Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Твърде висок разход на масло???


120 L

Recommended Posts

Здравейте,колеги. Имам питанка-възможно ли е моторът Фаворит/Фелиция при по-сериозно юркане, да речем 120-150 км/ч, драстично да качи разхода на масло? От Варна до София и 2 часа в града долях над литър, а колата не пуши и не прегрява. Бензинът при каране 90-120 си е 7 на 100, и то при 4 човека возене......На Витиня не се сдържах и понастъпих колцата, пък ми е 4-скоростна 120-ка и се изкефих мъжката :P Обаче толкова масло при липса на течове си е притеснително....Да чуя майсторите какво ще кажат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150 ?? и то на 4-та предавка, незнам колко оборота са това, но внимавай да не тръгнат лагерите. Фаворитовия мотор е по-държелив на книга от 120-ковия, обаче да не забравяме че са същата фамилия - пак с 3 лагера и т.н. А - къде отива маслото ? Ами незнам, ама провери за вс. случай да не е в антифриза. А и кажи какво е маслото, защото има масло и "масло". Има и точно предписано за конкретния двг масло. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"майсторите" се чепкат в съседната тема :mrgreen:

а обикновените хора предполагат- сегменти,семеринги към скоростите и коляновия вал,капачка и пръчка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е HEKRA 15W40, не смесва с антифриза,няма и течове,нито от семеринги,нито от масломерна пръчка. Долях 300 г от него и литър INSA, утре тръгвам обратно за Варна и няма да юркам количката,щото си е ......мамата.Сега нивото е 2 мм над максимума и ще опитам да замеря и по пътя....Що ли ми се струва, че са заминали маслообирачите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и литър INSA....

Малииииии. Колега нали на таз 120-ка мотора е от Фаворит, не от Мадара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хекра това не съм го чувал, че и дебело. То може и да го гори заради самото него всъщност, има и такъв вариант. Успешно прибиране и ни дръж в течение. Аз лично не съм виждал досега издухал 135 , по-скоро гарнитурата и главата ги мъчат така че ще е интересно какво точно става. Знаеш ли на колко хил. е двг-то? Мереното става като спреш на равно и изчакаш поне 20 мин да се стече, предполагам че е ясно това. ;) Аз винаги меря на едно и също място като спра.. Не можеш да си представиш каква разлика дава ако е лееееко по-различен наклона на който си спрял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги меря на едно и също място като спра.. Не можеш да си представиш каква разлика дава ако е лееееко по-различен наклона на който си спрял.

:smt017 чак съм се плашил :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за капак на всичко малко преди Ябланица се строши нещо в съединителя на връщане-вероятно притискателят. Другата седмица съм при Крум и ще става една.....Обаче успях да се прибера с доста зор-40-70-тук-там 100 км/ч и комбиниран разход 7,4 л на 100, а масълцето утре ще го гледам на кой хал е, че днес подлизна и през щеката, бая налях преди тръгване насам, че и долях след Търново за всеки случай......Пак ще пиша утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е за изводи: ако се кара в що-годе нормален режим, или 4000-5000 об/мин, моторът практически не изразходва повече от 300 г на 1000 км масло, че в момента мога да точа от картера и да продавам :lol: , но над тия обороти дори половинчасово каране води до драстично повишаване на изгарянето на ценната течност, поне в моя случай. С всички възможни грешки от Варна до София колата си изпапка литърче при неразумното ми каране, на връщане при наложително твърде разумно управление(направо ми се разказа играта със строшен съединител-вероятно притискателят и дано да е само той!) е изгорила стотина грама или малко отгоре, няма как да съм точен заради щеката :evil: Наздраве на всички , и не карайте прекалено бързо,че струва скъпичко после.....

P.S. Ама как си направих кефа smile092 ....Ей за тия мигове живее човек smile152

Като прибавим и грешката от шибания черен маслен филтър, много си идват нещата на мястото :smt0344 , че май не му държи клапанът smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

аз бях същия , в града не харчи масло ,а извънградско си похарчва ,но карах с масло за дизелови мотори и то за камиони . последния път го смених с 10W-40 за бензин и няма проблем ,така че първо си смени маслото с нормално и после пак го засечи ако пак долееш същото количество имаш проблем , дават го 100-150 гр. на 1000 км. преди ремонта на мотора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.