Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Форман - предавам се


medium33

Recommended Posts

След 3 години и 3 месеца и вложени над 7500 лв днес разбрах , че сбърках с тази кола . След като и оправих предницата преди две седмици за 730 лв (+ смяна на масло , водна помпа и радиаторче на парното ) , уж ми беше останало да сменя тампона на карбуратора и да мина на газ бензин диагностика , хоп омеша ми водата и маслото . Ебати , повече нито ще отделям пари за тая кочина , нито ще си късам нервите . Сега се чудя дали за скраб или за части да ходи . Най - силно ме блазни идеята да фрасна със всичка сила в някоя стена . А се канех след като ми се роди детето (да ни пази Господ) най после да се погрижа за интериора , да и сложа двата спойлера и маската с допълнителните фарове и да сия карам поне 5 годинки още . Ама тя ме мрази , бе , само за нея работя и немам ден без ядове , чудене сега кво и е , планиране на ремонти , купуване на части ,разправии с майстори , най -разнообразни аварии ... Нема да се возя на нея ми ше и слугувам , само ме стресира , вече ме е страх да я карам , всичко ново и само ядове , кибрит ше и купя , ше и е'а матката!!! Такива работи . Те , неска тва и беше подарък за именния ми ден .Кочина гнусна!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 колега ,не си мисли че като вземеш некоя друга каруца няма да имаш проблеми,сега това дано не е болка за умиране,може да се окаже че е само гарнитура,20-30 лв,масло и антифриз 50-60 лв и 3 часа самостоятелен труд някоя неделя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 колега ,не си мисли че като вземеш некоя друга каруца няма да имаш проблеми,сега това дано не е болка за умиране,може да се окаже че е само гарнитура,20-30 лв,масло и антифриз 50-60 лв и 3 часа самостоятелен труд някоя неделя ;)

 

Ама може да се окаже и спукана глава... Но все пак си прав,по-добре да я отвори и да види какво е щото ако е само гарнитурката както ти казваш може спокойно да си я направи и да си кара smile152 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за кола с такава евтина поддръжка и ремонт или наистина си случил на много карана и малко поддържана или си смени майсторите че за 700лв основен ремонт се прави на това двигателче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ти кажа, бил съм на път и аз да се откажа много пъти но в друга кола го няма кефа.

 

Точно сега в кризата коли се продават за смешни пари, за които преди година две не се намираха и на отпадъци. Независимо дали вземеш друга кола според мен не продаваи тази , просто не си заслужава. Пример 250- 400лв за 120 ка Чакаи бе вуиче мен скоростите окачването и делкото с комутатора са ми 350лв :lol: , пък може да доиде време да ти размине и да си я оправиш, все пак става дума за спортен автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък моето фаворитче съм го взел преди 4 години с блокирал двигател.Беше тръгнало към НАДИН и по пътя разколебах хората като им дадох 180лв. :lol::lol::lol:

Смених колянов вал , лагери и я пуснах след два дни в движение.

Карам я непрекъснато и съм адски доволен.За това време от както я имам, повече от 500лв.за части не съм давал,но си правя всичко сам по нея когато се наложи.Труд съм хвърлил много,но пари [-X

Колега,ти направо ме стресна със тези 7500лв.А най се впечатлих от 730лв за ремонт на предница smile150

Да не би да са ти монтирали позлатени носачи??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, все пак става дума за спортен автомобил

:lol:

Недеи така, човек като ти чете поста ще помисли че не е вярно. Има хора които твърдят че са вдигали 180 с 120 ка, PETYO с фелицията 200. Имаше една тема "кои колко е вдигал на магистрала" 2006 но не мога да я намеря. Освен това още си спомням как бях 7-8 клас и с баща ми бяхме тръгнали към тетевен с типото и ни изпревари една натоварена 120 ка като краипътно дърво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o:o 7500 лева smile048 smile048 .

Шегувкаш ли се? Продавам цял Двигател за 90лв в момента. Какво правите бе хора ?!?!? В момента сигурно за 5000 може да се купи читава Октавия, по която да не се пипа нищо, да не говорим за японските кочинки, които и строшени вървят и вършат работа.... а са на цена на скраб.

Я по-сериознио за конкретния проблем,

шлайф на главата - 20-25лв + проверка на главата - 20лв, гарнитура - 25 сигурно читава..., стига бе - преди 5 години при Симо правих ремонт(т.е. той и Ники го правиха) - излезе ми 112лв тотал всичко с труда и 2 дена без кола. Казвай ако трябва да помагаме нещо материално, не само морално..откъм части и глупости, сега има коли под път и над път всякакви, поне няма да имаш проблем да вземеш нещо да возиш семейството..., гледай да не се набиеш на някоя странн марка и модел - има и по-трагични от Шкода.., съвсем не е най-лошия автомобил. Средна работа е..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се е поувлякъл. Аз за моята за да я направя от бангия - що годе кола съм хвърлил към 3000-3500 кинта. В момента за да сменя пълен комплект тампони на макферсоните (+лагерчета, буфери и т.н.) и спирачни маркучи и масло ми искат 250 лв. Хайде без маслото ми искат 80 лв. на колело части + труд. Въпросът е наистина от къде се купуват части и при кого се прави колата. Има майстори и "майстори", ама ай да не спамя по тази тема. По-добър вариант е да му обясним на колегата къде да отиде за части и за работа, за да не се случват такива неща, а и да се избегне пълненето на гушата на някой измамник, било то магазин или т.нар. майстор.

Това, което мога аз да кажа - Мишо от Симеоново ми поддържа колата. До сега нямам нито едно оплакване!!! Нито от части, нито от работата, която е свършил, нито от парите, които ми е взел. Ако от самото начало (2006 г.) си бях направил труда да попрочета малко форума и от самото начало да отида при него на поддръжка, 100% щях да съм похарчил доста по-малко пари.

Колегата не е виновен. Не е задължително всеки да разбира колкото The Best Forman, todor_velikov, biser.or или FAV135 или пък да има съответното свободно време и желание да се зарови и да си оправи сам колата, еле па подходящото помещение. Въпросът е като нямаш време или помещение или не разбираш да попаднеш в правилния сервиз, а тук вече на помощ идва Форумът. Дали ще е при Мишо в Симеоново, или при Симо на Зоопарка, или при bega4kata във Варна, или в съответния сервиз от Белия списък по местоживеене е без значение. Но да е един майсторът и само той, за да се запознае с колата, да знае какво се случва с нея и какво има да се прави по нея веднага и кое може да изчака малко или много. И нещата си идват на място, а инвестициите не превишават заложените психологически бариери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дал съм над 7500 лв , за съжаление не преувеличавам ... Утре ще я закарам на майстор и ще чакам присъдата.

По-добре се откажи от марката... не се занимавай с глупости повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дал съм над 7500 лв , за съжаление не преувеличавам ... Утре ще я закарам на майстор и ще чакам присъдата.
На кой майстор ще я караш?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2OH5 2000 лева като сложиш гуми, джанти , масла, амортисьори и други подобни в сметката не е много, 7500 е прекалено. Medium33, ако имаш втори шофьор в семейството може би е време да се замислиш за втора каручка. Това има смисъл, защото когато не е наред едната - имаш време да реагираш разумно, а да не се набиеш при първия мошеник наречен "майстор". Факторът време е много важен, някои от нас за заети доста, и аз не съм от разтоварените, някои избират варианта - нова кола на лизинг и гаранционно обслужване, ама да ти кажа - това е за нормалния свят, за България е изчекнато, то ако имаше нормални сервизи, щях ли да си правя каквото мога лично? Отговорът е - НЕ! Така че намирането на читав механик и на читави части е много важно. А тук форума е незаменим. Специално за Шкода, когато ги карах моите като основни коли - нямаше толкова ментета, колкото сега. Това беше между другото и една от причините да избера марката. Сега е пълно с китайски и турски ментета, няма по-лошо от това да си сложиш менте част на колата по основните възли - окачване, мотор, скорости, кормилна система, спирачки. Купувайте само читави части от проверени магазини. Или другия вариант е - втора употреба от проверени места. Последното доскоро не беше актуално за Шкода, но... с тия ментета... незнам вече. Намерете си читав майстор и - при него, като все пак се интересувате какво точно се прави по колата и сверявате дали не е вдигнал цените/развалил качеството на работа. Иначе - се превръщате в просто един пътник/платец, а не шофьор. По отношение на гарнитурата не се притеснявай - прави се това нещо, даже после ще стане по-голяма бегачка, като е пилната smile091. Процедурата е казвана няяяколко пъти - сваля се главата, отваря се и картера, за да се проверят биелните лагери да не са тръгнали(най-вероятно няма да са, ако си карал под 500км със смесен масло/антифриз), шлайф на главата и проверка за пукнатини - в Надежда има сервиз за целта, хубава гарнитура , затваряне. Защо в Перник чак, то майсторите обикновено си имат и пунктове за шлайф, с които работят, където носят главата. Самото отваряне не е философия - единствената опасност е да се скъса някой болт.. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петко , ша ти дърпам ушите ... па си тръгнал по врачки и шамани ... нали знаеш , че бързо ги разтурям тез дараци , а не да се таралянкаш чак до Перник smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина ако евгени е свободен, не виждам кой би ти направил по - добре фаворита от него. Аз го считам за Favorit master :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена , ти ако разрешаваше да ти плащам само при теб щях да бъда , ама с това използване се чувствам като подлец ... Аз с нищо не мога да ти бъда полезен дори като поправяш собствената ми кола , а ти да бъхташ като роб за една бира и добри думи [-X [-X [-X

Ще видя при майсторите в какво се състои проблема и впоследствие ще тъся или гарнитура , или глава , или цял мотор евентуално ... Или я оставям зимата да си почива и добре да си помисли хубаво ли е да се постъпва така smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислял ли си се че човек може да иска да помогне от кеф, а не за пари? Кеф от това че ще помогне на приятел, кеф от това че още една кола ще се движи. Кефа от това че си е запълнил времето с нещо полезно, кефа от това че някои ще го помни с добро. Какво са парите ще ги изям и ще ги изпия, с нищо няма да променят живота ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

medium33 не бързайте да отваряте главата защото може да се окаже че след смяна на гарнитура и фреза пак да пресече маслото, както стана с моя фаворит! Първо източете маслото и свалете картера и прегледайте внимателно дали не пуска антифриз от пръстените на ризите, при мен се оказа че от едната риза пуска по капка на две минути. Проблема го реших временно с яйце и боза! Разбиваш добре едно яйце на пяна и наливаш една боза 500мл., разбъркваш добре и наливаш в казанчето за антифриза при студен двигател. След това палиш и оставяш да работи до достигане на работна температура. Аз вече изминах така 380км. За сега все още карам контролно със старо масло и не го пресича! Скоро смятам вече да го сменя защото явно повече няма да го смеси с антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тоз Форман е на около 2 години от ремонт точно заради отчупен борд на една риза , тъй че се съмнявам ако не е разхлупвана тиквата да са протекли ризите ей така ... най - малко заради факта , че затворих мотора на моя Фаворит с една капеща риза и до сега ( да чукна на дърво ) няма никакви грижи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам! Просто споделям опит! Много често това се случва и от кофти атифриз. Има такива които са по агресивни и се случва да поразядат тук там и да се получи теч без да е вадена кратуната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.