Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Може ли да е от калпав бензин.....?


120 L

Recommended Posts

Здравейте,колеги. С две думи-гледам си ауспуха днес, бая черен....Паля,форсирам-синьо-чер дим,ще рече гориво в повечко,ако не греша. То хубаво,ама почнах да се съмнявам за сегменти,маслообирачи и т.н. Някакви съвети от знаещите?

Като застудя,взе трудно да пали. При палене на студено също подпушва,то кондензът не мога да го спра-в делкото,имам предвид-не отива искра-на трети-четвърти опит захапва и запалва, но пушекът повече ме притеснява.Мотор 1,3 карбуратор,делко 120.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Син дим - масло...

:smt017

По принцип да,

обаче все пак е 120-ка, мисля че нямаха гумички на клапаните всичките по дефолт. По-притеснително е трудното палене сутрин, но и там може да е от друго. Ако направиш едно 300-400 км извънградско пробег и ауспуха тръгне да избелява - няма нищо за притеснение. Така на градско - тръгни-спри - не е критерий.

 

п.п. мотор 1.3 ? - това значи ли че на 120-ката е натоварен Фаворитов мотор? Ако - да тогава - кофти да пуши така, но все пак може да е от един тон други причини, с какво масло караш, кога е сменяно, свещи, карбуратора какъв е и има ли ядове с него, други глупости.. на колко хилки е мотора..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея нямам на колко е мотора,карам го няма и 20 000 км, карбуратора не съм го пипал,свещите са на над 30 000 км съм сигурен,маслото е на 4-5000 км ма от доливания стана чорба :oops: Мотора много върви инак,бензин яде малко.Мога ли да разбера дали не е от гумички на клапаните,дано да не са сегменти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...маслото е на 4-5000 км ма от доливания стана чорба :oops:

Е ясно е де: масло тогаз. Може и да е от гумички.

За ауспуха - ако са само сухи сажди (падат с вода) - богата смес, не е страшно. Ако е мазно - масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво се прави с карбуратора ,за да не преобогатява сместа? Ниво, игла,жигльори и какъв още дявол,щото проблемът не се появи изведнъж....PIERBURG 2e3, да добавя.Не виждам никъде да отвежда излишния бензин, ако съм чел правилно инфото за карбуратора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя много не гори,така е ,ама ако изгаря колкото трябва,ще гори още по-малко.

Повече ме вълнува бензин ли гори повечко или масло .Досега съм засякъл твърдо 300 г на 1000 км,което не е малко, ама не е пушила толкова и затова се притеснявам, а не знам как да разбера какво точно е,другия вариант е пак ремонти и проверки , за които финансово не мога се оправи в скоро време, та всеки съвет е добре дошъл :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш една суха хартия. Слагаш я на ауспуха при работещ двигател и изфорсираш 2-3 пъти. Ако хартийката стане мазна - гориш масло. Ако е влажна, но не мазна - конденз, т.е. караш на къси разстояния и не може да изпари влагата от ауспуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я по-добре вземи го смени това масло и нов филтър. Ама първо спри течовете, ако има.. Така нищо не можеш да хванеш - гори ли го губи ли го.. С това трудно палене сутрин си вкарал доста бензин в маслото - оттам допълнително разреждаш и може да го гориш по тая причина, че е станало на вода..Виж дали ти мирише на бензин маслото. Ама първо си оправи запалването, че да не обозиш и новото масло..абе.. доста работи трябва да обърнеш внимание, ама няма страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.