Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Взрив отзад....


b0n3v

Recommended Posts

Преди малко слизам до колата и ще паля... щрак ключа и сякаш нема ток , не върти... я пак вземи тоя ключ...щрак , щрак... нема никои.. викам ейя ся те бутнах ей тука... бутям я ... запали !!! Тръгвам с нея няма и 2 метра и някакъв взрив отзаде БАМ ... вътре в колата радиото изпуши гъст дим....отивам отдзаде, вдигам капака... и акумулаторът се е пръснал из целия отсег ](*,) ](*,) ](*,)

Та , що така става ?! smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко слизам до колата и ще паля... щрак ключа и сякаш нема ток , не върти... я пак вземи тоя ключ...щрак , щрак... нема никои.. викам ейя ся те бутнах ей тука... бутям я ... запали !!! Тръгвам с нея няма и 2 метра и някакъв взрив отзаде БАМ ... вътре в колата радиото изпуши гъст дим....отивам отдзаде, вдигам капака... и акумулаторът се е пръснал из целия отсег ](*,) ](*,) ](*,)

Та , що така става ?! smile126 smile126 smile126

Бързо измии киселината с топла вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая Шкода е станала радиоактивна ! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип такъв ефект се получава от съединяване на плюса и минуса, някак да е дал на маса...не знам :-k Каква марка беше акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко стартера даде късо от шалтера се чува едно щракане и спира тока, поне при мен. Щом си успял да запалиш, значи е имало достатъчно ток за бобината, според мен ти е окъсила клетка на акумулатора. От друга страна това с радиото сочи презареждане но пък за 2 метра ... и радиото ... Като се замисля много възможно ми се струва примерно да речем в акумулатора няма ток, запалил си но някои диод на алтернатора е дал фира и да ти е пускал променлив ток. Ако има кои да те дръпне, ходи на автомивка има разни денонощни по ОМВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бягай да я миеш наистина...

имам един старичък 50А Бош, ако намерим как да го заредим, и се държи добре, ти го подарявам.. Ама преди това виж от какво е станала тая магария...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип такъв ефект се получава от съединяване на плюса и минуса, някак да е дал на маса...не знам :-k Каква марка беше акумулатора?

 

Bosch Silver беше акумулатора... тези дни , ще пробвам с един друг Бош благодарение на joeless , друг алтернатор , ще прегледаме и стартера, дано не там , че.... smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колата днес запали успешно , след смяна на акумулатора и релерегулатор-а, ревизиране на алтернатор-а, замерване на стартер.Най - вероятно проблемът се бе появил заради неизправен релерегулатор или просто прекалено остарял акумулатор...

Специални благодарности на Viktor_ за помоща !!! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специални благодарности на Viktor_ за помоща !!! smile027

А за мен няма ли благодарности бре?! smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли спамиш бе smile150

Благодарности и на братчеда (105 RS) за дето дойде да ме избута като ми гръмна акумулатора smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.