Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

O2 Препоръки, проблеми и сравнения


OC3

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума и се надявам да че спазвам вашите правила..

За начало искам да попитам дали някой има преки впечатления от ОС3, много я заглеждам в последно време и цената много радва. Препоръка за двигател/скоростна кутия също е +. Търси се нещо в съотношението - качество/разход/цена. Ако ме разбирате.

За начало се интересувам от Седанчета - бензинки...

 

 

ПП. Имам Фауве и съм запознат с двигателите, само не знам дали съвпадат като кодове, изработка и качество ? И до каква степен имат еднакви части ?

 

 

smile171

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук а и в други обяви пише - 3ка, иначе има и седани...http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... Number=110

 

 

Иначе и 3ката я има и тук - http://www.skoda-auto.bg/

Просто влезте на октавия и цъкнете за седана smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби Доктора и VALDO могат да ти дадат инфо за модела!

Ето - Доктора първи ще се включи: добра кола (по-добра от единицата), но със своите си кусури. Здраво окачване, малко шумничко, обаче, и доста по-твърдо. По-добро управление от волана (сервотроник). Доооооооо-о-о-о-о-оста неизчистени проблеми с електрониките (софта). Ако говорим за 1.8 TFSI двигателите - страаааа-а-а-а-а-ашен мотор. Прекрасна еластика, ускорение, въртящ момент. Ако почне да ти малее - един от най-благодатните за чипосване. Материалите вътре в купето са по-добри от тези на единиците. Добро съотношение цена/качество. Щом си фен на бензина - горещо ти препоръчвам гореспоменатия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби Доктора и VALDO могат да ти дадат инфо за модела!

Ето - Доктора първи ще се включи: добра кола (по-добра от единицата), но със своите си кусури. Здраво окачване, малко шумничко, обаче, и доста по-твърдо. По-добро управление от волана (сервотроник). Доооооооо-о-о-о-о-оста неизчистени проблеми с електрониките (софта). Ако говорим за 1.8 TFSI двигателите - страаааа-а-а-а-а-ашен мотор. Прекрасна еластика, ускорение, въртящ момент. Ако почне да ти малее - един от най-благодатните за чипосване. Материалите вътре в купето са по-добри от тези на единиците. Добро съотношение цена/качество. Щом си фен на бензина - горещо ти препоръчвам гореспоменатия мотор.

 

 

Много благодаря за включването първо :) Но се заглеждам и в 1.6 МПИ защото от към газиране 1.8 ще ми е скъпичък, няма да е рентабилно. Смятам да гледам за MPI двигатели но лошото е че 1.6 го дават за много спънат, аз вече имам такъв но на голф и това е друго купе...Другото е че данъка на 160кс е доста по дървен, не че единия данък ще ме спре но с времето ще натежава повечко.

Много ми се искаше 2.0 МПИ но няма много гадно а е страхотен мотор..

Като цяло няма да е от магазина ами ще е нещо на 1 годинка или прочие защото като нови от салона са мноого скъпи, пък и от големите събратя за тези пари има много по-добри предложения.. smile126 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

ОС3, не мога да разбера как очакваш да намериш Октавия 2 фейслифт на възраст около година при положение, че те ги пуснаха преди няма и 6 месеца.

 

По отношение на части - двигателите са АБСОЛЮТНО същите, които се слагат на VW, но има по-малък избор. Предполагам, че скоростните кутии също са идентични, не мисля, че предавателните числа са други.

 

Аз карам Октавия 1, но на 2 пъти взимах под наем Октавия 2 за да видя разликите между двете. Понеже съм почитател на дизела, такива коли съм и карал. Впечатленията ми са, че Октавия 2 е по-стабилна и по-добра за управление, по-тиха, харчи по-малко и е по-просторна отвътре, воланът наистина е по-лек заради електро-механичното усилване (сервотроник ли го нарече?) Боби казва, че материалите по интериора на Октавия 2 били по-качествени, аз не съм толкова съгласен, може би защото гледах и Голф 5 - просто VW не желаят да вдигат имиджа на Шкода и тя трябва изкуствено да се поддържа като... бюджетна един вид. След фейслифта нещата са подобрени определено, особено таблото. Но какви са материалите не е толкова важно, защото ергономията е добра, аз лично много харесах колко много джобове има за каквото решиш.

 

Окачването съм почти 100% сигурен, че е същото като на Голф 5, най-много да ползват различни амортисьор, за да има разлика в поведението. Но другото трябва да е същото.

 

Иначе си се ориентирал добре - за бензин 1.6 MPI можеш да го газифицираш лесно, а пък ако е дизел - точно 105кс. Бях много впечатлен от едната Октавия 2 (1.9 - 105кс), с която от Стара загора до София с 2 спирания, едното на панаира в Пловдив (т.е. не само градско) ми даде 4.4/100 разход, като сме били 3-ма души, климатроника не е спиран и съм поддържал скорост около 120км/ч. Това е кола на 3 години, с 80 000км зад гърба си - не нито чисто нова, нито е ползвана кой знае колко. За сравнение нашата е на няма 35 000 за 2 години - направо завиждам на тоя, който ще я вземе като я продам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.