Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Придърпва на бензин Фелиция 1.3 карбуратор/газ


cbf657

Recommended Posts

Здравейте, става въпрос за следното,

лятото близо 4-5-6 месеца не съм карал колата изобщо на бензин, само на газ.

Тези дни като превключа на бензин върви няма проблеми в момента в който отпусна педала да спира на двигател когато е на скорост придърпва та не се търпи...

 

отделно ако не и се подава газ оборотите варират от 500-900 като ако я оставя и не подавам газ изгасва сама....

 

едва след като мина 10-15 км се оправя момента с придърпването и момента с оборотите...

отделно... докато ги мина тези 10-15 км а и след това има мирис на бензин много силен. отворих да видя какво е положението отпред и при лостчето при карбуратора (от към страната на скоростите) е в бензин т.е. мокро ама доста....

 

Говорих със Симо и той каза платното на ускорителното платно е за смяна защото се е деформирало и то прави проблем поради това, че не е карана на бензин много време...

 

отделно трябва да сменя и плочката (гумен-метал или бакелитена) защото зимата при студени температури леко се променят оборотите +-50 ...

 

 

Вие какво ще кажете? от какво се получава това придърпване? дали е само от ускорителното платно?

 

аз като си мислих, че понеже карбуратора е сух докато се намокри достатъчно, че да има бензин, като не му подавам газ прави този номер, обаче въпреки това ме притесява това, че мокри лостчето отвън....

 

та какво е вашето мнение :)

 

мерси предварително за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от платното на ускорителната помпа няма да се оправя въобще ... даже ще гасне ... при всички случаи ще ти се наложи да отвориш карбуратора , а какво ще намериш вътре smile049 ... за всеки случай си купи една игла и поплавък и ги подмени и ако се оправи т.е. тоз теч на бензин от към скоростите спре и колата тръгне значи си решил проблема ако не ще го мислим в движение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като отвориш карбуратора виж да не би да ти се е спукал поплавъка и да седи постоянно отворена иглата. имах го този проблем. също така си прегледай и казанчето отвън(за обратния бензин) да не е спукано и то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вмъкна - проблемът не е хич малък от една друга гледна точка. От карбуратора (собствен опит със скъсано платно на ускорителна помпа) бензинът капе точно върху генерацията. Сещаш се каква беля може да стане (да не чуе дявола).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,

неделя съм приготвил ново платно на ускорителната помпа и ще отворя да го сменя и да видя, аз си мисля също, че е от него, но като отворя ще видя

 

@C2H5OH колега така, вече цял стартер сме сменяли :) но сега няма проблеми аз я карам все още на Газ...

 

неделя ще видя какво е положението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг момент. Ако си сменял сравнително наскоро платно, може пак да тече - казвам от опит. Смених го пак в рамките на година, но този път шлайфах капака на ускорителната помпа, там беше проблема. Хвърли му едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

el comandante - mucho gracias.

като разглобих уск. помпа платното беше здраво. и се загледАх в Al капак и го фиксирам че е огънал.

и тогава колегата вика - от клуба ми казаха да погледна да не е крив.

така се оказа.

с камъка на Шмиргел изправихме равнината и това добре.

ама въпроса ми е следния нека и другите да помагат.

купил колегата уплътнението за под карбуратора едно такова изцяло гумено.

гледам го и не му вярвам. това където го свалих си е метално с гарнитури отделни - като истинско.

викам нема начин това са дали за замяна значи става.

наложих го, закрепих го към колектора и с трите дълги болта започнах да притягам карбуратора. и на последните витки - хоп изненада. скъса гарнитурата новата.

просто болтовете избутали залятата с гума пластинка и зина гарнитурата.

и друга изненада - все пак работим бензин в карбуратора. та докато нагласях карбуратора поля малко бензин и гумата на новото уплътнение шупна /се наду/ от бензина. е нали трябва да е бензино устойчива

 

и по стария начин - силикон мазане и затваряне.

отидохме в магазина и се оказа че имало каквото ни трябва метална пластина с гарнитури нови. защо са му продали тази гумената недоумявам.

сменихме ново за старо въпреки че за какво ми е не знам.

та основно въпроса ми след толкова писане беше - за какво ми продават такава гумена гарнитура като оригиналната е съвсем друга.

и чисто технически от любопитство за какво се ползва тази гумената че въобще не ми изглеждаше по европейски а все едно че е правена в Кула-Ринг.

някой слагал ли е /ползва ли/ такава гумена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо да! И аз се излъгах така, ама отидох после в магазина и им казах, че този тампон НЕ става(да не го продават на друг) и си тръгнах без да си взема парите. прибрах се,по бакелитовата плочка урязах от меко клингиритче 2 гарнитурки и сега си е супер \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.