Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

ДВГ сутрин прекъсва и има вибрации фела 1,3 карбуратор


genadim

Recommended Posts

Здравейте карам фелиция 1,3 бензин газ ,на скоро забелязах че като я запаля сутрин на бензин чувам двигателя да работи на прекъсвания и усещам леки вибрации.Не мога да разбера какво става.Нормално ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е известно този двигател е с повдигателни пръти, прътите са стоманени или алуминиеви в зависимост от изпълнението. Клапаните се регулират при около 27 градуса стайна температура. Тези дни температурата стигна почти до 0-та. Логично е да има леко отклонение в клапаните , все пак прътът е поне едно 20-30см. дълъг и се свива от студа. Възможно е да се стигне до положение, при което клапанът не работи като хората. Ако на загрял двигател всичко е ок, няма място за притеснение.

 

Това беше лирическо отколонение, че нещо ме сърбят пръстите, не му обръщайте внимание... smile001 smile001

 

Сега конкретно за тази Фелиция газ-бензин - може да са бая неща, но - все пак като първа стъпка - на газ ли я палиш или на бензин? и на кое гориво се проявява "тресенето." . Също така не е зле да кажеш дали е карбураторна, моно или пълна инжекция. Най-добре си го добави в подписа някъде, защото така трябва да гадаем, (видях че си с карбуратор от другите теми). Дано не е по-сериозен проблема и да ти надува охладителната система. Работата на 3 цилидъра сутрин може и на това да се дължи. Трябва да се диагностицира и да се действа, ако е тръгнала гарнитурата на главата - да се вземе читава, а не притиснат от времето накрая набързо да се купуват части, на мене на проблем с гарнитурата ми изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пишави за проблема който обсъждахме вчера.Сутрин паля на бензин след което се появяват вибрациите после като позгрее се оправя но забелязах и друго по ауспуха се отделят много черни сажди.Благодаря за съвета,завсеки случай ще я закарам на диагностика.А гърнето съм го сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упражнение първо : сутрин на студено след като затвориш клапата на смукача отваряш кутията на филтъра и гледаш дали затваря плътно ... ако не затваря плътно натягаш пружината на смукача.

Упражнение второ : при затворена плътно клапа и ниски обороти ( под 1000 ) ги вдигаш от болтето на смукача .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упражнение първо : сутрин на студено след като затвориш клапата на смукача отваряш кутията на филтъра и гледаш дали затваря плътно ... ако не затваря плътно натягаш пружината на смукача.

 

 

:smt017 Добре,че има такива като теб дето да кажат ! Че има и такива като мен дето дремат и не се сещат smile151

smile126 След тази манипулация макар и малкото вибрации (при студен двг) при мен изчезнаха напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна как се регулират правилно оборотите на смукача: на загрял двигател(загрял се приема след као веднъж е вкл. и е изкл. перката на радиатора) се наглася на предпоследна степен на степенчатата планка(нагася се ръчно) и оборотите трябва да са 2200об/мин, иначе винта за регулиране трябва да е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.