Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дистанционното "забравя"!?


Grace

Recommended Posts

...Ама пък и на 2-те да са слаби :roll: ...

Нищо чудно. Колата е нова. На дали някой се е занимавал със смяна на батерии. А пък ти знаеш, че батерия се скапва не само от използване ами и от стоене.

Успех.Amour_12.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Grace

    21

  • esto

    5

  • ID A

    5

  • VALDO

    5

Най-много писали в темата

В няколко реда... Когато натискаш бутона на дистанционното и колата си разпознае сигнала, и колата и дистанционното си сменят кода на излъчване. Ако натискаш дистанционното, без да е в обхвата на колата, след няколко натискания дистанционното излъчва сигнал, който колата не разпознава. Затова ти трябва синхронизация на дистанционното с колата. А тя се прави като откл. или закл. колата с ключа и веднага след това натиснеш бутон от дистанционното.

Пак заради плаващите кодове, когато не използваш дълго време едното дистанционно, винаги ти трябва синхронизация. А това дето не го ползваш, му пада батерията от стоене, много по-бързо отколкото на другото.

 

П.П.: Ако си от Сф, в неделя от 14.00 има сбирка пред НИМ, заповядай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izviniavam se za latinicata - 6te go korigiram po kusno (niamam kirilica na tova PC).

 

Az ne polzvam tu ednoto distancionno tu drugoto, a vinagi samo edno ot dvete (probvala sum i dvete za nikakuv period ot vreme vsiako) - t.e. parkirvam si kolata i ia zakl bezproblemno s distancionnoto. Sled 2-3 dni se vru6tam i sus su6toto distancionno se opitvam da ia otkliu4a, sedeiki na 1 metur ot kolata - ne stava. Kato puhna kliu4a i otkliu4a ru4no - raboti bezproblemno i ot 20 metra...

Prez tezi 2-3 dni garantirano nikoi ne e pipal distancionnoto!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук прочетох много бла - бла - бла по тази тема и нищо конкртно, освем :откачи си акумулатра може и да се оправи. Според мен проблем може да има в някоя от машинките за централно заключване или в някой упр. блок за врата. Това може да се провери лесно с един VAG COM и малко ръчкане по закл/откл - май губи в какво положение е машинката за централното примерно на шоф. врата и тогава се шашка и нищо не прави.

 

 

А бе колеги, видяхте една мацка на предния капак на Фабия и ви потекоха лигите,а !!! То вярно че женитe във форома са малко, а и Gracene не изглежда зле, ама все пак за свалки има http://www.gepime.com или поне ползвайте ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук прочетох много бла - бла - бла по тази тема и нищо конкртно, освем :откачи си акумулатра може и да се оправи. Според мен проблем може да има в някоя от машинките за централно заключване или в някой упр. блок за врата. Това може да се провери лесно с един VAG COM и малко ръчкане по закл/откл - май губи в какво положение е машинката за централното примерно на шоф. врата и тогава се шашка и нищо не прави.

 

 

Probvah otka4aneto na akumulatora - ne promeni ni6to.

VAG-COM ne ot4ita nikakvi gre6ki !

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТО грешка няма да отчете, , проблема най вероятно е в тове ,че или някой микро контакт не индикира за отворена/затворена врата или или някоя машинка на централно не казва в какво положение е откл/закл (пак са микро контактори) или нещо такова за което не може да записва грешки поради естеството на работа на тези контактори - няма кой да ги следи дали отварят или затварят правилно :D .Контактора е отворен или затворен , ама няма кой да каже защо е отворен - от проблем(прекънат кабел) или от нормална работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Плафоните на вратите работят правилно

2. колата е нагласена да се самозаключва при 15 km/h и да се откл. при вадене на ключа от таблото - и двете работят безпроблемно.

3. Vag Com правилно показва кога всяка врата е откл и закл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k :-k :-k :idea: Тогава единственото което ми хрумва е да се остави колата в гараж заключена с отворен шофьорски прозорец и когато направи проблема с неотключването да се включи VAG-a през прозореца (без да се отключват и отварят вратите- ако няма някоя допълнителна аларма която да се разсвири при даването на контакт) и да се проверят всички моментни стойности и грешки евентуално , може да е забил някой ел. блок на врата и да "бози" системата.

Такъв проблем се оправя с много "проби - грешки" . И като са правени други проверки поне кажи какво е проверявано за да не се "повтаряме" с този който ги е извършвал! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ама пък и на 2-те да са слаби :roll: ...

Нищо чудно. Колата е нова. На дали някой се е занимавал със смяна на батерии. А пък ти знаеш, че батерия се скапва не само от използване ами и от стоене.

Успех.Amour_12.gif

... Когато натискаш бутона на дистанционното и колата си разпознае сигнала, и колата и дистанционното си сменят кода на излъчване......Затова ти трябва синхронизация на дистанционното с колата. А тя се прави като откл. или закл. колата с ключа и веднага след това натиснеш бутон от дистанционното.

Пак заради плаващите кодове, когато не използваш дълго време едното дистанционно, винаги ти трябва синхронизация. А това дето не го ползваш, му пада батерията от стоене, много по-бързо отколкото на другото...

Малко цитати на тема батерийка.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами действай- намери , пробвай и после дай отговор какво се е получило! А относно плаващите кодове на ID A - smile004 "Бабини ти дивитини" мога да кажа само smile045 "Епа такова дживотно нема..." ! Никой производител на автомобили няма да причини това неудобство на свойте клиенти - да трябва да синхронизира постоянно втория си ключ(дистанционно), зада работи той нормално.

 

 

п.п. А сега ,модераторите, цензурирайте де! Това е просто smilie 045!!! че в друг пост написах един маитап нецензирен и се появи човече с табелка цензура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ви светна малко по въпроса с плаващите кодове на алармите :mrgreen: .

Значи така...

Всяко дистанционно си има уникален идентификатор.

Всяко дистанционно си има един брояч.

Всяка централа има няколко регистъра.

При всяко регистриране на дистанционно се асоциира един от регистрите в централата, и се прехвърля от дистанционното в централата публичният ключ, необходим за криптирането и декриптирането.

При всяко синхронизиране на дистанционно асоциираният му регистър в централата се изравнява с брояча на дистанционното.

При всяко натискане на бутон в дистанционното се формира последователност, състояща се от неговия идентификатор, състоянието на бутоните, състоянието на батерията, стойността на брояча, като той се инкрементира при всяко натискане, и контролна сума (CRC).

Следите ли внимателно smile001 .

Въпросната последователност се излъчва криптирана с публичния ключ на съответното дистанционно.

Централата декриптира приетия сигнал, проверява за валидна контрална сума, проверява дали дистанционното присъства в списъка с регистирани такива, и сравнява асоциирания регистър с брояча придаден от дистанционното.

При разлика между регистъра и брояча максимум 16 (това е типичният случай, може да има и други близки по стойност), командата се изпълнява и регистъра приема стойността на брояча + 1.

При по-голяма разлика приетият сигнал се игнорира.

Това означава, че при натискане на дистанционното 16 пъти извън обхвата на централата има нужда от синхронизиране.

Е да... може да натиснем дистанционното още 65520 пъти, и пак ще синхронизираме :mrgreen: .

 

От всичко написано по-горе следва че, може да загуби синхронизация само дистанционно, което е излъчвало извън обхвата на приемника.

Другото дистанционно не е засегнато от загубата на синхронизация на първото.

Признаците в конкретния случай са съвсем типични за загуба на синхронизация.

Излизането от ситуацията очевидно става чрез ресинхронизиране.

Не е ясна причината за загуба на синхронизация :idea: .

Най-вероятно централата губи стойността на гореспоменатите регистри.

Най-вероятно и двете дистанционни не вършат работа в случай на отказ, в подкрепа на горното.

Ще трябва да се търси защо централата губи захранване, при положение, че акумулаторът е в кондиция, и няма загуба на други функции.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, по-вероятно ключа губи захранване. При падане на батерията на дистанционното, всяко натискане на бутон излъчва сигнал, но дистанционното е с по-малък обхват. За втория ключ, моят оргинален си седи вкъщи откакто съм купил колата и колкото пъти съм пробвал с "всекидневното" мигачите премигват, а с другото не. Но и акумулатора съм откачал няколко пъти, а второто никога не съм го синхронизирал.

Май само аз си държа телевизорите докато сменя n-пъти батериите на дистанционото.

 

@Spido Rapido:Ай стига бре, ма верно ли? А за да влезнеш във връзка с VAG-a знаш ли, че колата трябва да е на контакт, а пъхнеш ли оригиналния ключ, колата по интерфейс изключва аларма (фабриканската). А чи Фабиите имат два рижима на закатанчване знаш ли? Отвън се блокират вратниците и ко ше стане ако ръгнеш буксътъ? Дал колата нема си помисли, чи я краднат и да станат по-големи дертовете, а? И ко праим? Гледам, че смъ съселци сас Сф ригистрация, я долази на НИМ-а у нед'лта да се разберем чия е еднолитровата Тълъморка моя ли, ил твоя.

Никой производител на автомобили няма да причини това неудобство на свойте клиенти - да трябва да синхронизира постоянно втория си ключ(дистанционно), зада работи той нормално.
Те туй за зинкронизацията го има у мануел, ма требе и да се чете.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето кой чете през редовете и заграденото в скоби се пропуска

(без да се отключват и отварят вратите- ако няма някоя допълнителна аларма която да се разсвири при даването на контакт)
. Да, много добре ми е позната системата за заключване(закатанчване) - двойното заключване се казва "death lock" и в VW Croup AG се ползва някаде от 99-00г. , а да това за изкл. на фабричната аларма е нормално при всеки немски автомобил с такава (запознат съм основно с немските автомобили, не мога да твърдя това за останалите производители). Даването на контакт при закл. автомобил не създава никакви ядове (дертове), мноогократно съм го ползвал (основно при мерене на конумация)!!!

:smt034 Да но ето и малко други неща които не сте дочели в предните пост-ове м/у мен и Grace :

Az ne polzvam tu ednoto distancionno tu drugoto, a vinagi samo edno ot dvete (probvala sum i dvete za nikakuv period ot vreme vsiako) - t.e. parkirvam si kolata i ia zakl bezproblemno s distancionnoto. Sled 2-3 dni se vru6tam i sus su6toto distancionno se opitvam da ia otkliu4a, sedeiki na 1 metur ot kolata - ne stava. Kato puhna kliu4a i otkliu4a ru4no - raboti bezproblemno i ot 20 metra...

Prez tezi 2-3 dni garantirano nikoi ne e pipal distancionnoto!

т.е. само при ръчно откл. с железният ключ всичко се оправя , НО ТОВА НЕ Е СИНХРОНИЗИРАНЕ НА ДИСТАНЦИОННО!!!!! Синхронизацията на дистанционните се извършва по следният начин: Дава се на контакт с единият ключ, другият се слага на ключалката на шофьорската врата , завърта се в посока закл. и се натиска някой от бутоните (откл/закл)веднъж, зчакваш поне секунда и го натискаш същият бутон пак, при което при коректна синхронизация се чува сигнал от сирената на колата. Така се синхронизират само два ключа, може да се синхронизират до 4, но се ползва VAG, VAS или друг съвместим тестер. НО GRACE не прави това , тя просто откл. колата с металният ключ и нещата се оправят. Затпва съм на мнение , че проблема е в някой датчик (споменал съм за кои се съмнявам в предишен пост) или губи захранване някой блок на врата(може и да блокира нещо в него- забива!!)

 

@ID A аз ползвам предимно твърд диалект характерен за ШОПЛЪКО, не МИЕКАМ (направил си странна смесица м/у много диалекти до кат' ме помптираш smile004 )!!! smile027 smile004 smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile049 Мноо рода от цел Булгарстан...

 

Те тука у мануел на 37 страница е написано:

Synchonisation of the remote control

If the vehicle cannot be unlocked by actuating the remote control system then it is

possible that the code in the key and the control unit in the vehicle are no longer

synchronised. This can occur when the buttons on the radio-operated key are actuated

a number of times outside of the operative range of the equipment or the

battery on the remote control was replaced.

This means it is necessary to synchronise the code as follows:

• Press any button on the remote control.

• pressing of the button means that the door will unlock with the key within 1 minute.

И на Бг-товица и инглезица е едно и също. (Мързи ме да ти сканирам страницата от мойто на БГ). А и още нещо, сложиш ли колата на контакт, модула на дистанционното се изключва автоматично и другото дори да подава сигнал, приемника не приема, демак няма kill engine кат на афтърмаркет алармите. И така е на всики чешки автомобили (шкоди) smile004 .

 

Колата ми 2005 и след няколко месеца ще направи 5 лазарника. За цялото това време, едва преди два месеца ми се наложи да правя синхронизация и то след като колата стоя в гараж две седмици, запали от раз (колкото и чудно да е това) и след като минах 10-тина км, спрях и опитах да я заключа и колата не прие командата. Горната процедура (натискане на бутон и с ключа в ключалката на шоф. врата) и всичко пак беше на шест. Така и не разбрах защо се получи това разсинхронизиране. Но дистанционното напоследък сработва само отблизо. Същата процедура съм я правил и на Оки 1 Л. и К., само че от ключалката на багажника, защото на шоф. врата не работеше.

Недейте да плашите хората. Колата на Грейс е преди ФЛ, едва ли са сменяни батериите и айде интернет дигностика имаш повреда. По-добре първо да провери напрежението на батерията на дистанционното(ните), ако може и под товар и чак тогава да търсим други проблеми.

 

П.П.: Май нема да има рапид доставка на Тълъморка :(

 

В допълнение: Не съм сигурен за Фабиите, че като колата е заключена отвън и я пробваш на контакт дали няма да има проблеми. Проблем може да има в модула на централното, защото при заключване отвън, оттам се взима сигнал и се обезточват веригите. Дали въобще като дадеш на контакт колата ще запали, все пак прескачаш алгоритъма и ако това не е предвидено.... При фабричните аларми, е предвидено да отключиш с ключа и алармата да има отложен старт (alarm delay), за да може като дадеш на контакт да се изключи с имобилайзера. За афтърмаркета няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за такава снимка и мен ме бройте на опашката :D

 

След като се събрахте толкова мераклий на опашката,направете и едно колективно,фен- посещение на колежката,пък и може да разрешите проблема с дистанционното! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова и харесахте на тая снимка.... не сте ли виждали Фабия smile021

Ще гледам да не пропусна някой. ;)

Още няма нищо ново-като ми остане време ще сменя батерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

здравейте,

мисля че проблемчето е в акумулатора .

проблема се е появил когато времето застудя?Нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.