Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Обороти на 1.3 карбуратор


fitnes

Recommended Posts

Здравейте, от известно време ми прави впечатление, че когато се пуснат фаровете не Фелиция 1.3 карбуратор падат оборотите, което е нормално. Обаче от около 900 оборота бадат на около 750, а при включване на парно спадат до около 650-700. Нормално ли е това, тъй като ако се наложи да се включи и перката за охлаждане на радиатора, тогава се получава голяма консумация и предполагам, че се черпи енергия и от акумулатора. Поради тази причина, при чакане на светофари в задръствания понякога като се прибера и ми се е случвало на другия ден да не успея да запаля колата и се налага да зареждам акумулатора.

Споделете кое поведение е нормално и дали има нужда да се коригира нещо по колицата, тъй като немога да я карам без да гледам оборотите всеки път като спра някаде на кръстовище или светофар.

Мерих напрежението на зареждане и когато е без консуматори си зарежда на около 13,9-14в, на фарове около 13,5, а с останалите консуматори пада до към 12,6-12,8.

Акумулатора (Acdelco) е мерен в магазин с някакво устройство което отчита, че акумулатора е добре и не е за смяна.

Когато колата е на празен ход се усеща, че на фаровете леко им намаля яркостта, а когато подам газ светят по-добре. Четките са на около 20 000км и предполагам, че проблема не би трябвало да е от тях, но все пак когато оборотите са под 850 се забелязва леко премигване на червените светлини на таблото(например лампичката за ръчната).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни си оборотите. Включи всичко - фарове, чистачки, парно на 4, отопление на задното стъкло и тогава регулирай оборотите на около 850 - 900 или с мултисета зареждане на 13.6 - 13.8 V. Като изключиш всичко после може оборотите на двг да се вдигнат и над 1000, но...

Другият вариант е да си намалиш на струг диаметъра на ремъчната шайба на алтернатора. Този опит ми сподели един Велик Майстор. Каза, че още на стартер му загасва лампата за зареждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2H5OH това с диаметъра на ремъчната шайба на алтернатора го видях в друг твой пост и ми се вижда доста логично. Предполагам един стругар ще знае какво да направи за да намали пропорционално диаметъра навсякаде от този детаил. Доколкото четох някаде трябва да се намали с около 1 см. Ако греша ме поправи за да не стане фал :)

Като се намали диаметъра би трябвало тогава да няма нужда да се завишяват оборотите на около 1100 за да може при пълна консумация да са на около 850-900.

Също така когато е на газ дали има разлика в това, че при товар може повече да падат оборотите, тъй като на бензин мисля, че държи по добри обороти? А един добър газаджия ми каза, че в изпарителя има още хляб и да не го барам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолщтно същия същия проблем. Оборотите не искам да ги пипам щото в момента двигателя е като часовник. За мен по-добрия вариант е с промяната на диаметъра на ролката. Моля за повече инфо за размери и други подробости. smile027 така ,че ако някой има такава информация нека я сподели. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо подобно ... преди да почнете да ходите при стругари проверете връзките и изправността на алтернаторите , изправността на акумулаторите и чак тогава ходете да правите шайби ... понеже карам вече година с шайба 51 мм. на Фаворит моноинжекцион , който има и корекция на оборотите мога да кажа , че при натоварване лмпите пак си мигат , докато при Формана с нормална шайба 61 мм. и 900 - 950 об/мин на празен ход нито мига , нито мижи ... все пак е зимен сезон и на мотора и на шофьора му трябва топлинка т.е. няма да сте на загуба от 100 -на оборота отгоре ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мисля, че проблема е решен. Пуснах фарове и парно. Врътнах оборотите от винта на карбуратора за празен ход и ги нагласих на около 900 и засега всичко е наред. Недостатъка, е че когато няма консуматори оборотите се вдигат на около 1000-1100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.