Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да повишим мощността на колата за по малко от 100лв


Recommended Posts

Как да повишим мощността на колата за по малко от 100лв-

 

Значи лесно може да стана това с помоща на ето този модифициран (тунинг)регулатор за горивото. той се слага на мястото на оригиналния . Може да СЕ РЕГУЛИРА МЕХАНИЧНО (впръсква с по- голямо налягане сместа) и естествено колата започва да върви повечко

 

1173918856.JPG

 

струва 69лв

 

0889075047 / 0895423151

 

Skype:maxspeed_stz

 

 

Стара Загора ул. Христо Ботев 112(под алана на ул Христо Ботев)

За цялата страна работим с "Еконт" (поръчвате и на другия ден е при вас)

 

Още и за всякакви части за силов тунинг

http://maxspeed-bg.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАКА НИЩО НЕ СТАВА-може би минимално незабележимо при повишение на налягането от максимум с 0.4бара от заводското.При по-голямо повишаване -лъже че върви повече/защото в ниските става по нервна/но във високите колата не върви повече-ЗАЩОТО ГОЛЯМОТО НАЛЯТАНЕ ПРЕЧИ МЕХАНИЧНО на отварянето и затварянето на дюзата.Правил съм си експеримент -подаваме налягане и пускаме дюзите на 25 - до 50херца честота и гледаме как се променя дебита.Имах едно време машина за почистване и стендоване на дюзи с ултразвук

трябва да се монтират по-дебитни дюзи

но трябва и повече въздух да се вкара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 smile091 smile091

айде заминаха пари влагани на вятъра от вносителя smile049

еми не може да си сложиш този клапан и колата ти да тръгне повече smile049

клапана е необходимост при тунинга /и аз имам такъв/но това е за донастройки КОГАТО СИ СЛОЖИШ ПО-ДЕБИТНИ ДЮЗИ

щото обикновенно не можеш съвсем точно да изчислиш колко по-дебитни са според чипа и мотора и валовете с които караш :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този болкук на дорната етежерка е причината да сменя 2 (две) бензинови помпи докато разбера че заяжда .отделно десетки литри бензин заминаха в настройки - в един момент си мислих че иновейта се е прецакал . после го сгазих с колата и го досмазах с чука ! (не ламбдата де ](*,) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варненските рейсъри ползваме Вебери/КЛАПАНИ/ от фордовете и ланчии и фиати.Те заводско са си с регюлеруеми .Пломбирани са но като махнеш ламаринката иии въртиш и гледаш сместа в ауспуха с ламбда сондата на пълна газ на 4-та на магистралата :mrgreen:

за тези шаренките нямам наблюдения,но предполагам ,че ще са с качеството на ойл танкчето дето с Ися си го поръчахме от Англия и течеше като лейка от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по- зле. след един ден дране на фрезата пооправих един от този модел и сега работи коректно , но се наложи да сложа и хидроакомулатор да спра пулсациите в налягането .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.