Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още едно бижу в Пловдив


mecho_klecho

Recommended Posts

Всеки, който познава Жоро и знае каква е идеята на автомобила ще оцени вирнатата предница! Ако се изравни линията, ще изгуби автентичност. Аз затова съм я снимал така, за да се наблегне на линията на атомобила и да предизвика приятни спомени в тези, които са имали, имат или харесват този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    56

  • SKODA 105 RS

    10

  • maxrpm

    9

  • bega4kata

    5

Като немска овчарка е. ;)

Пепи, знам за какво си направил снимката. Да покажеш един красив соц. автомобил! И точно линията. Може и мислено да го сравним с всички останали ръбести кашони по онова време. В случая се е случило, че това е моята Шкода. Страхотна снимка! Благодаря още веднъж.

Това го написах повечето от самокритичност. Не съм толкова очарован от вирнатата муцуна. Това си е автентичния вид. Но, като седнат двама човека се изравнява перфектно. Мисля, че проблема не е в предницата. Кола току що излязла от завода си е равна. Според мен задницата се е уморила от тежестта на двигателя. Там е проблема. Като нови са с по-високи задници.

 

поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като немска овчарка е. ;)

Пепи, знам за какво си направил снимката. Да покажеш един красив соц. автомобил! И точно линията. Може и мислено да го сравним с всички останали ръбести кашони по онова време. В случая се е случило, че това е моята Шкода. Страхотна снимка! Благодаря още веднъж.

Това го написах повечето от самокритичност. Не съм толкова очарован от вирнатата муцуна. Това си е автентичния вид. Но, като седнат двама човека се изравнява перфектно. Мисля, че проблема не е в предницата. Кола току що излязла от завода си е равна. Според мен задницата се е уморила от тежестта на двигателя. Там е проблема. Като нови са с по-високи задници.

 

поздрави :)

Реже се само една навивка отпред. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като немска овчарка е. ;) Мисля, че проблема не е в предницата. Кола току що излязла от завода си е равна. Според мен задницата се е уморила от тежестта на двигателя. Там е проблема. Като нови са с по-високи задници.

 

поздрави :)

Така е нещо задницата се '' изморява ''...

 

 

033715364.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Естел 1, линията е хоризонтална. При Естел 2, заради промяната в следата отпред и отзад, както и в пружините на двата моста, предницата застава по-високо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми се струва че на червената шкода задната гума е доста напред. Трябва да и се оправи сходимоста на моста, поне визуално. За предницата карал съм и японка и естел1, ако е минат реглаж на предния мост, всичко заспива на пътя, а едни гуми 14ки запълват чудесно зейналите дупки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази снимка направо изпъква красотата на оригинала. И на мен много ми харесва. Ако ги нямаше колите наоколо, ще си помисли човек ,че снимката е правена в някоя Мототехника през 80 -те години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За предницата карал съм и японка и естел1, ако е минат реглаж на предния мост, всичко заспива на пътя, а едни гуми 14ки запълват чудесно зейналите дупки

 

викаш, да ида на стенд ли.

 Ако искаш, да взема да сваля летите джанти и да сложа едни железни 14! В каква връзка го пишеш всичко това, не знам.

 

 

С тази снимка направо изпъква красотата на оригинала. И на мен много ми харесва. Ако ги нямаше колите наоколо, ще си помисли човек ,че снимката е правена в някоя Мототехника през 80 -те години.

 

Точно бат Пламене! Първата ми асоциация, като видях снимката беше тази. Петьо си знае работата. Няма цветове. Чудесна идея :banger_2:

п.п......а новите Шкоди на снимката са публика. :)

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

викаш, да ида на стенд ли.

 Ако искаш, да взема да сваля летите джанти и да сложа едни железни 14! В каква връзка го пишеш всичко това, не знам.

 

 

 

 

Това би ти решило проблема на теория. Не съм фен на рязането на пружини. Никога не съм имал лети джанти и за мен минаването на 14 ки не беше някаква драма, но и аз не бих свалил тези. Написах го с оглед на общия случай, най - вече гледайки снимката на червената шкода.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За червената Шкода си има тема.

п.п. А и тя е с по-ниски гуми от стандартния размер. Освен това на Естел 2 предните калници са по-изрязани от на Естел 1. С по-големи арки. Така са го измислили. Дизайн братче. Зейва дупка. И като си с ниски гуми става още по-зле. Това само за инфо.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

точно така, зейва дупка, седи неприятно, при мен е така, понеже съм с по-малки  гуми отпред за да изправя стойката. Не искам да режа пружини, искам да си е оригинал, но наистина с по-малки гуми много се отваря дупката. Жоро, а специално за твоята, смятам е перфектна стойката. Не само на снимки, и на живо си е супер. Мойта, например, беше доста по-вирната. 

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

 Днес реших да събудя Шкодата от зимен сън. А и той беше доста дълъг. От събора миналата година не съм я пипал :(

Запали си без проблем. Няма поражения от дългия престой. Побръмча си доволно....на място. Дойде ми музата и най-после смених корите на предните вратите, които бяха изрязани и с монтирани говорители. От времето, когато имах музика.

Свалих ги от една Шкода в моргата. Почти три години отлежаваха. Сега са си на място и още повече допринасят за оригиналната визия на интериора.

 


 

DSC0852929194.jpg

 

DSC08534fd5c6.jpg

 

DSC0852808dc4.jpg

 

DSC085308b9a7.jpg

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да Влади. По същество интервенцията по смяната на корите е незначителна като работа, ама да ви се похваля, че отстраних и този недостатък, който и мен ме дразнеше. В повече идват само калъфите на седалките, за да е на 100%. Тях съм принуден да ги оставя.

Има проблем с тапицерията. Прегоряла е отгоре на задните облегалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калъфите се подразбира, че е по принуда. Съмнявам се, някой да си помисли, имайки предвид цялостния вид на колата, че си ги сложил просто, защото ти харесва повече с тях.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако имах достатъчно желание, сигурно и облегалки щях да си намеря. Просто не са ми попадали читави.

Не се притеснявай. Ако много ги търсех със сигурност и ти щеше да знаеш. Ще си карам с моите. Няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За калъфите се подразбира, че е по принуда. Съмнявам се, някой да си помисли, имайки предвид цялостния вид на колата, че си ги сложил просто, защото ти харесва повече с тях.  :)

 

Не е сигурно. Някой може да си помисли, че пазя оригиналната тапицерия. Да е като нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сигурно. Някой може да си помисли, че пазя оригиналната тапицерия. Да е като нова :)

Да де, това си е пак по принуда.  :D  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади,

Е, не и на този етап. Сега ще е изключително тъпо. Може, да. И да ги свалям само за показ. Затова исках да внеса малко светлина около калъфите :)

В интерес на истината винаги е била с калъфи на седалките. От нова. И в гараж...и въпреки всичко задните облегалки прегоряха.

Слаб матреал.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен и на нашата бивша 120-ка изгоряха задните облегалки точно отгоре. Задното стъкло много добре ги огрява, при силно слънце греене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Задното стъкло много добре ги огрява, при силно слънце греене.

 

Точно са на пряка слънчева светлина. Дори и само дето съм се движил в слънчево време им е било достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Жоро! Друго си е да сложиш нещо ново на колата. Ще се радвам да я видя скоро на някоя среща. Аз като се замисля, така и не съм имал възможност да я разгледам обстойно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуснал си, аз даже я запалих на един събор на газ и я задавих ;) Единствената 120 ка чиято 5 степенна кутия не вие и не издава странни звуци и и влизат лесно скоростите ;) Само дето си няма радио. Аз щях да сложа барче с касетофон и колонките под седалките. Без радио АЗ не мога, било то дори само и до събора и обратно ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.