Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Форман - предавам се


medium33

Recommended Posts

Ами може да меши маслото и антифриза и през изгнили тапи на главата......На един приятел на фаворита бая се озорихме докато намерим откъде тече, а то едната тапа изгнила (от тези дето са под остта на кобилиците) и от там влизаше антифриз в главата и през каналите на повдигачите в картера.......Така, че хубаво е да ги провериш и тях, щото обикновенно са просенени, като цедка и на пръв поглед не се забелязва, щото са омазани и с масло отгоре.........Фаворитите са скапани коли...........Щото все пак са се произвеждали преди очаквания фалит на Шкода през 1995 г. и чехите са го дали на уволнение май..... smile056

Но след като се намесва Фолксваген, нещата се пооправят.......така, че ако вземаш нещо, вземай от Фелиция нататък......Сега като гледам има хубави фелицийки за по 2000-3000 лв.Те със сигурност са и по-качествени и по-комфортни........ smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е........Фаворитите са скапани коли...........Щото все пак са се произвеждали преди очаквания фалит на Шкода през 1995 г. и чехите са го дали на уволнение май..... smile056

smile175 smile175 smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Аз знам за едно Ауди с изгнили тапи, така че не е критерии

2. Немците са от 94-та г, така че ощо по времето на Фаворит

3. А Фелата - тя pyk има недомислици от немска страна - по-ниска е, термостата е с пластмасови простотии

4. Въпрос на вкус, дизайна на мене лично по-ми харесва.. колите са едни и същи - Фаворит, Фелиция... все тая..

 

..... ....

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се предаде , пуснал е корени на седалката :mrgreen:

Имам обаче няколко въпроса относно проблеми , които виждам за сефте и ся ще трябва да диагностицираме ... проблем първи при загрял мотор като се изгаси от тръбичката за самообезвъздушаване почва да църка на струйки , грее докато тропа на място ( според уреда ) , но радиатора не е чак толкоз горещ , парно има , но не е толкоз силно колкото на моя Форман и отделно не дава отражение на температурата т.е. с парно без парно температурата стои постоянна ( високо малко под червеното ) ... може ли всичко това да е следствие от масло в охладителната система , което е наследство от стария мотор ... и какво може да се е сдухало ??

Другия проблем е с аванса и мощността ( правен е на трънско око ) ... зацепвам на около 10 градуса делкото и колата пали без проблем , но няма мощност ... намаля малко аванса и колата тръгва , ама спира да пали ... веригата е почти нова и по делкото няма видими луфтове ... карбуратора е с нови игла поплавък и тампон , но регулировка на сместа на малки обороти няма ... както и да въртя иглата колата мени в някакви тесни граници оборотите , но не се влияят като цяло от нея ... отделно при гасене от карбуратора се чува странен звук на засмукване ( наподобява на тоалетно казанче )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За водната помпа нищо не мога да кажа ( вероятно китайска с пластмасова турбина ) , но за ангренажа съм убеден , щот аз го зацепвах , а мотора е меко казано перфектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият проблем го срещах при един Хлопел Кадет. Сравнявайки неговото парното с на моя Кадет се оказа, че оня буквално няма парно. В последствие се разбра, че също имал проблем с масло в охладителната течност. Та това масло заедно с мизерията от охладителната система образували нещо с вискозитета на паста за зъби. Това Нещо постепенно се отложило в радиаторчето на парното и съответно вътре студ, а мотора загрял. До колкото разбрах почистването му било с гореща вода под налягане (от бойлера в двора на село) в посока обратна на нормалното движение на водата. Отначало нищо, но лека полека започнало да църцори и изведнъж излязла тапата от пастообразното образувание. После с помощта на горещата вода се попромило. После през маркуча сипали 1/2 шише оцет и пак с горещата вода. Резултатът беше по-добро парно от моето и колата спря да загрява.

По втория проблем - що не пробвате с друг карбуратор като начало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, едно голямо благодаря на Гената и неговия верен помощник Владо , които ми смениха мотора по най-старателния , компетентен и качествен начин smile126 smile126 smile126 .Второ , за да е ясно на всички , за разлика от Евгени и дори от Владо , аз съм в мъгла по отношение на собствената си кола . По същество : Днес , след 20 км каране установих загуба на половин литър вода , а за 15 минути работа на място загря до червената зона. Отвреме навреме парното затопля значително , после пак духа почти неутрално.

За да не отхвърли таз кола проклета току-що присаденото сърце , се чудя дали да не направя следното :

1. Да пробвам как ще се държи с друг термостат

2. Да премахна изпарителя напълно , да залича всички следи от газ от колата и да възстановя оригиналния вид на водния кръг (таман ще ми олекне и ще се поразширя

:D)

Очаквам мнениятя ви и най - вече твоето , Гена :smt017 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обезвъздушена ли е системата?

газта по никакъв начин не може да ти пречи освен ако не ти е скъсана водната мембрана,ама ти не си споменал за някакви видими течове,освен може да ти е по-тежък джоба :mrgreen:

друг път не оставяй колата да отива до червеното ,да не слагаш пак друг двигател smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди отново при Гената и Владо smile117 .Сам няма да се справиш/на думи е трудно да се обясни на човек,който е на "Вие"с колата си smile049/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена ,датчика за температурата неговия ли си е? Ако сте сложили друг датчик е възможно показанията на уреда да са грешни!Направете и една промивка на охладителната система за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди отново при Гената и Владо smile117 .Сам няма да се справиш/на думи е трудно да се обясни на човек,който е на "Вие"с колата си smile049

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено по тези симптоми - нула парно, полупрегеят мотор , предполагам че и перката не включва ... може да се счита че има въздушна възглавница някъде и вместо 6л антифриз има около 3-4.... Обезвъздушете и ще е на шест (според мен) :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тоз Форман определено ме научи на много неща ... как се вади скъсана шпилка от блока , центровка на тръско око не се прави ( системата ухо - нос не е добра ) и накрая , че не всичко това дето го виждаме с очите си е истина ... та след един добър реглаж на аванса и горивната смес на бензин и на газ колата тръгна и да върви и да пали , после застреляхме мръсника със специален термометър и се оказа , че стрелката на уреда за температурата е зацепена има - няма 5 мм. по - нагоре и колата по уреда включва перка в червеното , а температурата на мотора е 90 градуса ( ама някой трябва да погледне къде седи стрелката при изключен мотор :oops: ) ... парното си го има както при всички Фаворити и Формани само във високи и средни обороти , ама аз нали съм топлолюбив кретен и съм правил тунинги за повече топло и го сравнявам с моито парно ... абе с две думи - ще живее .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... абе с две думи - ще живее .

smile091 smile091 smile091

Изказваш се маааму стара кату доктор хирург дето обяснява на близките за състоянието на пациента smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... абе с две думи - ще живее .

smile091 smile091 smile091

Изказваш се маааму стара кату доктор хирург дето обяснява на близките за състоянието на пациента smile004

Мигар не е така :?:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.