Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

натягане на ръчната


Krokozel

Recommended Posts

Колеги,права я тази тема с цел такава,че ако на някого му се наложи да си натегне ръчната,да го направи сам,отнема твърде малко време.След като на майка ми при техническият преглед и поискаха добра сума пари за да и натегнат ръчната реших,че това е разход който може да се спести,а натягането не е никак трудноо.Та така ще ви споделя.

1-во се изваждат и двата пепелника

10716_1059559109630_1845481056_117264_4907556_n.jpg

10716_1059559149631_1845481056_117265_5038805_n.jpg

2-ро се развиват петте (3 в предния и 2 в задния пепелник) еврейски звезди,които се виждат на картинките.

3-то се вдига ръчната няколко зъба и след това се вдига и цялата пласмаса

10716_1059559189632_1845481056_117266_2066522_n.jpg

4-то вземате ключ 10 и натягате жилото което е под задния пепелник.Все пак не прекалявайте,че да не се окаже,че ръчната е непрекъснато дръпната :)

10716_1059559229633_1845481056_117267_838180_n.jpg

Е това е цялата операция,след това не забравяйте за съберете колата :P

Надявам се темата да е полезна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на полезната информация на колегата-темата е прикачена към полезни теми-архив!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е най-лесно,най-бързо и най-нецапащо,освен това опъваш равномерно и двете жила,а когато сменям накладки ще го разхлабя от там и ще го натегна където си искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мислех си,че ще е добре да си заснемам така всички ремонти които правя и за сега следвам тази мисъл,но ете че някой хора твърдят нещо друго.ОК съгласен съм,но тогава заснеми това което Вие предлагате направи го и го сложи в темата,така хората ще могат да си изберат :smt017 .А за сега според мен това е най-подходящото място за натягане и изброих причините в предишния мой пост.

Сега подготвям една друга тема която да е в помощ пак на хората следващи принципа "направи си сам" остава само да си намера снимките от лятото

И малко тая тема ми заприлича на една весела тема в пежарския форум цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

И двата варианта са хубави така че който вариант си изберете забележете че от лоста на ръчната където се натяга гайката е на система кантар и няма значение от къде ще се натегне въпреки че аз бих предпочел от накладките да си поиграя да регулирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдоглави колеги. :D По добре е да се натегне от челюстите не от жилата. Ама нали от жилата е по лесно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Favorit и bega4kata. Така е описано за барабани и в ръководството на Хайнес за Фабия.

 

Добре колега. От там се натяга. Но повечето проблеми се получават като ръждяса накладката и самозаконтрящата глупост и като падне накладката глупоста не слиза надолу (както е инжерно хитро замислено)! Ти напъваш жилата но и това толкова помага! Затова се отварят барабаните и като го почукнеш и регулираш и изчистиш не се налага да буташ жилата.! Или ако има нужда то това е съвсем лекичко. :idea: А като хитро ги натегнеш и си спестиш работа, ръждясва хубаво и накладката която държи жилото на ръчната понякога блокира откъм нита си и колелото започва да задържа. Често се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като Шкода не препоръчва ежегодно отваряне на барабаните, аз си мисля, че не е необходимо! На старите Лади все под ръчната се натяга жилото. Определено е по-добре да се натегнат от барабаните, но аз ще натегна откъм ръчната и без това скоро ще сменям отзад спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нужда да се свалят барабаните за да се натегне ръчната от барабаните!!!!Даже и гумата няма нужда да се сваля.Само 1 болт и на крик.И 1помощник да ти натисне леко спирачката за да можеш по-лесно да преодолееш зъбците на клина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

А Ако човек пренатегне ръчната докато прави манипулацията както е показал колегата Krokozel ше свети ли символа на таблото за ръчна спирачка или по вървежа на колата се усеща ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Символа на таблото не би трябвало да свети...или поне на всички коли които съм имал е под лоста на ръчната спирачка.. и се активира при вдигната такава

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е това, аз питам дали ако човек си натегне прекомерно ръчната символа "червена удивителна" ще му свети непрекъснато на таблото, дори и самата ръчна да е свалена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Символа на таблото не би трябвало да свети...или поне на всички коли които съм имал датчика е под лоста на ръчната спирачка.. и се активира при вдигната такава

 

поздрави

 

Изтървал съм една думичка... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАК ДА РАЗБЕРА КОЛКО Е НОРМАЛНО ДА Я НАТЕГНА ?

Трябва да хваща на 4тия зъб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.