Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Масло за Фелиция


add_bg

Recommended Posts

10w40 полусинтетика, ако мотора е горе-долу в кондиция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи на колко хил.км е твоята Фелиция...

Моята е набор 95год. и в момента е на 155хил.км (доказуеми) я карам само с Liqyi Moly 15W40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С много дебели масълца ги карате тия коли, то 20/40 да имаше сигурно щяхте да им наливате. Сега зимата не ви ли е малко терсене като стане гресоподобно и помпата не може да го завърти по 5 минути..при -15.... лично мнение...

 

То вярно мотора е сравнително държелив и непретенциозен на подобни издевателства...ама..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как дебели масълца :?:

Моята Фелиция от 4год. не е стояла в гараж, а зимата при -25С сутрин си пали от раз. Нямам никакви грижи със студовете smile152

Има консумация на масло и затова я карам с 15W40. Иначе докато беше млада (до 110хил.км) я карах с Castrol 10W40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasy моята е по-стара, пък е и на 240К км. На 220К смених гумички на клапани и от тогава я карам вече 20 000 км с полусинтетика 10W40. А преди това с 15W40 Liqui Moly. От полусинтетиката съм по-доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изместихме темата, но да питам, може да е от интерес и за други:

 

C2H5OH, колко ти харчеше преди ремонта на гумичките и след това?

 

 

Иначе по въпроса на колегата add_bg:

между двете "петнайсетки" по-добре 15В50, но всъщност е безсмислено. Ето защо:

013910520.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...C2H5OH, колко ти харчеше преди ремонта на гумичките и след това?...
Преди смяната около 1/2 кило на 1000 км - 15W40. След смяната по-малко от кило за 10 000 км - 10W40.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...C2H5OH, колко ти харчеше преди ремонта на гумичките и след това?...
Преди смяната около 1/2 кило на 1000 км - 15W40. След смяната по-малко от кило за 10 000 км - 10W40.

 

бая ще да е текла тая кола ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай трансформаторно масло smile048

Е, не се бъзикай сега, то имаше един случай в руски форум - бяха дали акъл на един да си налее дизел за по-икономично - и той го беше направил smile048 smile048 smile175 smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.