Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Некоректно работещ смукач


anttonev

Recommended Posts

Здравейте.

Сутрин като натисна педала веднъж и затваря. Дотук добре. Стопля и не иска да отвори докрай. На тази картинка, http://www.skodafelicia.ru/_ph/9/2/838171602.jpg

това с номер 2 не стой така на загрял двигател, а е на първата степен, т.е. малко му остава, за да се изключи смукача, ама не ще. Или по-скоро ще, ама трябва да стане стрелката на температурата хоризонтал, и дори и тогава не винаги изключва. Лекинко като го бутна и работата заспива, ама бива ли така всяка сутрин. smile048 Друг проблем има също, че като е отворил напълно... колкото и рядко да се случва, като слезна дори и за 2 минути от колата и след това пак затваря моменталически като запаля... ми тя не е успяла да изтине изобщо, какво го прихваща?

 

Някакви предложения, за това какво му е?

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхлабваш трите болтета на смукача и леко го връщаш обратно на часовника ( 2 - 3 мм. макс ) и тестваш .

 

П.П. Ако го предобриш може да има момент , когато много рано връща и за около 20 - 30 сек. ще ти се налага да подържаш оборотите крачно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М не, от край до край, през 2-3мм съм го въртял и няма ефект.

Дали има връзка, вие ще кажете, но в двете тръби, които влизат, едвам тече антифриза и оставам с впечетлението че не достига загрялата охлаждаща течност до там. Нивото в казанчето е на мах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко оборота пали ?

Ако е на над 1500 може да е пренатегнат реглажния болт , а може и някой от нагревателчетата вътре да е прекъснало , може и вакуумния регулатор да иска бърникане и донастройка smile049

 

П.П. В системата за подряване на смукача има клапан и е нормално водата да тече бавно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали на 1500, 1600, 1700, 1800... до 2000 всякак, по нейно желание. Както и да съм го въртял това със 3-те винтчета, все си стой онова на снимката(позиция 2), като че ли задържа някъде и леко като го бутна и смукача се изключва.

Вакуумният регубатор има ли начин да го проверя, дали е изправен? И изобщо как да ги проверя тия работи дето изброи дали работят... нагревателчетата с омметър, ами другите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш филтърната кутия и ще видиш един вакуумен клапан отзад на карбуратора с винтова капачка и два маркуча , та тоз клапан връща клапата на смукача и се регулира от едно болтче с вътрешен шестограм през един отвор в дясната срана на капака ( регулиране на стъпката на връщане на смукача ) като развиваш винчето увеличаваш стъпката , а като го натягаш я намаляваш ( нормата е около сантиметър ход на вилката и се вижда ограничителя като погледнеш под капака и над вакуума на втора камера ... с винтовата капачка се регулира чуствителността на мембраната ... лично аз бих те посъветвал болтчето на тоз стъпаловидния гребен да го развиеш 1 - 2 оборота за да пали на около 1500 об. макс и да олекне малко на механизма и тогава ако не връща пак се занимавай с тез джунджурий , щот е много пипкава работата и отнема много време ( аз лично се мъчих към седмица всяка сутрин да връткам по малко напред , назад дорде ми хареса )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.