Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На мен ми се случи !


димон

Recommended Posts

Тая сутрин карам жената на работа и спирам да пия кафе . Заключвам с алармата . След малко почва да писка колата.Връщам се и гледам дали няма накоя мишка вътре- НЯМА. Пия кафето и тръгвам .И тук изненада !!!Стартера върти много дълго - друг път спира като запали мотора . Стрелките на аварийките светят непрекъснато без да мигат , след 10 сек чувам да се завърта вентилатора на радиаторите с макс. скорост , която никога не съм чувал . Гася , вадя ключа - пак същата работа ...Бреее! Кво да правя !?! Таман изтече гаранцията :mrgreen: Ба си !!! Откачих акумулатора за 30 сек и всичко се оправи ! Обучение на стъклата и това - онова и на път . За сега всичко е в норма ...

На някой случвало ли се е таково своеволие ? :) На какво може да се дължи това ?- борд компа ли се е шашнал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденз по електрониката според мен. Вчера да сте се возили мокри от дъжда в колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденз по електрониката според мен. Вчера да сте се возили мокри от дъжда в колата?

 

И аз мисля,че това е проблема!Същото ми се случи преди няколко години на друга кола,след проливен дъжд се бяха запушили с листа отворите за отводняване при предните калници и няколко букси се бяха намокрили.След подсушаване ,всичко се оправи! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конденз по електрониката според мен. Вчера да сте се возили мокри от дъжда в колата?

 

И аз мисля,че това е проблема!Същото ми се случи преди няколко години на друга кола,след проливен дъжд се бяха запушили с листа отворите за отводняване при предните калници и няколко букси се бяха намокрили.След подсушаване ,всичко се оправи! :smt017

Ако се намокрят буксите на компа - няма палене,всичко става ''миш маш'',на събора мойта имаше такъв проблем след измиване,те колегите последния ден с това ме запомниха smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от 3 дни не е валяло , спи в гараж на топло . За мен по-скоро е нещо като забиване :) на борд компа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯКОЯ МАСА ИЛИ КАБЕЛ В СЛЕДСТВИЕ ОТ УДАРА И СЪОТВЕТНАТА НАМЕСА НА МАЙСТОРИТЕ ТЕНЕКЕДЖИИ :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с вентилатора ми е познато. Случвало ми се е често сутрин при абсолютно студен мотор - паля да поработи малко на място и след 20-30 сек се включва перката за охлаждането на максимум. След като смених реле регулатора на динамото се оправи а също имах и проблеми с масата. Наи добре хварли едно око на зареждането. Моето беше 13,6V а след смяната 14,4V Изисква се само мултицет замери колко зарежда и колко са загубите по + и по - . Попринцип аз мисля че когато не зарежда както трябва и когато преди това си палил компютъра или вдига оборотите за да повиши тока или включва някои голям консуматор и по този начин реле регулатора отново вдига зареждащия ток към акумолатора(в случая перката на вентилатора ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.