Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с 1,9 TDI PD - проблема решен,ама не съвсем!


pe6o13

Recommended Posts

Колеги, ако сте в състояние помогнете!След едномесечно неизползване, колата категорично отказа да запали.На въже и сервиз Шкода-Варна.След 24ч престой диагнозата на момчетата е дефектирал блок за управление на двигателя.Предложението е да го поръчват от Чехия, цена 2300 лв.Моля за съвети и предложения (колата е на 3,5години и 73000км)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата не е гаранционна, можеш да си намериш такъв от някоя морга и после да ти качат софтуера за твоята кола...

другия вариант е да го свалиш и да до занесеш на човек който разбира от електроника, да го погледне и да види какво точно е изгоряло

при мен се беше разпоил чипа (този с който обикновено се правят чип-тунинг)

давам на контакт - всички светва без индикацията на ЕКУ и подгрева на свещите, опитах се да се закача с VAG-COM, не стана...

свалих ЕКУ-то, препоих крачетата и готово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Storm, благодаря за съвета.Можеш ли посочиш къде живее това нещо,което предполагам се казва J248 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм,как ще дефектира бе?виж жака му!!!!

ако пък наистина е дефектирал което ме съмнява-вземаш от моргата,обучаваш му имобилайзера и караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята кола е Октавия 1, на Октавия 2 не знам къде се намира, нека колегите да кажат

бегачката е прав, малко е вероятно да ти е дефектирал, пробвай това с размърдването на буксите...в краен случай го свали и занеси на човек да ти го препои - за всеки случаи

 

успех :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока за управление на двигателя наистина се намира под чистачките,по средата.Човека, който го работи е на мнение, че е правен опит (вероятно при предишния собственик) за тунинговане на двигателя, вероятно неуспешен.Ще се сменя с 2 употр. какъвто се намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола къде е стояла 1 месец без да се пали?

Питам защото: Един авер имаше подобен проблен с Опел Зафира. Оказа се,че докато сме ритали на селски мач :) ,апапи са се опитвали да я отворят с електрошок (след диагностика на един добрички хакер),или каквото е там. Прецака му се блока за у-е и си купи нов за 1700+ лева някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата престоя 1 месец в заключен гараж без чужд достъп.Паркирах я и подкарах друга кола, която ми е по-удобна за натоварения трафик и пълната липса на места за паркиране във Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върти ли на стартер ? може да е от прескочил ангренаж в следствие се разбутва центровката и няма палене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е въртяна доста на стартер, тъй като потърсих помощ по телефона от фирмения сервиз и съветите бяха:

1.Слаб акумулатор - заредих го, независимо, че нямаще особена нужда.

2.Липса на гориво във филтъра - ето тогава въртях доста на стартер, за да напълня филтъра.

След като успях да довлека колата до сервиза там се повтори същата процедура-закачиха акумулатора на стартираща станция и въртяха; отвориха филтъра за да проверят за гориво-нафтата си беше там (до ръба).

След като не харесах предложението на фирмения сервиз си взех колата (на въже) и я дадох в друг сервиз, където също я завъртяха няколко пъти на стартер (предполагам всеки си прави собствена диагностика).

Мисля, че й е достатъчно въртенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

След два месеца скъсани нерви –анализ:

1.Във втория сервиз бе сменен( от морга-принадлежал на Сеат Толедо 1,9 тди пд) и обучен компютъра на ДВГ(2,5 седмици)-взех си колата, покарах ~ 300км за 1 ден, като веднага забелязах, че не работи круиз контрола –всичко друго-6.На другия ден се връщам в сервиза, т.к. ми бе обещано, че колата ще е без забележки.Препратен съм при друг майстор – вероятно вкарването на софтуера е от него.

2.Диагнозата е несъответствие между лостчетата на Шкода и Сеат.На следващия ден темпомата е оправен, но след няколко км колата започва да се държи като кенгуру – движението е на тласъци, а на празен ход двигателя тресе ~ работа на два цил.

3.Отново в първия сервиз – диагноза: повредена ти е екологията.Ремонта е – запушихме я.Само че на дисплея си пише за проблем в системата за контрол на изг.газове.Пробвам колата – държи се като омаломощено кенгуру.Връщам се в сервиза, но майстора ми даде пътя – бях си платил за ремонта още при първото изкарване на колата.

4.Резултат-едва реанимирана кола,1 месец=много стотин лева, но колата не може да се кара. :smt0344 :smt0344 :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последна серия:

Две седмици горчиви мисли и студена пот нощем в безсъницата и помолих приятел-автоелмонтъор да посочи, ако знае по-можещ майстор.Той намери упорит мъж, който си губи десетина дни свободното време да рови по колата и в нета.Извода е, че платката на компютъра има скрит дефект (невидим външно), който дори понякога не се проявява, т.е. двигателя запалва нормално, работи спокойно и след няколко секунди го хваща треската и започва да подскача.На това отгоре и идентиф. № на присадения компютър не отговаря напълно на оригиналния – само една буквичка разлика накрая.

Последно пак се търси блок за управление работата на двигателя на Октавия 2 1,9 TDI PD с характеристики 03G 906 016 DJ и по BOSCH 0 281 011 883.

Дано нищо подобно не спохожда четящите това форумци! smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.