рейка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Има и друг вариант, зависи дали някой го предпочита. От OPEL ASTRA 1.7 D 2000г., хидравликата е една и съща, напасва се по елементарен начин и всичко е 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям и аз тема, при мен при скорост над 100-120км/ч светва лампата на хиравликата, когато спра свети, но има хирдавлика, гася, паля и всичко е наред, докато не достигна въпросната скорост. При мен (1.4мпи 68кс) няма къде да долея хидравлично масло, казаха ми, че хидравликата е електронна. Някакви предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, който се отзоваха!

А относно проблема на колегата deliyski, не знам защо ти прави така и при мен се случват такива аномалии,но може да долееш хидравлично масло,казанчето се намира под акумулатора и е много на кофти място, няма как долееш ако него свалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , че може да се долее.На мен са ми долива ли и без да свалят каквото и да е.Ама щом ти липсва масло трябва да разбереш откъде е, че може да е нещо сериозно.Успех!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Имах същия проблем и се оказа този датчик на хидражликата. Смяната не е трудна, зависи дали е TRW или KOIO!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за глупавия въпрос - това за дизел или бензин, или и двете? И дали посоките ляво-дясно трябва да се обърнат? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора утре ще потърся къде се долива и се извинявам, че наспамих темата на колегата!

 

Няма да видиш къде се долива. При тебе, ако не бъркам, акумулатора и въздушния филтър са един зад друг. Капачката е под кутията на акумулатора. Сваляш го, в основата му има една придържаща скоба, като я свалиш махаш акумулатора. Кутията му е от отделни пастамаси които са застъпени. Като ги махнеш и тях, отдолу е капачката. На самата капачка има една пластмасова лента, която служи за измерване на нивото. Отметките са в самия край, така че ако има масло накрая, няма нужда да доливаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих акумулатора и кутията. Показа се съд за доливане, но към капачката беше прикрепена пръчка, на която нямаше никакви маркери за нивото?!? Иначе нещата изглеждаха добре. Това вътре определено не беше какво да е хидравлично масло. Някой знае ли какво точно е и от къде може да се купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая пръчица на капачката трябва да има едно ръбче, мисля че маслото трябва да е до ръбчето.Аз масло съм си купувал само от ЕТ , ама сигурно може и от другаде.Последно като купувах беше 25лв за литър.Мисля, че важното е да разбереш защо ти намаля маслото. Успех!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Да не отварям нова тема.. Колата е Фабия 1.9 SDI 2000г

Колеги, след зимния период -имаше ден, в който тамън беше наваляло и валеше та за да избегна птп се качик с 20 в/у един тротоар доста висок. Разминах се ... само с изкривяване на джанта. След този удар обаче, хидравликата стана малко твърда. Понякога се оправя но не е както преди. Преди всичко си беше ок. С една ръка си въртиш волана без проблем, сего понякога с 2 ти е трудно... Ходих при майстор, той каза, че няма никакви шумове и не съм ударил никъде по хидравликата. Каза, че е само маслото. Да ида до ЕТ и да си купя.

Имам няколко въпроса:

1. Възможно ли е по някакъв начин от зимата маслото да е "изчезнало" или изведнъж просто да иде някъде?

2. Според вас това ли е причината - маслото?

3. Ако е това колко струва маслото :o

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото е "отишло някъде", значи има нужда от ремонт на това "някъде". Хидравличната система е затворена и при нормално функциониране няма загуба на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

И мен ме интересува къде е този датчик на хидравличната помпа и как се стига до него. Извинявам се, че и аз не мога да го открия къде е описано! Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на помпата може да има в нея иначе има на рейката датчик и е под номер 10.

за рейка KOYO

http://vin-online.ru/etka.php?vag=SK&rg ... 3&gr=42343

 

За други рейки

http://skoda.workshop-manuals.com/fabia ... php?id=308

 

На различната рейка е различна позиция но на едно и също място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.