Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кошмар, ако е вярно


FAV135

Recommended Posts

знам че е МНОГО опасно и можем да се убием и да убием някой невинен но просто немога да се сдръжа,това ми е в кръвта ...

 

smile181 smile181

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • C2H5OH

    8

  • MoLoX

    7

  • BlackPearl

    6

  • bega4kata

    5

Най-много писали в темата

Какво се биете по главите всеедно само тука правят така ;) Донори навсякъде, колкото искаш, дори повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се биете по главите всеедно само тука правят така ;) Донори навсякъде, колкото искаш, дори повече :)

 

Най-лошото е че от тия и донор не става!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам ги в мигачите, пазя се от реисаджийте,не съм чак толкова безотговорен.

 

smile091 smile091 smile091

 

Един добър шофьор си личи от много неща.

Поведение на пътя,позициониране на автомобила . Трябва да може да разчита действията на другите шофьори само с поглед.....

Ама,айде да не се отклоняваме от темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, бъркаш.

Казваш мотори над 250сс....

Не Ися. Не бъркам. Знам за моторите от 1000сс нагоре. Но мога да ти кажа, че все още разни 250сс се движат из София. Оня ден ме задмина едно CZ 250сс. Има и такива хора, които са малко по-безпарични, но пак им се кара мотор и ето го допълнението към донорската група. 250сс пак може да те вози с над 100, а освен това също прилично добре ускорява. Все още из София се движат стари соц. машини от типа CZ, ETZ (слава Богу до сега не съм виждал ИЖ в София, който пък е масов мотор по малките населени места). А едно читаво CZ не отстъпва много по ускорение на някоя от по-евтините японски машини. Може да звучи смешно, но съм го виждал.

Но тук не иде реч за мотористите или за рацерите. Иде реч за малоумниците, които от нямане какво да правят разиграват разни състезания, застрашавайки мен, сина ми, теб, семейството ти и кой ли още не. И това тоз малоумник го нарича адреналин. Ми кат искаш адреналин ходи скачай с бънджи бе. Или скачай с парашут. Или ходи на някоя карт писта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви кошмари,какви 5 лева?Значи има една група от хора в София,дето сме редовно на правата на Бояна.Защо сме там,еми защото това е най-безопасното място в София където можеш да си тестваш колата в реални условия,но най-вече да се лъжем и бъзикаме на автомобилни теми.Има ли гонки на пари-има ,но те са 000,1% и сумите са малки-за спорта.Защо сме там-защото ни изгониха от Божурище,от безопасната права пред НИМ и откъде ли още не,заради густото на хора с власт.Пречат ли автомобилните фенове на редовия автомобилист-да има известно смущение,но нищо твърде сериозно.За 2-3 години има 2-3 инцидента с автомобили,което за място където се кара рисково е постижение.Има ли проблем-има ,но той е най-вече с мотоциклетите-където един автомобил е с 160-мотоциклетът е с 200+,най-често на задна гума управляван от 16-19 годишен пиклю.

Пречим ли на някой-да пречим,на хората пътуващи след 11 часа на околовръстното през уикенда-които най-често са бесни селяни,пълни с буркани,връщащи се у градо,мла smile168 ди хора излизащи да се позабавляват(които ни се радват) и някой шофьор на тир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам се от магазин за мото аксесоари. Това ме подсети да видя какво се случва в темата. Не е лошо да започна от това, че има няколко вида мотори, а тези, за които говорите май, май ми намирисват на PVC-та или т. нар. пистарки. Точно те се забелязват най-често, защото са лъскави, с ярки цветове и много шумни. Последното се постига с едно простичко гърне в повечето случаи. :lol:

 

За кубиците не сте прави. 600-тките не вървят кой-знае колко по-малко от 1000-ките. Дори на писта една 600-тка може да направи по-добри времена от 1000-ката. Там вече всичко е от задкормилното устройство.

 

Примера с обратния завой е най-честата причина да умират мотористи по родните пътища. И не само по родните. Проблема не е във високата скорост, както в случая. Проблема е в ускорението.

 

Да - CZ, MZ, Урал и т.н. - всички те могат да ускорят по-бързо от която и да било хоум-мейд бегачка на 4 колела. Имайте предвид, че те са с много малка кубатура и с по 20 дръгливи магарета. Уловката е в килограмите. Посочвам соц возилата, защото на максимална скорост може да не са нищо, но динамиката на ускорението си я имат, та ако ще някой голфаджия да се насере от напън да резне Ижака на светофар.

 

Връщам се отново на случая с обратния завой. Заради природата на мотора, а именно - създаден е да бъде нестабилен, това удължава доста спирачният път. До скоро, в курсовете за А категория условието за "скоростната отсечка" беше да спреш за 12 метра от 50 км/ч. Това може да се случи на теория, ако говорим за опитен моторист с десетки хиляди км. зад гърба си. За начинаещ - мисия невъзможна. Слава Богу - удължиха разстоянието и сега е 20-22 метра. Говоря са спиране с 50 км/ч. Хайде сега сметнете колко метра трябват на този, който кара мотор със 160 км/ч.? Друг е въпросът защо той кара с толкова в града... Тази скорост обикновено е следствие от тежки детски травми и много комплекси.

 

Винаги е имало рейсъри и винаги ще има. Но причините за съществуването им не е "бензинът в кръвта", а посочените по-горе детски травми и комплекси. Писах в темата, защото в гаража си имаме 2 мотора. Един 225 кубика, а другия 650 и нито един от двата не е пистарка. Познавам достатъчен брой нормални хора, които се движат с мотори, а тези, които искат да видят колко им вдига пистарката го правят не на Бояна, а на Калояново или Серес.

 

И нито един от приятелите ми мотористи не излиза да кара така:

7619_1180746450722_1590006055_30462945_2163169_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Green_Witch, следя темата, благодаря за разясненията и за снимката. smile091 smile091 Основната тема е за руската рулетка с минаване на червено, каране в насрещното и основно за автомобилите, а не за моторите, при които поне поразяващата сила е по-малка за случайните участници при сблъсък.

 

Абсолютно съм съгласен с мнението на PRR "Не е добър този шофьор който умее да излезе от критична ситуация, а този който умее да не влезе в нея!". Само две забележки-уточнения имам:

1. Според мене такива са максимум около 20% от шофьорите и то в София, по селата са 1-2 %

2. Понякога, колкото и да предвиждаш, заради глупостта на другите влизаш в конфликтна ситуация. Тогава вече има значение и да си добър шофЕр за да я избегнеш. Т.е и това е важно. Добива се опит с карането. Но.... с разумното каране, не - разни 160-180 по разбитите градски улици, както и не разни 20-30 на цариградско.. (там риска отново се увеличава). Абе просто това горното с червеното си е много добре казано smile159. Освен разумно каране, умереното каране е и колегиалност - нещо което напоследък не се забелязва на пътя от 10-на години. А колко добре би било да няма нерви и нахалство на пътя. И без това животът е доста напрегнат - сами си го правим да ни става по-зле. Ама това е българина.

 

werz, това, че се правят незаконни ралита на Бояна и т.н. ме ограничава мене в движението след 11 по околомръсното именно по горните съображения. Ако знам че правите глупости там, ще гледам да не минавам. Защо да викам дявола? Не мислиш ли, че това ме ограничава - ще трява да изхарча повече пари за гориво най-малкото. Какви сте Вие, та ще ви плащам данък-рекет ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@FAV135, прав си, че се отклоних леко от темата, но конкретно на Бояна се събират доста пишлигари с хилядарки. Само този сезон си заминаха няколко от тях, което може за някои да не е загуба, но за мен лично е доста висока цена за безразсъдството, което проявяват.

 

Преди време имаше един много показателен случай. Двама автомобилисти бяха "приклещили" по нощите моторист между колите си на Околовръстното в близост до ОMV на Бояна. Той в болница - потрошен, а тези с колите излязоха с оправданието, че "са си приказвали един с друг". За какво ли са си приказвали нощес? И какво е правил моториста между тях? Сигурно са обсъждали прогнозата за времето утре...

 

@werz, Ще ме извиниш, но има хора, които живеят в този район и по някога им се налага да се прибират по околовръстното. На мен лично ми се случва минимум 2 пъти седмично. И това оправдание, че "там било най-безопасно" ми се струва леко безпочвено. Има писти за тази цел. Те имат необходимите зони за сигурност, има медицински лица и т.н. Все неща, важни за един пишман-състезател, решил да докаже с изгнилата си хонда, че е по-добър от финландската школа в моторните спортове. Ако се съберете и извадите по 20 лв. може платите наема на една такава писта. Е вярно, че има и завои, но не се ли показва майсторлъка точно в завоите?

 

Дръпките по булевардите са достатъчно незаконни, че всички да ви приберат и да ви наредят на "трамвая". Няма значение дали става дума за пари, за руска рулетка или др.

 

Хайде, останете със здраве и

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Значи има една група от хора в София,дето сме редовно на правата на Бояна.Защо сме там,еми защото това е най-безопасното място в София където можеш да си тестваш колата в реални условия,но най-вече да се лъжем и бъзикаме на автомобилни теми...Пречат ли автомобилните фенове на редовия автомобилист-да има известно смущение,но нищо твърде сериозно...
WERZ не иде реч за вас. Иде реч за тези, които правят същото това нещо, но в насрещното движение. Е извинявай, ама... Никога не съм имал нищо против бързите коли. Имам против малоумниците на по 18 - 20 г. каращи такива коли, защото от малоумник се очаква не само каране в насрещното. Очаква се какво ли още не.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ще кажете пак, че си е до хората, а полицията или държавата не е виновна, ама като е калпав материала, само тоягата ще го оправи ... всяко хванато рейсърче трябва да полага обществено полезен труд ... 1 месец ... я в морга, я в интензивното ... за да видят какви л**на с*рат с тоя бензин в кръвта ... защото на тях им е лесно, правят си кефа, ама като стане белята проблемите им свършват там на място. После някой друг ги събира и стърже от асфалта. Шофирането е отговорност! Но не оная гражданската ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледайте отечествен фронт по Нова - дано и изродите, практикуващи този "спорт" гледат... пожелавам им същата нелепа смърт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и само заради това безобразие не трябваше да ни приемат в ЕС :evil: .

Не знам, дали някога ще се оправи правосъдието.

За мен знам, че ако правосъдието не си свърши работата адекватно максимум до 2 години след подобен случай, раздавам сам правосъдие, и лежа колкото е нужно :!: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста малоумни слухове и бездарни квалификации. Трябва да се има напредвид,че много рядко трафика е засегнат от едно улично състезание-защото главната идея е да има свободна писта.В 80% от случаите виновни за малкото ПТП са неадекватините реакции на несъстезаващи се ,но да приемем,че по-агресивното шофиране носи съответно по-голям риск.

Обачеееее-пишман състезателите сме-по-добре подготвени като шофьори,с много по-добри автомобили,които често са с доработки,с отлични гуми и концентрация.По принцип газ се дава само на дълги прави с добра видимост и малко или липсващ трафик.Тук имаше инцидент със съфорумец след улична гонка-мда случва се и никой не е застрахован.Главната причина за инцидентите е човешкото его,да си най и по,видя ли автомобил,който застигам прекалено бързо,газта се пуска.Просто вече има прекалено много неизправни коли,некадърни и неправоспособни водачи или просто нагли олигофрени ,които им дреме ,че не са сами на платното

Животът се мери не с броя вдишвания, а с моментите които спират дъха

Нали се сещаш,че не може и к..а в г.за и душата в рая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМАТЕ НИКАКВО ОПРАВДАНИЕ :!: :!: :!:

А за спирането на дъха, май се случва да спре завинаги :( .

И то много често на невинните жертви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес разбрах, че на брат ми ортака е загинал в ПТП около Саранци в Понеделник. Случая не е от дискутираните тук, но се оттеглям за сега поне от тази тема.

Карайте разумно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста малоумни слухове и бездарни квалификации. Трябва да се има напредвид,че много рядко трафика е засегнат от едно улично състезание-защото главната идея е да има свободна писта.В 80% от случаите виновни за малкото ПТП са неадекватините реакции на несъстезаващи се ,но да приемем,че по-агресивното шофиране носи съответно по-голям риск.

Обачеееее-пишман състезателите сме-по-добре подготвени като шофьори,с много по-добри автомобили,които често са с доработки,с отлични гуми и концентрация.По принцип газ се дава само на дълги прави с добра видимост и малко или липсващ трафик.Тук имаше инцидент със съфорумец след улична гонка-мда случва се и никой не е застрахован.Главната причина за инцидентите е човешкото его,да си най и по,видя ли автомобил,който застигам прекалено бързо,газта се пуска.Просто вече има прекалено много неизправни коли,некадърни и неправоспособни водачи или просто нагли олигофрени ,които им дреме ,че не са сами на платното

Животът се мери не с броя вдишвания, а с моментите които спират дъха

Нали се сещаш,че не може и к..а в г.за и душата в рая

тук се визира моя милост.....Верно е ,че ако БЯХМЕ ОТИШЛИ да си премерим колите на точно определеното от варненските рейсъри място-100% НЯМАШЕ ДЕ СЕ СТИГНЕ ДО ТОЗИ ИНЦИДЕНТ,КОЙТО МОЖЕШЕ ДА ЗАРЪРШИ ПО МНОГО ПО ЛОШ НАЧИН.Всеки който си пада по бързите коли и т.н. неизбежно е че ще иска да дава газ и да си начеше крастата....та за това е по добре да е на определеното за това място ,дори и незаконно,НО ЗНАЧИТЕЛНО ПО-БЕЗОПАСНО, отколкото в трафика с невинни и нищо не подозиращи хора
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук се визира моя милост.....Верно е ,че ако БЯХМЕ ОТИШЛИ да си премерим колите на точно определеното от варненските рейсъри място-100% НЯМАШЕ ДЕ СЕ СТИГНЕ ДО ТОЗИ ИНЦИДЕНТ,КОЙТО МОЖЕШЕ ДА ЗАРЪРШИ ПО МНОГО ПО ЛОШ НАЧИН.Всеки който си пада по бързите коли и т.н. неизбежно е че ще иска да дава газ и да си начеше крастата....та за това е по добре да е на определеното за това място ,дори и незаконно,НО ЗНАЧИТЕЛНО ПО-БЕЗОПАСНО, отколкото в трафика с невинни и нищо не подозиращи хора

 

Ще ти кажа едно. САМО КОЙТО НЕ Е ПАТИЛ – САМО ТОЙ НЕЗНАЕ ! Случвало ми се е и на мен,за щастие без лоши последици и след едно такова нещо - се променяш. Пък на този дето не му се е случвало няма как да му обясниш ! Или ако му се е случвало но не го е проумял - знаете Бог дал Бог взел не на всеки акъла става за някав ***

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Карайте разумно!

smile162

Повечето катастрофи стават от келешлък,а келешлъкът няма почивен ден ;)

Такива изроди на по 18-20г където се правят на състезатели по пътищата, трябва да ги вкарват по 1 година (минимум)в панделата или 2 години казарма(ама как си беше едно време :mrgreen: ) smile048 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги когато шофираш разумно е печелившата формула... ето това се случва преди 2 дни на пътя Габрово - Севлиево http://b0n3v.snimka.bg/tuning/other.428735.15473599.big Момчето с Голфа е зет на един мой приятел и .. той не е от рацерите... съвсем айляк човек ! Както си карал в лентата излиза някакаво пежо от нищото срещу него .. той отбива в банкета даже и тоя сякаш го целил и челно... в пежото са били 2-ма момиче и момче , момичето е със счупена ръка никой друг не е пострадал за щастие !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.