Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Велосипедизъм


TIG

Recommended Posts

Като един сериозен фен на Шкода и на велосипеда, реших да проверя не е ли възможно да съчетая двете красти? Стигнах до това:

 

http://new.skoda-auto.com/SiteCollectio ... 09_ENG.pdf

 

Цените не са различни от тези на Драг, да кажем. Въпросът е, възможно ли е да се поръча през ЕТ например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам защо да не можеш да поръчаш през ЕТ :-k. Все пак си е оригинален Шкода аксесоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че може!В ЕТ Бургас има едно много готино градско колелце за 1000 и нещо парици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които се интересуват, попитах в ЕТ. Всичко от каталога е достъпно, като попитах цената за 2 от колелата и извода е ясен - делите цената в крони от каталога на 8 за цена в лева. Например Greenline e 800лв, а Mount-a - 2800лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да ви спъвам ентусиазма, но в тези колела няма нищо особено освен лепенката Шкода на рамката. Незнам с какво ги сравнявате, но ако цените са цитираните, това е до 2-3 пъти над нормалните за велосипед с такова оборудване

smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май или не си ги виждал на живо или нищо не разбираш! smile159

Ари ве ти коли, мотори, колела, друго? От лодки и яхти разбираш ли smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май или не си ги виждал на живо или нищо не разбираш! smile159

 

Определено цената е доста надута да не казвам двойна. Колкото до лепенките винаги може да се импровизира ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май или не си ги виждал на живо или нищо не разбираш! smile159

Ари ве ти коли, мотори, колела, друго? От лодки и яхти разбираш ли smile004

Tи да не си наследник на Ванга? smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които се интересуват, попитах в ЕТ. Всичко от каталога е достъпно, като попитах цената за 2 от колелата и извода е ясен - делите цената в крони от каталога на 8 за цена в лева. Например Greenline e 800лв, а Mount-a - 2800лв.

 

По принцип курса на лева спрямо кроната май беше 1:13, така че явно останалите до 8 до ЕТ си ги прибира в джоба за комисионна... та май по-изгодно излиза да идеш в Чехия да си го купиш или тук си купуваш китайско, а от ЕТ само оригинални стикери да го облепиш после ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз преди да си направя фирма и да почна да припечелвам скромно и да ям за трима и гъзът ми да стане като диференциал на ЗиЛ от обездвижване в офиса и фабийката, също бях голям фен на велосипедизма.

И по-точно на Custom изпълненията, имам наблюдения от 2005-2006 година, че ако търсиш оптималното съотношение цена качество, можеш да сглобиш еди приличен байк за около 500-700 лева, а сега определено ще е по-евтино (поне аз за толкова го направих, като използвах на готово само рамка), като включиш най необходимите, и сравнително здрави, компоненти, за сериозен спорт, без излишна гъзария.

Разбирам напълно ентусиазма на колегата, все пак всички ние затова сме в този форум точно защото сме фенове, но да се плаща двойна цена заради марката аз лично не го приемам.

Велосипедите от брошурката имат всичко необходимо без да блестят с някакви извънредни екстри, предполагам че са изработени с качеството и здравината на Skodа, но предполагам че е логично да струват най много с 30-40% по скъпо от редовите аналози на пазара, но двойно че и повече е малко прекалено (мое мнение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както казах, не искам да спъвам ентусиазма на колегата, ако иска да кара колело Шкода, нека да си вземе, сигурен съм че ще остане доволен (кеф цена няма!), но ако не държи на марката на колелото, може да направи и по-добра сделка ;)

Тъй като имам известен опит (10 години вече) мога да помогна с някой съвет, като гледам има и други фенове smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги.

 

Приемам съвети за шосеен бегач в ценови диапазон 0-2000лв. Колелото ми е MTB Sprint на 12 години и е коренно различно от това, което ми трябва в София. Заглеждам се във всичко, различно от DRAG, тъй като впечатленията ми за марката са недобро обслужване и слабости при готовите им решения. Карал съм шосеен бегач Спутник навремето (на него се научих) и останах дооволен, преди да го сгъна в една кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към superba и filipkarolev - от 1966 г карам колелета,сменил съм доста ,сега имам две понита 20 " и едно дамско/купувал съм го на дъщерята/ 24 ".Едно пони е с вътрешни скорости от Чопър с три скорости ,свободен венец, дамското е с три вътрешни скорости на Shimano ,но контра.

 

Интересува ме знаете ли дали в България се продават употребявани като резервни части задни главини с 5,7 или 8 вътрешни скорости на Shimano или друга фирма,в гугъл намирам само за нови.

Имам желание да си преработя поне едно от понитата с такава главина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shotik,

 

Можеш да провериш на пазара за части на Пиротска пред женския пазар, а също и на пазара за части между националния стадион и входа на новото метро. Също така продават и на битака, но там не ти препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shotik,

 

Можеш да провериш на пазара за части на Пиротска пред женския пазар, а също и на пазара за части между националния стадион и входа на новото метро. Също така продават и на битака, но там не ти препоръчвам.

 

На Пиротска нямат,на Битака също,на стадиона не съм ходил,не ги знам кога са там,ако знаеш ми напиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм сравнение - тия части на женския пазар са абсолютно същите /китайски и турски боклуци/ като на битака, ама малко по-скъпи... единствено си струва там да пазарува, ако му е по-близко на Shotik, ама не е :)

 

п.п. какво значи няма на битака? Нали знаеш там за употребяваните неща е до късмет - може още утре да намериш, може и след 6 месеца, но само ако си редовен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно уточнение, силата ми е в планинското колоездене, карал съм всичко от XC до DH. Тъй като и двата въпроса са извън това, ще ви отговоря с линкове към местата, където може да получите конкретни отговори.

 

За шосейно колоездене нямам много инфо, но на този линк е темата за шосейките, където ще могат да ти отговорят на всички въпроси, а на този линк са всички магазини - Има телефони ... СКОТТ и ДРАГ знам че имат шосейки. Не знам точно какво разбираш под шосейно колело, ако търсиш нещо леко, здраво и удобно за придвижване в градски условия, за тези пари ще можеш намериш много приличен MTB с окачване, да не кажа и "професионалeн" дори, което ще те кара както в града, така и извън него.

 

за колегата с главината с вътрешни скорости, ако търсиш втора ръка:

- публикуваш обява тук, напиши главината с колко спици я искаш и ... чакаш :)

- женския пазар или битака, но както казаха вече там си е до късмет, пък и има голяма вероятност стоката да е крадена :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора на superba и на другите които писаха,има доста за четене ,надявам се да намеря търсеното от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, колко велосипедисти имало тук! :smt004

 

Като гледах цените, които са посочени по-горе за велосипедите на Шкода направо ме заболя корема, но е истина, че обикновено те са толкова надути основно заради марката. Погледнете колко са тези на Пежо, например. Цифромания.

 

Не, че колелото ми е нещо особено, но за около 600 лв. ( с малка помощ от приятели, които ми спестиха минимум 200 лв. ) то вече е в този вид:

 

5373_1138853163416_1590006055_30348320_4922795_n.jpg

 

преди и след

 

Драг Девил, базов е с твърда вилка. Тази е сложена още при купуването му преди 3 години и тогава с нея излезе по-малко от 300 лв. Това лято му направих сериозни ъпгрейди и общо-взето само рамката, седалката и кормилото с вилката са общото между преди и след. Капли, предна главина, скорости, курбели, педали и спирачки + ремонта за около 350 лв.

 

Някой по-горе спомена за "къстъм велосипедите". Излизат доста по-тънко и по нищо не отстъпват на "гъзарските" велоколелета. smile045

 

Догодина инвестирам още малко в хубава рамка и вилка и мисля да спра до тук. За нуждите, които имам ми е напълно достатъчно. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като глдам колегата TIG иска шосеен велосипед, за парите които е приготвил е най-добре да се ориентира към-скот или трек.Но колега може да се наложи да отделиш малко пове4е от 2000 лв.Друг много добър вариант е да потърсиш нещо на старо като Bianchi или Colnago с оборудване Campagnolo.Аз карам шосеика с рамка на Bianchi и обордване Campagnolo Veloce.Преди карах драг със шимано, но по-добро от италианското няма.Моят съвет е да пообиколиш веломагазините и все ще намериш нещо добро.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, тука http://www.bmw.bg/bg/bg/insights/bmw_bi ... rview.html гледал ли си? ;) Твърдят, че сами си ги правят, само цени нема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.