Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

GLOBUL 123


Ради

Recommended Posts

От 01.10.2009 обажданията до номерата 123,125 и 1212 ще бъдат таксувани както следва:

 

- Обажданията до 123,125 и 1212 от абонати на предплатени карти ще се таксува 0,03 лв(с ДДС) за обаждане.

Ако клиентът избере опцията свързване с оператор,той ще бъде таксуван допълнително с 0,10 лв(с ДДС)

на минута.

- Обажданията до 123 от физически лица и корпоративни клиенти- postpaid абонати,ще бъдат таксувани

0,024 лв(с ДДС) за обаждане.

 

Eй така се избиват новите по-ниски цени на роуминга :smt030 smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фирмени абонати М-тел не таксува обаждане към *88. Но всичко останало от типа 112, "Оставете съобщение след сигнала", "Клиентът не е абониран за услугата гласова поща" си се таксува. Виж 150, 160 и 166 са безплатни, тъй че звъни на тях smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, бъркаш. [-X 112 е безплатен, без значение от стационарен или мобилен телефон звъниш. Може и да се избира от GSM без сим карта или със заключена клавиатура, без да я отключваш преди обаждането :).

 

По повод 123 - защо ли не се учудвам :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

*88 набран в мрежата на М-Тел е безплатен, ако не се ползва свързване с оператор.

При свързване с оператор се таксува по 15 ст. на минута, което е намаление спрямо предишната цена (20 ст. на минута).

Цитат:

Причина за въвеждане на новата тарифа е желанието ни да подобрим качеството на обслужване на нашите клиенти, като сведем до минимум нецелесъобразните запитвания, които затрудняват свързването Ви с нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега прегледах фактурите си на М-тел за 5-6 мес. назад но не открих никъде че се таксува *88(повечето ми обаждания са към оператор на *88)

дали при Вас не е изключение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми казаха,ако искате ще ви върнем 23 стотинки към следващата фактура или да ви върнем парите след като излезе проверката.А защо се получило това-била нормална грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на МТел все са им нормални грешките. Не познавям някой който да не се е оплакал от тях.

А защо не си смените оператора?! smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, мен ме познаваш, значи имаш поне един познат, който да не се оплаква от МТел :lol: Аз съм доволен от оператора доколкото мога да бъда доволен, когато се налага да плащам сметки. Но истината за мен е една - който и оператор да избере човек, накрая на месеца все се плаща. Познавам хора, дългогодишни абонати на МТел. До скоро твърдяха "абе много високи сметки плащаме, тея нещо ни ментят". Минаха на Глобул, сметките - сходни. Ама се набутаха с договори... За много неща важи максимата "щом нещо работи, не го човъркай"... А за тези, дето "юруш на маслините" и подписаха договори с Вивател не искам и да ги коментирам. Но пък в крайна сметка пазарна икономика - всеки има право на избор smile056 Не отричам - има места, на които Глобул имат малко по-силен сигнал от МТел, но за мен това не е достатъчно основание за смяна на оператора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, за вивател нищо лошо не мога да кажа - откакто са на пазара съм с тях (към 4 години) - първо на предплатена карта, после бяхме на бизнес абонамент с няколко приятели (срещу 15лв на месец говорехме абсолютно неограничено помежду си - като с радоистанции хаха), а през последните повече от 2 години пак срещу 15лв ми се събират по 1000 мин към цялата мрежа (не към 3, 5 или 10 номера!) плюс БТК. Доста е удобно защото ВСЕКИ офис или институция, автогара или каквото и да е което дава някаква информация има стационарен телефон. А, и 200 смс-а в цялата мрежа. Срещу още 8лв на месец имам абонамент за мобилен нет, който ползвам постоянно (наистина съм почти постоянно онлайн) и все не мога да си надхвърля и половината лимит.

Интересно е и че цените за роуминг са ми по-ниски от мтел - приятелката ми има и мтелски и винаги когато пътуваме навън и се смея като пристигне смс-а с цените smile091

а да, и 123 ми е напълно безплатен, независимо дали говоря 2 часа с оператор.

Така че не е никак зле да си с вива, като изключим огромното количество предубедени потребители на други мрежи които упорито отказват да сменят оператора си и продължават да цакат всеки месец, а и се налага да им звъня срещи скромните 20-и-няколко стотинки на минута. (а да, и ми засичат на секунда, не на първите 30 или 60)

 

Е... предполагам че всеки от другита два опера имат някой изгоден план, който може да бие този.. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и глобул въвежда това което М-тел вече имат като "екстра". То това да беше проблема - мопбилните оператори. За мене мнооого по-голям проблем е т. нар. "банки" които си слагат таксички на всевъзможни неща, при това без да има каквато и да е работа насреща. Все пак мобиларките - поне са им необходими пари за поддръжка на апаратурата на 123, на *88 и т.н. - подмяна на модули, подмяна на UPS, пари за "ток", а милите "банчици" нищо нямат - единствено разходи за "бонуси" smile048 smile048 smile049,. А и няма как да заобиколиш "услугата" която предлагат. С мобиларките - просто спираш да звъниш на АйВиАр-а и това е. Ma "кой как се уреди" дето се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, за вивател нищо лошо не мога да кажа

 

И аз така, втория ми телефон е сливателски :mrgreen: и вече трета година нямам оплаквания. Ползвам го и вместо стационарен заради много минути към БТК. Ама сигурно, ако не ползвах служителска карта, нямаше да съм толкоз доволен smile049 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мтел няма какво да се каже, докато бях на лооп ми надписваха по 10-15лв след 2рия месец наи - редовно, освен това когато започнаха да дават по повече минути на новите лооп абонатите на мен не дадоха, защото вече съм бил подписал. Преди 2 год ми смениха номера на примата за просто еи така, без да питат без нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам всички оператори, не е удобно, ходя с 3 телефона, но просто така се стекоха обстоятелствата.Като обобщение, с Мтелския телефон говоря най-малко, направо ме е страх да го ползвам и въпреки това сметките са ми колкото на глобулския, с който говоря малко повече.С вивателския се разцепвам, действително говоря много в групата, но въртя по15-17 часа на месец и въпреки това сметката ми е по-ниска и от мтел и от глобул.Имам си мобилен представител, каквото и да ми трябва - преподписване, смяна на карти, на номера, на тарифни планове изобщо без значение, му се обаждам и той на следващия ден идва където и когато му кажа.Това упражнение е безплатно също както и разговорите с оператор.На няколко пъти губя телефони, от глобул ми казаха да отида където ми е удобно и срещу 12лв. ми извадиха дубликат на картата, от вивател ме попитаха за адрес на който ми е удобно да ми я донесат и часови диапазон в който да я донесат...изпратиха ми я с DHL за тяхна сметка.Нивото на обслужване е съвсем различно и от мтел ми бяха "назначили" няква кака дето да идва, когато ми трябва.Веднъж и се обадих, каза че имала много работа и ще дойде следващия месец след 17-ти... е кой ще ги чака тия смотаняци.Да не говорим за услуги като 3G, GPRS и прочее...цените са им безобразни.Само за информация, последния месец имам 16ч.28м и 44сек. изходящи разговори, сметката ми е 29лв. защото бая съм прескочил безплатните 6 часа към всички оператори.Ако някой с мтелски телефон изговори 8-9 часа с други оператори и ми покаже сметка под 30лв. ще го призная

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.