Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да остана ли верен?


ikonoma

Recommended Posts

Тези които ядът спагети и правят м@нети,автомобили не правят ;)

:lol::lol::lol:

 

Абе......,при всички случай са по-добри от франсетата! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз не ги плюя - карал съм служебни Мегани и Клио симбол, които макар и туркестанско производство са доста корави и практични коли, предлагащи също добър комфорт и динамика. Моторите също са добри, особено дизелите, а това с некачествените интериорни пластмаси е останало далеч в миналото, още по времето на моето Пежо 205 набор '91. Малко кофти е само, че пластмасовите калници при по-сериозен удар се чупят и не подлежат на ремонт, а се купуват нови, които май не са много евтини... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам, и аз съм карал служебни Клиота туркестански.. и наистина като за служебни стават, нали не им береш ти ядовете. Обаче незнам, bega4kata да се изкаже ако е ремонтирал, знам, че ремонтите са им скъпи откъм труд. Много им е странен инженерния поглед на французите. Това да направиш така, че за да свалиш стартера да трябва да разкачаш полуоска, на мене ми звучи смешно. Иначе - частите са им по-евтини от примерно немските или старите японски коли. Почти колкото на Фиат са. Абе жигулки откъм части , ролс-ройси откъм труд. Нещо такова е. Иначе - имам до мене един съсед - взе някаква лагуна от по-стария модел наистина - да - голяма кола, голям мотор - 140 коня, обаче - загуби си една седмица в борба с ел. инсталацията - свети му вътре , че има изгоряла крушка... е откри я къде е - осветлението на задния номер - едната крушка.. После почна да се бори за достъп до нея.. Незнам какво стана, но накрая ми каза, че се е наложило нещо да счупи за да осигури достъп.. Такива ми ти работи.. А - и освен това е налял 4000лв за да стане кола това нещо - то не бяха тампони, карета , няколко пъти ходене по сервизи, защото тя му трябва колата в движение няма време да седне и да им разучава странните инженерни решения..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А - и освен това е налял 4000лв за да стане кола това нещо - то не бяха тампони, карета , няколко пъти ходене по сервизи, защото тя му трябва колата в движение няма време да седне и да им разучава странните инженерни решения..
Тъй тъй. В таз връзка ще ви споделя моя опит от времето, когато работих в България сервиз. Там сервизните коли бяха Октавия, 2 Фабии, Клио и 2 баничарки. За Октавията и баничарките няма да говоря. Фабиите бяха едната на 78К другата на 82К и им потропваха предниците. Клиото беше на 18К и предницата му ръкопляскаше. В централния офис във Варна имаха 2 бр. Клио със същите проблеми, едното на 20К другото на 16К!!! За сметка на това никакви грижи с една Киа Рио и с още една дизелова Фабия. Няма да коментирам на шефа Суперба. В крайна сметка след като покарах малко някои от тези коли (за около месец аз бях човекът, който ги караше по сервизите) се убедих в 2 неща.

Първо - Реното е прекрасен и икономичен автомобил, ама ако може да се кара само по магистрала или по нов асфалт. Освен това в списъка с неприлични думи освен Мото Пфое съм включил и Про Мобил.

Второ - някой ден кат порасна ще си купя Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите рендета навъртаха ежемесечно хиляди командировъчни километри - не съм се занимавал пряко със сервизната им поддъжка, но щях да чуя ако са имали сериозни проблеми примерно с окачването, понеже бях в постоянен контакт с хората дето ги карат и обслужват. Единствено веднъж колежка изрева, че закъсала в средата на кръстовище поради проблем с електрониката и всичко блокирало - ни напред, ни назад...накрая вдигнали клиото с репатрак. Чак после като минаха на корейски "шевролети" започна голямото smile089 и носталгия по рената - още първите месеци се изпочупиха сума неща по интериора /дръжки, седалки и т.н./, които при това не се покривали от гаранцията и стрували куп пари /а уж евтина марка била/... как са се развили нататък нещата незнам, понеже напуснах още преди да им дойде времето за големите ядове и ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам, и аз съм карал служебни Клиота туркестански.. и наистина като за служебни стават, нали не им береш ти ядовете. Обаче незнам, bega4kata да се изкаже ако е ремонтирал, знам, че ремонтите са им скъпи откъм труд. Много им е странен инженерния поглед на французите. Това да направиш така, че за да свалиш стартера да трябва да разкачаш полуоска, на мене ми звучи смешно. Иначе - частите са им по-евтини от примерно немските или старите японски коли. Почти колкото на Фиат са. Абе жигулки откъм части , ролс-ройси откъм труд. Нещо такова е. Иначе - имам до мене един съсед - взе някаква лагуна от по-стария модел наистина - да - голяма кола, голям мотор - 140 коня, обаче - загуби си една седмица в борба с ел. инсталацията - свети му вътре , че има изгоряла крушка... е откри я къде е - осветлението на задния номер - едната крушка.. После почна да се бори за достъп до нея.. Незнам какво стана, но накрая ми каза, че се е наложило нещо да счупи за да осигури достъп.. Такива ми ти работи.. А - и освен това е налял 4000лв за да стане кола това нещо - то не бяха тампони, карета , няколко пъти ходене по сервизи, защото тя му трябва колата в движение няма време да седне и да им разучава странните инженерни решения..

Абе добре са си Рената има каде ,каде по лоши автомобилида не ги изброявам сегаи от към здравина ,ремонтопригодност и цена на резервни части.НАКАРАХТЕ МЕ ДА СНИМАМ ПАК СЕГА да ви дам пресен пример :D

Ето например този Форд:четете коментарите към снимките

post-2454-138453133693_thumb.jpg

post-2454-138453133772_thumb.jpg

post-2454-138453133778_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да дам мнение и аз,в фирмата имаме рено клио на 70 хил 2005 и една корола на 60 и една октавия на 100 хил 2003,ами и 3 ги карам има няма по 100-140 км на седмица и да ви кажа,освен големината октавията ама честно не е нещо повече от королата.Реното е купувано ново засега 2 регулировки на предницата за по 40 лж и едно гурне.Октавията имаше 2 проблема за по 2 месеца се решаваха-еуратек са зле просто.Но ако шкоата е в добро състояние в времето ще се изплати.Но реното си е малко повече комфорт,мисля аз.

Нз абе колите са коли всички след 2000 са една стока..........Дай да си говорим за видовете изневяра там....е друг въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ днес опр не останах верен.......... smile152

Тука надушвам някакъв вид изневяра smile048 smile048 smile048

Я признавай без бой smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ днес опр не останах верен.......... smile152

 

Ей го и тоя ... И с кво съгреши? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да си призная .......с съседката.....

 

Със съседката по легло ли....? smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинският джентълмен

1. си вади цигарата от устата когато се целува и

2. не прави забележка, когато види жена да носи неправилно торба цимент ..

smile091 smile091

 

по това ще ги познаете.

smile048

 

ikonoma - сори за спама, нещата мисля, че се изясниха. Пак сори :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.