Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

гасне на бензин


morafeta

Recommended Posts

колата е felicia 1.3mpi двигател 97 година ! колата е с газова оредба без емулатор и предимно се кара на гас ! на гас няма никакви проблеми но щом прехвърля на бензин както си карам колата изгасва все едно и се спира притока на бензин прави го предимно на ниски обороти но чат пат и на високи , също така като е студена пали доста трудно като запалването е на бензин ! в бензиновата помпа ли е проблема или някаде другаде ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е felicia 1.3mpi двигател 97 година ! колата е с газова оредба без емулатор и предимно се кара на гас ! на гас няма никакви проблеми но щом прехвърля на бензин както си карам колата изгасва все едно и се спира притока на бензин прави го предимно на ниски обороти но чат пат и на високи , също така като е студена пали доста трудно като запалването е на бензин ! в бензиновата помпа ли е проблема или някаде другаде ?
Най-вероятно в НЕналичието на емулатор. Ако откачиш "+" на акумулатора, оставиш я така 15-20 мин. и после проблемът го няма-значи е така, ако не-търси го другаде :smt030
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери налягането на бензиновата помпа.Трябва да е в границите 2.0/2.4 bar.

Стъпковото моторче също може да ти създава проблеми,както и дюзите :!: Виж да не е ограничен притока на въздух от въздушния филтър заради газовата.Най-добре ще е да и направиш една компютърна диагностика за да не ти пълним главата със глупости smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така става като има газово

 

така става като има много "професори" дето са против газта и метана

 

карал съм много коли пълен инжекцион с обикновена газова и никакви подобни проблеми ако всичко е в ред

 

ама и много "майстори " вече се извъдиха,днес всеки разбира от всичко smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скапват се дюзите,първо от нагара и второ се претоварват топлинно,бензина застоява и се скапва бензиновата помпа,гумени елементи в контакт с бензина започват да се разлагат,предпоставка за повреда в клапана за регулиране на налягането на горивото,ламбда сондата първо че не дава верни данни към компа,освен това бързо прегаря и съвсем започво да го побърква.Да не говорим за скапаните аванс процесори и имулатори/за които съм развил лекция в друга тема-как претоварват комутатори бубини и транзистори в компа-потърси я с търсачката/ smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е затова обичам шкодите -100 000 км от които около 10 км на бензин и само едно платно на уск.помпа заминало,на дядото шкодата издухан двг и още 150 000 км с преработено масло сипваше и всичко беше smile131

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за бензинови помпи не казвайте , че се скапват от газта ... отворих старата помпа и к'во мислите , че намерих вътре - износени четки и разпадащ се колектор ... е к'ва връзка има това с газта ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря когато си съвсем цънцър...иии бензина застоява в резервоара

ако караш всеки ден по 10 км.на бенз-това с застояването почти се изключва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дали ще караш на бензин и ще зареждаш всеки ден за по 5 лв. или с пълен резервоар на газ за помпата няма никакво значение - дойде ли и времето си умира ( 130 - 150 000 ) ... дюзите в идеалния случай на чист въздух и горива няма как да направят нагар ... в наща природа и горива си е мъка за всички инжекционни системи ... от липсата на бензин страда най - много клапана за налягане ( ако е спряна помпата на газ и липса на бензин в него ) ... те това е моето скромно мнение ... MPI -то е умно и може да се прочете на компютър и тогава ще стане ясно какво се дъни в сисемата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря когато си съвсем цънцър...иии бензина застоява в резервоара

ако караш всеки ден по 10 км.на бенз-това с застояването почти се изключва

Стига бре!! Моя застоява в резервоара вече 8ми или 9ти месец. Аз на бензин карам кат ми свърши газта само и трябва да се придвижа до най-близкото OMV. Пък не се имам за цънцър. Или поне моите познати ме нямат за такъв.

В неделя на НИМ се правих на състезател. И на газ и на бензин - на Бонев 120ката си ме прескочи. Тъй че за какво да карам на бензин. Проблем с колата не съм имал никога. Ама кат няма душа за друго поне евтино да ме вози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова,ако си с електрическа бензинова помпа при работа на LPG най-добре е да и се прекъсне захранването с едно реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говоря когато си съвсем цънцър...иии бензина застоява в резервоара

ако караш всеки ден по 10 км.на бенз-това с застояването почти се изключва

Стига бре!! Моя застоява в резервоара вече 8ми или 9ти месец. Аз на бензин карам кат ми свърши газта само и трябва да се придвижа до най-близкото OMV. Пък не се имам за цънцър. Или поне моите познати ме нямат за такъв.

В неделя на НИМ се правих на състезател. И на газ и на бензин - на Бонев 120ката си ме прескочи. Тъй че за какво да карам на бензин. Проблем с колата не съм имал никога. Ама кат няма душа за друго поне евтино да ме вози.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.