Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

топъл старт на 2.0TDI


radoslv

Recommended Posts

Доста почетох из форума а също така и в vw, но никаде не пише как се оправя проблема с топлия старт при BKD моторите. Доколкото знам те не са като 1.9 110кс които не подават изобщо гориво при загрял двигател. От както съм я купил моята го има този проблем, сутрин пали от четвърт а загряла с 3-4 сек. въртене. Някои препоръчват да се сложи на режим автоматик, други да се чипоса или да се постави съпротивление на датчика на охладителната течност. Някои да сподели как се е справил с проблема за този двигател и какви са страничните деиствия от тези манипулации, евентуално по висок разход или нещо друго . Не ми се ще след някоя от горе посочените манипулации да започне да ми създава и други проблеми. мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия вариант е да си решиш проблема, а не да търсиш заместващо решение! А проблема с паленето идва най-често от стартера. Не може да развърти достатъчно бързо и EKU-то не пуска гориво. Случва се само на топъл двигател.

 

Относно решенията:

1) Автоматик - малко по-високи обороти на празен ход и съответно малко по-висок разход

2) Съпротивление на датчика за температурата - ЕКУ-то непрекъснато мисли, че колата е студена. Едно, че харчи повече, второ че пуска подгревните свещи в охладителната система. Не е добър вариант

3) Чипосване - темата е безкрайна. Личното ми мнение - ако е направено както трябва е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съпротивлението или закъсяването на датчика може да работи само при въртене на стартера -става с едно реле

и няма никакви странични проблеми

но главната причина е в стартера или акомул или връзки-клеми и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е 77 ah Exide premium и е на два месеца. А що се отнася до връзките и плюса и минуса съм им замерил загубите до генератора и са от порядака на 0.01V. Всичко по инсталацията е проверено защото имах проблеми със зареждането, или става вапрос за някои други връзки. Стария собственик каза че винаги си е палила по този начин.

Ако може малко по подробно инфо на кои датчик и колко съпротивление трябва да се сложи и по какъв начин става свързването с реле. Този вариант ми се вижда най добър след като колата ще си работи после съвсем нормално а това ще влияе само когато е на контакт или на стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имам този проблем кодирането на автомат не е решение на един приятел започна да му претриса иначе пали добе,аз съм решил да слагам чип като намеря кинти

п.п ако върти 3-4сек не е нищо един мой познат с с чисто нов бус vw crafter 2.5тди-163кс му пали по същия начин,мойта със стария акумулатор въртеше по 10 сек и палеше от втория път,сега с новия за 3-4 сек пали но пак ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е 77 ah Exide premium и е на два месеца. А що се отнася до връзките и плюса и минуса съм им замерил загубите до генератора и са от порядака на 0.01V. Всичко по инсталацията е проверено защото имах проблеми със зареждането, или става вапрос за някои други връзки. Стария собственик каза че винаги си е палила по този начин.

Ако може малко по подробно инфо на кои датчик и колко съпротивление трябва да се сложи и по какъв начин става свързването с реле. Този вариант ми се вижда най добър след като колата ще си работи после съвсем нормално а това ще влияе само когато е на контакт или на стартер.

първо започни от тези кабели които съм показал/обърни внимание на този който е от близко9на каква малка площ е контактувал/

след това смажи стартера -където съм снимал

и накрая -това е датчика

post-2454-138453118586_thumb.jpg

post-2454-138453118592_thumb.jpg

post-2454-138453118597_thumb.jpg

post-2454-138453118603_thumb.jpg

post-2454-138453118608_thumb.jpg

post-2454-138453118613_thumb.jpg

post-2454-138453118617_thumb.jpg

post-2454-138453118623_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за апдеит на софтлера калко ли пари вземат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ох благодарско как щях да се набутам само и щеше да има smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW, докато работех там , дойде TPL за решаване на този проблем със смазване на зъбите на стартера и венеца(а не на редуктора на стартера) със специална грес и почистване на клемите които е показал bega4kata(този път сме единодушни smile049 smile049 smile049 )!!!!Ако се интересува някой от точният номер на греста ще се поровя да го извадя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смазване на зъбите на венеца
:-k

то скоро ще се полепи много феродов прах по тях и ефекта ще е обратен според мен е глупаво там да се смазва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори, още днес ще я разчанча и ще видя състоянието на връзките и стартера. После ще пробвам и на режим автоматик и ако има някакви странични ефекти се оговорих с Vaskoto1 от VW-FORUM които се занимава с чипове и каза че ако има време ще оправи паленето с чип. И на трето място остава варианта с съпротивлението и релето, които и може би е наи одачен. Просто много ме дразни това палене. Стария ми опел kadett C20XE пали от ряз а октавиата върти като трактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то скоро ще се полепи много феродов прах по тях и ефекта ще е обратен според мен е глупаво там да се смазва
И ние така си мислехме, но ефекта беше поразителен(+приблизително 150об/мин) и много дълготраен(оправен автомобил повече не се е връщал с таква оплакване). В крайна сметка са го мислили тези дето са контруирали автомоблите ,а не някой си бай Ху* там натурален немец - Осман на поточната линия.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то скоро ще се полепи много феродов прах по тях и ефекта ще е обратен според мен е глупаво там да се смазва
И ние така си мислехме, но ефекта беше поразителен(+приблизително 150об/мин) и много дълготраен(оправен автомобил повече не се е връщал с таква оплакване). В крайна сметка са го мислили тези дето са контруирали автомоблите ,а не някой си бай Ху* там натурален немец - Осман на поточната линия.

колега кажи каква е тази грес ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори, още днес ще я разчанча и ще видя състоянието на връзките и стартера. После ще пробвам и на режим автоматик и ако има някакви странични ефекти се оговорих с Vaskoto1 от VW-FORUM които се занимава с чипове и каза че ако има време ще оправи паленето с чип. И на трето място остава варианта с съпротивлението и релето, които и може би е наи одачен. Просто много ме дразни това палене. Стария ми опел kadett C20XE пали от ряз а октавиата върти като трактор.

ако ще слагаш съпротивление,обади се да ти обясня то4но-за да не ти от4ита грешка

примерно-при рязка промяна в стоиностите от темп.дат4ик,компа от4ита гешка,игнорира го,пуска перката завсеки слу4аи и приравнява температирата по тази от дат4ика за темп.на маслото----това не е AHF-че smile048 да го лъготите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vaskoto1 от VW-FORUM които се занимава с чипове и каза че ако има време ще оправи паленето с чип.

 

Ваското1 НЕ се занимава с чипове и с дизели за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Според мен, най-удачното решение на проблема, е с лъгане на температурния датчик, със съпротивление и изключващо го, след като запали автомобила, реле. При този вариант има мааалко завишение на рахода на гориво, но това е само и единствено при често стартиране на двигареля. Следващ вариант, повтарям - според мен, е чипа. И на края.. това, с прекодирането, за автоматик, е доста глупаво, с оглед, че започва да натоварва някой агрегати излишно, да не говорим за разхода на гориво..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Привет колеги,

 

за да не пускам отделна тема заради един дребен въпрос ще използвам тази.

 

При бензиновите двигатели с отварянето на шофьорската врата бензиновата помпа подава гориво, за да се улесни стартирането. Нали така?

 

Какво се случва при дизеловите двигатели - има ли и там някаква такава връзка.

 

Питам, защото ми се е случвало сутрин като е студено да отворя пасажерската врата (защото идвам към колата от тази посока) протягам се, пъхам ключа и като загасне подгрева стартирам директно двигателя и започвам да стържа замръзналите стъкла например, докато колата поработи на място...

 

Това действие правилно ли е или трябва да се влиза през шофьорската врата задължително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вратите не знам, но е по-добре първо да изчистиш стъклата и после да запалиш и веднага да тръгнаш. Работенето на студен двигател на място му ***** майката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вратите не знам, но е по-добре първо да изчистиш стъклата и после да запалиш и веднага да тръгнаш. Работенето на студен двигател на място му ***** майката

Глупости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "evin" - Като чета какво пишеш, се надявам, че не форсираш двигателя, миг преди да го загасиш, че да запали по-лесно после smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си има малка електрическа с ниско налягане помпичка,която мигновенно подава гориво в главата ако има нужда изобщо,щото има клапан,при даване на контакт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.