Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Време е за фейслифт...


pigoff

Recommended Posts

ох,още по-грозна станала горката

много бързо и направиха фейслифт...щото разбраха ,че продажбите са доста под нивото на старата и то главно заради дизайта...но ефект така едва ли ще има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пуснат VRs-a ще има ефект. Говори се че ще бъде бензинова, ала знае ли човек....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вярвам да има ефект върху продажбите като цяло, колко процента от продажбите на фабия 1 са врс? 2-3-4...пренебрежимо малко. Жалко за фабиа 2, наистина си е грозничка-сравнете я с новото поло с което делят една и също платформа-няма място за сравнение просто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вярвам да има ефект върху продажбите като цяло, колко процента от продажбите на фабия 1 са врс? 2-3-4...пренебрежимо малко.

 

Ако гледаш само на БГ пазар-ОК. Но иначе.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам статистика за продажбите по двигатели на фабия 1, ако нямай има нека я пусне, но съдейки по продажбите на други модели от този клас, разпределението е горе долу следното: около 30-35-40 % процента от избират базовия мотор (при фабия 1.4 по -късно 1.2), малко по-малко се спират на златната среда (1.4 75кс, 1.9 сди, 1.4 тди) и останалите се разпределят между екзотиките - в случая 2.0 (115), 1.4 (101) 1.9 тди (101) и 1.9 (131) Така, че мисля, че произведените и продадени фабии врс не са повече от 4-5-6 % от общото количество произведени коли от модела.Направих си експеримент с мобиле.де - от 1700 фабии1, 32 са врс...знам, че това нищо не доказва и не е представително (може би хората с такива много си ги обичат и не ги продават) но все пак е любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали съм пристрастен щото имам фабия 2 ама не е във всеки смисъл грозна кола а фейслифта и е тра ла ла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че Фабия 1 не се продава много втора ръка е повече от показателно за успеха на модела.... ;)

Но като изходим от това че Фабия си купуват само симпатизантите на Шкода (и на здравия разум, разбира се), които купувайки Фабия1 и бидейки доволни(карайки все още своите коли), надали скоро ще се замислят да си сменят автомобила, което от своя страна води до по-малкото продажби на Фабия 2. Има и доста други фактори като кризата например...

Аз мисля че колата си е ОК за парите, и няма нищо общо с ЦЕНАТА на Полото...(сравнявайки едно и също оборудване).

Това е най-удачният ЕВТИН вариянт за България, като се има предвид че е доста по-качествен автомобил от ДАЧИЯ, и доста по-евтин от френските, японските и немските си събратя. Тук НЕ включвам италиянските автомобили където се намира Пунто,който е горе долу на една цена с Фабия.

Надеждност, икономичност и евтина поддръжка са ключовите козове на ФАБИЯ ІІ, която по нищо не се различава от Фабия І.

С оглед на видяните от мен промени по модела и видимите изтеглени линии явно ще има доста по "мазен" вид новата РС-ка.

Тук мисля че има маркетингов подход отностно Фабия РС, или тъй нареченото проучване на бъдещите симпатизанти на модела.... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На майка ми колата е Фабия 1.9 ТДИ 101 кс. 2006 година и още е на 45 000 км. Няма смисъл да я продава и да си купува новата. Много хора са така. Затова продажбите на 2-ката са ниски.

Правиш една готина, здрава и евтина малка кола. После и правиш второто издание със спорен дизайн и почти същата техника - така не стават тия работи момчета! Чехите никога не са били търговци и никога няма да бъдат! Като инженери и механици са ОК! А също и влиянието на VW е огромно - ако Фабията беше отново по-добра от новото Поло.... Пак щяха да се псуват немците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моето скромно мнение,новата Фабия никога няма да достигне камо ли да задмине успеха на Фабия 1.Може би това е умишлено защото концерна-майка никога няма да допусне втори път тази грешка,Шкода да е по-здрава,по-красива и по-купувана от Поло.Именно заради това пуснаха Фабия 2 на базата на предния модел на Поло,а ако се сещате преди пуснаха Фабия1 и година след това Поло на същата платформа.Сега обаче новото Поло НЯМА нищо общо с Фабия 2,изцяло нова разработка е!!!Кога ще допуснат във Фабия TSI и DSG???Никога!!!Докато в новото Поло ги има,дори за 1.4/86 к.с се предлага DSG!!!Затова мисля че Фабия1 си остава по-добрия автомобил,дори прибързания и нескопосан фейслифт на Фабия 2 го доказват!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако позволите и аз да драсна няколко реда по темата? Новата фабия не пое по успешния път на старата по причини криещи се в проблемите в глобалната икономика началото на които се започнаха в края на 2007 -(началото на спада на енергоизточниците и ипотечната криза зад океана).

В тая агресияна среда не би могло продукт насочен към "по-бедните"(те чувстват по-осезаемо кризите) да се котира добре на пазара.Просто купувачите на Фабия 2 обедняха навсякъде в Европа.

 

Относно качествата и визията на Второто поколение -мъча се да се убедя че е по добра от 1-цата,трудно ми е но приемам че всяко следвашо нещо би трябвало да е по-добро от предходното,иначе трябва да е създадено от "Глупаци"( по-подходяща дума макар и нелицеприятна не мога да измисля тук приемам критики )

Малее малко се поолях,май че не е малко но... smile027 че навън стана студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно българския пазар единицата бие двоиката по това че точно когото единицата излезе станаха промените със закона за такситата че трябва да са до 2 годишни и добрата маркетингова политика на шкода за евтини лизинги на фабии за таксита прилапаха голям дял от пазара на коли.излизането на двойката се засече с икономическата криза в глобален режим и все пак не вярвам продажбите на новата фабия да са по малки от единицата а това че има още от старата фабия според мен е индустриална грешка просто много произведени автомобили иначе няма смисъл от ново поколение и още нещо няма поло комби и не знам как може да ги сравняваме(когато полото го направят комби тогава ще го призная че е по добра кола от фабията).А за двигателите няма да споря естествено е че wv ЩЕ слагат всички новости в своите автомобили първо и след това в дъщерните си марки няма да фалират я

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Именно заради това пуснаха Фабия 2 на базата на предния модел на Поло,а ако се сещате преди пуснаха Фабия1 и година след това Поло на същата платформа.Сега обаче новото Поло НЯМА нищо общо с Фабия 2,изцяло нова разработка е!!!

 

това не го разбирам как става:

фабия 1 е на базата на поло 9Н (доказано) макар, че фабия е с 2 г. по стара.

според теб фабия 2 е на базата на "предния модел поло" т.е пак 9н (фейслифт)

от което следва че фабия 2 е на базата на фабия 1, това няма как да е така...поправете ме ако греша... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е, и двата модела Fabia са на обща платформа (A04/PQ24) със старото Polo.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата chavdarlk ти е отговорил колега и е напълно прав,Фабия 1 и Фабия 2 са изградени на една и съща платформа заимствана от старото Поло или с други думи Фабия 2 е зле преоблечена Фабия 1..........това е моето мнение!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.