Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оценка на Фаворит '94г.


Favorit94

Recommended Posts

Здравейте колеги.Искам да ви помоля да оцените мойто Фаворитче.Ето и снимки http://favorit94.snimka.bg/automobiles/ ... rit.425229 , добре поддържан,гаражен,каран само с Shell V-power racing и сега масло VALVOLINE VR1 RACING.Моля кажете на колко парички го оценявате че съм любопитен.Благодаря предарително smile027 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам каква може да му е цаната , ама докарай го на някоя от следващите срещи да ти подаря една капачка ... аз такова съоръжение не бих продавал =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 smile126 smile126

Да ти давам иляДа лева , един бял пораздрънкан фаворит и да го отнасВам. smile092

А и две хИлки бих ти дал ако имам излишни. :roll:

Що ти е таз оценка бе колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами оценката ми е защото искам да се сдобия с някоя Октавийка ама има време,а ако намеря и още пари ще си запазя и тази и ще си взема окти smile159 smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда уникално запазена и стопанисвана ,за което шапка ти свалям. smile159

А ти на каква цена си решил да я обявиш ако не е тайна? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile027 Тези коли не се оценяват в пари, а в емоции само вече. Реалната "пазарната стойност" е много ниска в момента, доколкото изобщо има такова "жувотно" пазар за тези коли така че трудно може да се "измисли цена". Поздравления за добрата поддръжка, на мен лично ми допада дизайна на модела, все пак е на Бертоне. И е последната истинска чешка, а не немска Шкода.

Стойност от 1000лв я казвам просто така за да имаш някакъв отговор и от мен - дали ще се намери кандидат в момента - мисля - по-скоро не..

И все пак ако решиш да се разделяш с него, може би именно тук във форума е мястото.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно,че е безумие да се продава. Ето защо каквато цена и да сложиш,ще бъде или много висока или много ниска.

Прост съвет - не я продавай. Иначе моята оценка за цена е 1800 лева.

Колата е с оцентка 6+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егаси поддържания Фаворит. Поздравления колега. Но цена.....само разгледай раздел "Продавам..." Имаше Фела '99 със строшена кутия за 1000 лв. а по-надолу имаше един продаваше само скоростна кутия. Мой съвет - с парите от това бижу няма да можеш да си платиш прехвърлянето и каското на новата Октавия. По-добре не я продавай. Ни хлеб ти иска ни вода. Като не я караш не плащаш. А колко е данъка на таз кола, щот на мойта е 13 лв. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егаси поддържания Фаворит. Поздравления колега. Но цена.....само разгледай раздел "Продавам..." Имаше Фела '99 със строшена кутия за 1000 лв. а по-надолу имаше един продаваше само скоростна кутия. Мой съвет - с парите от това бижу няма да можеш да си платиш прехвърлянето и каското на новата Октавия. По-добре не я продавай. Ни хлеб ти иска ни вода. Като не я караш не плащаш. А колко е данъка на таз кола, щот на мойта е 13 лв. smile001

 

Мишо,какъв е тоя данък бе човек!

Явно много съм се прекарал,щото плащам по 17 лв. :lol:

 

Иначе едно е да се оцени една кола,а съвсем друго да се продаде.Такива екземпляри не се продават .Пази я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,какъв е тоя данък бе човек!

Явно много съм се прекарал,щото плащам по 17 лв. :lol: ...

Бисо извинявай колега. Излъгал съм те за данъка. Ето ти квитанцията, за да не сме голословни smile159post-1730-138453115928_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не я караш не плащаш. smile001

 

Не съм много съгласен.Именно когато една кола не се кара (седи в гаража месеци наред) тогава най-много се скапва повявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Абе в една автокъща видях също толкова запазен Фаворит, все едно сега е излезнал от завода, 1993г. и цената му беше 3450 лв...... smile091 smile091 smile091 Ама три години я гледах, че събира прахоляка, ама цената не падна и със стотинка.....Сега ако отида сигурно още ще е там........ smile001 Иначе на твоето фаворитче спокойно можеш да му искаш 1500 левчета......... :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1500 съм сигурен, че ще намериш веднага купувач, но някак не е честно спрямо колата да я продадеш за толкова. Пробвай за 2500 в мобиле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола, за съжаление не бих могъл да дам цена (ще я оценя твърде ниско за да я купя smile027 ) Аз сега съм потънал в размисли дали да продам моята и да взема една от старите 120 и да я натегна добре или да взема още една същата и да направя нещо подобно на твоята.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво имаш предвид под "натегна" ? Да я направиш перфектна на външен вид без никаква ръжда или какво?! Иначе ако предпочиташ по - комфортна кола с която да возиш семейството - прави си Фаворитчето или пък ако искаш да направиш бегачка 120-ката е твоят избор щото друго си е да видят кола от 80-те години и да си кажат "хаха ква е тая таратайка" и да се опитат да се подиграят с теб,но като ги скъсаш да не знаят на кой свят са ;) smile027 smile092. Това е мое мнение де. А и да не забравя аз да питам за мойта случайно някой да знае дали е моно инжекция или карбуратор щото в талона пише 43kw и като погледна на карбуратора пике Jikov а според интернет (няма да цитирам сайта) 43 киловатовия модел е с карб Pierburg. В линка който съм дал в първия си пост след малко ще кача още 1-2 снимки на двигателя и ако някой така упее да прецени евала. smile159 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9% е карбураторче, моноинжекцията е с по-различен въздушен филтър. Спомням си когато исках да взема въздушния филтър от една катастрофирала ми казаха че не става защото е моно.

 

А защо искаш да сменяш твоята с друга? Ако търсиш проходимост на върха за мен са 100S, след това от типа на 120, след това Фаворитките и по-новите вече само по равен път ги караш. И в обратен ред скорост екстри и проблеми със сърцето поради поддръжката. Аз искам да сменя моята със 120 точно заради по-високата проходимост. Спомням си със старата 120 (която беше много ама много измъчена зле поддържана и много тормзена) как спокойно катерих бул. Черни Връх на прясно натрупал сняг върху лед и киша и как хора буксувайки с по-нови коли зяпаха с отворена уста. Да не говорим, че използвах черните пътищаот Драгалевци през околовръсното до студентски и дори в най хлъзгавата кал успявах да слезна и да се кача.

 

Двигателят ти е същият като моя, въздушния филтър, компютърчето за запалването (забравих как се казваше) и разположението на таблото спомням си че карбураторите са ляво километраж, дясно обороти а мнотота са разменени (дано не греша).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9% е карбураторче, моноинжекцията е с по-различен въздушен филтър. Спомням си когато исках да взема въздушния филтър от една катастрофирала ми казаха че не става защото е моно.

 

Е аз днеска го смених както и свещите...Този който сложих е с метално отвътре смисъл на самия кръг отвътре има надупчена (както са рендетата) ламарина а на този който свалих го нямаше това,но предполагам ти имаш предвид че е различна формата (кръг,квадрат) ?! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Favorit94 ,карбуратора JIKOV(чешки) е по леценз на PIERBURG (Германски ).Доколкото съм запознат имат минимални разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

А защо искаш да сменяш твоята с друга? Ако търсиш проходимост на върха за мен са 100S, след това от типа на 120, след това Фаворитките и по-новите вече само по равен път ги караш. И в обратен ред скорост екстри и проблеми със сърцето поради поддръжката. Аз искам да сменя моята със 120 точно заради по-високата проходимост. Спомням си със старата 120 (която беше много ама много измъчена зле поддържана и много тормзена) как спокойно катерих бул. Черни Връх на прясно натрупал сняг върху лед и киша и как хора буксувайки с по-нови коли зяпаха с отворена уста. Да не говорим, че използвах черните пътищаот Драгалевци през околовръсното до студентски и дори в най хлъзгавата кал успявах да слезна и да се кача.

 

Колега това всичкото го знам от личен опит ;) първата ми кола беше 100s със 120-ков мотор след това минах на 120-ка и сега съм на фаворит... Мисля да продължа традицията и да се метна на октавийка.Иначе съм имал много много служебни коли от рода на пежо 405,рено 19,форд мондео и други , и знам че по отношение на проходимост пред 120-ката са пълна нула smile027.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да продължа традицията и да се метна на Октавийка.

Ако ще трябва да продължаваш традицията ред е на Фелиция , а Октавията е дааалеч напред smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да продължа традицията и да се метна на Октавийка.

Ако ще трябва да продължаваш традицията ред е на Фелиция , а Октавията е дааалеч напред smile001

 

Е да де ама мисля да прескоча,че искам малко по - нова колица,а ако се реша сега след зимата може и една окти 2 на лизинг да взема :smt004 :smt032 smile027.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих те посъветвал да запазиш фаворита (или да го продадеш на мен smile076 ) Поне потърси някой ценител който да се грижи за колата, а не някой тинейджър който да я направи на нищо. Като гледам как вървят цените и какъв е интереса никой няма да даде повече от 1500лв. а с тея пари октавията ще почака. Аз даже бих предпочел от по-новите Фабии вместо октавиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.