Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка към безоловния бензин


lent

Recommended Posts

Чудесна темичка!

 

Така като гледам изводите досега са, че заместители на олово бол, но и алтернативата (газта) си струва откъм плюсове.

 

А иначе моите лични впечатления са изключително ЗА газта - и за нови и за стари коли. И да, бай Груйо и много повече практически опит отколкото хората с белите престилки в лабораториите. Бай Груйо знае как да надхитри системата и хем да се вози, хем да му е евтинко.

 

За шкода на газ - когато преди години сложих газовата на 120ката направо се родих - отключваш, сядаш, цъкаш обогатителя и палиш...и тва на -20 градуса...Няма да помпаш с ръчната помпичка да подкачи бензин, няма да се чудиш дали ще се задави, дали ще намокри свещите, дали да дръпнеш смукача...А и отпадна нуждата да регулирам карбуратора през месец-два! smile049

 

Ееее, айде сега, не всичко е толкова перфектно...
1-Октановото число на сместа газ-пр.бутан е 103/затова няма детонации;чукане на аванс/.

Ако няма проблеми на бензин, това не е никакво предимство.

Тук съм съгласен, с допълнението, че при газта никога няма да чуеш причукването на аванса. Дори при най-кривата регулировка.

2-Снижаване на нивото на шум.

Това не съм го наблюдавал никога, но също няма общо с ресурса на двигателя.

Намаляват детонациите --> намалява шума. При мен двигателя се развърташе мноого по-добре на газ с доста по-ниски нива на шум. Намаляват детонациите --> удължава се ресурса на двигателя, предполагам.

5-Свещите работят по-дълго.

С това не съм съгласен, по-скоро е обратното.

Тук давам един глас за "работят по-дълго време". Т.е. практически вечно - имам към 40 000км с едни свещи и са приятно леко керемидено оцветени без какъвто и да е налеп.

7-Изгаря по-бавно от бензина/намаляване натоварването на буталната група и коляновия вал.

Това пък води до прегаряне на клапани и проблеми с катализатор и сонди.

Да чукам на дърво и при Шкодата(клапани), и при Нисана (сонда и катализатор) няма грижи за много, много километри на газ.

8-Изгарянето на пр.бутана е 100% , а замърсяването се снижава на 60% под задължителните екологични параметри спуснати от Евросъюза.

Никаква гаранция няма за 100% изгаряне, по мои наблюдения повечето двигатели не го постигат.

То по миризмата отзад винаги се усеща газовата.

Повечето може би ,но някой го постигат! smile056

По това се познава и майсторията на майстора :-)

Ела да помиришеш на Нисана газовата, дето е газов инжекцион и взима в предвид и ламбда сондата! Резултат: отзад излиза планински въздух! smile056

---

Трябва да се допълни още, че свещи и въздушен филтър се сменяват два пъти по-често при каране на газ.

Филтър може би се сменя превантивно, не е въобще толкова капризна колата - това е някакъв мит! За свещите вече написах!

 

...Освен това бомбата в колата ти е факт...

А за бомбата в колата...Удариха ме с Нисана и да, уцелиха точно бутилката на газовата и ,ще повярвате ли, скъса се коша за резервната гума, изкриви се гредата, бронята и петата врата и пода на багажника (ремонт на всичко ~1000лв) а бутилката остана непокътната! Само леки драскотини по боята на бутилката загатват за случката.

 

И да, вярвам, че съвременните газови уредби са в голяма степен безопасни при внимателна експлоатация.

 

Машината обича ласка, грижовно ползване и смазка!

Със здраве да си караме газовите, бензиновите и най-вече дизеловите коли!

За последните трябват здрави нерви като почнат да се чупят! :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал изгоряла жигула, на която газовата бутилка не беше гръмнала :-k Иначе има някакъв негативен ефект върху клапаните, моите доста бърво се разтракват, ама може и да е защото я ръчкам повече smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, айде сега, не всичко е толкова перфектно...
1-Октановото число на сместа газ-пр.бутан е 103/затова няма детонации;чукане на аванс/.

Ако няма проблеми на бензин, това не е никакво предимство.

2-Снижаване на нивото на шум.

Това не съм го наблюдавал никога, но също няма общо с ресурса на двигателя.

5-Свещите работят по-дълго.

С това не съм съгласен, по-скоро е обратното.

7-Изгаря по-бавно от бензина/намаляване натоварването на буталната група и коляновия вал.

Това пък води до прегаряне на клапани и проблеми с катализатор и сонди.

8-Изгарянето на пр.бутана е 100% , а замърсяването се снижава на 60% под задължителните екологични параметри спуснати от Евросъюза.

Никаква гаранция няма за 100% изгаряне, по мои наблюдения повечето двигатели не го постигат.

То по миризмата отзад винаги се усеща газовата.

---

Трябва да се допълни още, че свещи и въздушен филтър се сменяват два пъти по-често при каране на газ.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам си на идея защо, но е факт

 

да ти кажа не си прав,освен може би че газта скапва гумените уплътнения на карба ,щото се карат сухи.при мен нищо че е фаворит карам само на газ вече 70 хил.км бензин рядко паля сутрин,е да ти кажа незнам дали на бензин нещо й има,но на газ съм вдигал 150 ,а на бензин едвам 140 и то след шлайфа на главата,просто на газ повече върви.другия недостатък е може би и по-високата температура на двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.