Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги колата ми гасне по време на движение, моля помогнете


MGM

Recommended Posts

Колеги, здравейте, карам Октавия 2 1,9 тди 105 к.с.. и имам следният проблем:

Както си карам, независимо дали колата е на скорост или не и независимо с каква скорост, колата изгасва. Като се опитам да я запаля нямам никакви шансове. Изчаквам около пет минути и след като я завартя на стартер доста дълго време тя пали. Все едно е дръпнала от някъде въздух и докато я въртя се обезвъздушава. След като запали, колкото и пъти да я гася тя си пали без проблем. Като измина обаче около пет километра става същият проблем.

Два пъти ходих на диагностика. Майсторите ми казват, че колата не отчита никакви грешки свързани с работата на двигателе и, че няма никаква причина за този проблем. Казват единствено, че дроселовата клапа за въздуха е постоянно отворена на 100 %, но това не можело да е причина за този проблем.

Не знам вече какво да правя.

Имал ли е някой такъв проблем, дайте съвет какво да направя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile035 Имах подобен проблем.Оказа се студена спойка в релето за управление на двигателя /номер 190 ако не се лъжа/. И при мен диагностиката не показваше грешки,понеже е все едно че гасиш от ключа.Пролема го реши едно момче Мишо от Горубляне.Телф го има във форума на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случи 2 пъти комудатор(може да бъркам някоя буква-майстора не можеше да говори добре бг)-смяна.Същите признаци.Но може да е друго при теб.При мен се случи 2 пъти за 2 години.Може да бъркам,но това ми казаха от сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи прави ми впечатление, че в повечето случаи гасне, когато не съм на скорост. Но дори и да съм на скорост не се усеща никакво притрисане, просто колата изгасва все едно я гася от контактния ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, открих проблема. Преди около две седмици сменях консумативи, включително горивен филтър при майстори в сервиз. Естествено майсторите уж ми се водят добри приятели, но какво са правили и, защо са сваляли маркучите на горивния филтър не знам, но са ми объркали маркучите, като са разменили местата на маркуча на връщащата нафта с маркуча за нафтата към двигателя. И така помпата от резервоара след много въртене на страртер е пълнила горивният филтър с нафта и колата е вървяла доката не е изконсумира нафтата във филтъра.

Просто им размених местата и колата върви без проблеми.

Така, че ако на някой му су случи нещо подобно, а преди това е ходил в сервиз, нека да обърне внимание първо на това, защото тези диатностики не са малко пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебаси майсторите , ебаси приятелите. брато това са пълни абичи. сигурно си им плащал? и аз съм попадал на такива "познати". закарх му кола за подмяна на задни гърне , атой ми изкормва катализатора. абе напрово да му откъснеш тиквта от раменете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...защо са сваляли маркучите на горивния филтър не знам, но са ми объркали маркучите, като са разменили местата на маркуча на връщащата нафта с маркуча за нафтата към двигателя...

Ако беше О1 - да го разкачат от маркучите, но при О2 филтъра до колкото знам е в кутия и не се разкачат маркучите...

 

ебаси майсторите , ебаси приятелите. брато това са пълни абичи. сигурно си им плащал? и аз съм попадал на такива "познати". закарх му кола за подмяна на задни гърне , атой ми изкормва катализатора. абе напрово да му откъснеш тиквта от раменете.

Е ти изби рибата с тоя "познат"! Де ги намирате тея и толкова ли не ги знаете, че им поверявате важни неща в ръцете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Колеги, открих проблема. Преди около две седмици сменях консумативи, включително горивен филтър при майстори в сервиз. Естествено майсторите уж ми се водят добри приятели, но какво са правили и, защо са сваляли маркучите на горивния филтър не знам, но са ми объркали маркучите, като са разменили местата на маркуча на връщащата нафта с маркуча за нафтата към двигателя. И така помпата от резервоара след много въртене на страртер е пълнила горивният филтър с нафта и колата е вървяла доката не е изконсумира нафтата във филтъра.

Просто им размених местата и колата върви без проблеми.

Така, че ако на някой му су случи нещо подобно, а преди това е ходил в сервиз, нека да обърне внимание първо на това, защото тези диатностики не са малко пари.

Благодаря ти много колега, виждам че темата е старичка но много ми помогна. Оказа се че 1 година съм карал с обърнати маркучи и косата ми побеля да ходя по мъките с това първо палене а то някой *** ми е обърнал маркучите и все едно съм карал без филтър.При мен не гаснеше но много трудно палеше и след като смених тандем помпата всички маркучи и се канех да сменям дюзите, реших да сменя помпата в резервоара и колата угасна по време на движение без никакви грешки и като се почна един филм :fool:  но за мой късмет прочетох темата ти, проследих пътя на нафтата, обърнах маркучите и чудото стана, моторът ми е 2.0 BKD.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много колега, виждам че темата е старичка но много ми помогна. Оказа се че 1 година съм карал с обърнати маркучи и косата ми побеля да ходя по мъките с това първо палене а то някой *** ми е обърнал маркучите и все едно съм карал без филтър.При мен не гаснеше но много трудно палеше и след като смених тандем помпата всички маркучи и се канех да сменям дюзите, реших да сменя помпата в резервоара и колата угасна по време на движение без никакви грешки и като се почна един филм :fool: но за мой късмет прочетох темата ти, проследих пътя на нафтата, обърнах маркучите и чудото стана, моторът ми е 2.0 BKD.

Страшни майстори....

Ако не бъркам на маркучите и на щуцерите на филтъра има такива означения че няма как да ги сбъркаш. Това го играхме и ние с един приятел с една Октавия 2 която купи ударена на 12000км. Някой си беше играл с филтъра. Но с един поглед се видя че маркучите са разменени. А майстор да не сети да погледне....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.