Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тиквата е!!!


faraona

Recommended Posts

Помагайте! стопих си нервичките с тая мойта... термостата отваря, датчика на вентилатора работи перфектно а двигателя ВРИ! ](*,) ](*,) ](*,) ! Къде може да е проблема? вече идеи не останаха smile164 smile164 smile164 , пък да я обезглавявам за едното нищо малко не върви... 2 пъти хвърлих антифриза откакто почнаха проблемите, и сега е с чиста водица, но проблемите се задълбочиха. Започна от леко греене и сега нормалната температура е 110 градуса, а парното никакво го няма. Махнах термостата- все същото! Водата не мирише на газ (изключвам изпарителя). Не пуши бяло отзад. Просто не мога да го проумея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    10

  • faraona

    9

  • Spido Rapido

    6

  • Favorit

    3

Най-много писали в темата

за гарнитурка, бегай да я смениш

 

И да ти проверят ризите за потънала, че да не сменяш гарнитурки всяка година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз бях така до преди месец. И познай - шлайф,гарнитура,ризи... и още дреболийки....

Сега карам нова кола на 200к км ;) Действай сега да не стане по-зле ! то при теб май е станло щом вече хвърля антифриза.

При мен не се стигаше чак до там.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си термовключвателя на перката с такъв който включва по-рано
И след 3 месеца бегай за нова перка smile175
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Ако случайно се налага смяна на гарнитура купете си оригинална(във вакум опаковка),защото, пострадах от некачествена г-ра. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си термовключвателя на перката с такъв който включва по-рано
И след 3 месеца бегай за нова перка smile175

По принцип си прав , но ако намери такъв който е без долна граница не мисля ,че ще има проблем. И моята започна да загрява до 110 и сложих един който включва по-рано и се моля да не ми изгори вентилатора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си термовключвателя на перката с такъв който включва по-рано
И след 3 месеца бегай за нова перка smile175

По принцип си прав , но ако намери такъв който е без долна граница не мисля ,че ще има проблем. И моята започна да загрява до 110 и сложих един който включва по-рано и се моля да не ми изгори вентилатора !

Да, но колегата казва, че първо започнала да грее, след това положението е продължило да става по-зле, => от греенето са му се ДОизпържили гарнитурите и са за смяна, а моят датчик си е фабричният и си включва както е по книжката-на 97-99 градуса, така че може би и ти имаш проблеми с гарнитурките, а и не виждам смисъл в излишно скъсяване на живота на перката (побългаряване) smile168
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста време не съм опреснявал информацията... Трътла вече роди слонче. Докато я закарам в сервиза(на няма и километър) омеши вода и масло. В картера имам жалко подобие на боза. утре е почивен ден и ще се занимая с обезглавяването и smile048 smile048 smile048 .

също така искам да ви помоля да споделите какви марки резервни части да купувам(гарнитури, гумички на клапани, повдигачи). мотора ще го рзхвърлям целия...има ли вероятност да има наранени ризи от пресяканото масло :-k . трябва ли да сменям медните пръстени на ризите и тем подобни глупости. така или иначе е отворен мотора мисля да сменя и веригата мога ли или трябва да свалям мотора...?

 

ПП извинявам се, но търсачката нещо не ми действа и не мога да намеря нищо по въпросите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За веригата няма нужда да се сваля мотора, тя си е под един капак, който се намира точно под ремъка на генератора ако се вгледаш. Не е кой знае колко сложен ремонт, но за парите, които струва (30-тина лв) що пък да не я смениш, ако ти трака...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За веригата няма нужда да се сваля мотора, тя си е под един капак, който се намира точно под ремъка на генератора ако се вгледаш. Не е кой знае колко сложен ремонт, но за парите, които струва (30-тина лв) що пък да не я смениш, ако ти трака...
За да свалите капака на веригата трябва да демонтирате внимателно маслената помпа слeд като сте свалили картера.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес я отворих.вижте какво намерих вътре. 3-ти цилиндър пълен с водичка. маслото е пресякано и не мога да разбера дали е прецакана повърхноста на цилиндровата втулка. сега при това положение трябва ли да сменям пръстените под втулките и как се избиват те? а отгоре трбва ли да има някакви медни пръстени или не?

post-2862-13845311663_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

faraona Спокойно де.. нищо ненормално за Шкода.. Процедурата ми е позната, но лично не съм я правил на мойта, прави я Симо на зоопарка, все пак е по-опитен. Отваряш картера отдолу и преглеждаш шийките на биелните лагери - гледаш цвета им - най-вероятно няма да има проблем, защото не си я таралянкал 1 месец със смесено вода и масло. След това - затягаш обратно, взимаш нова гарнитура, на главата и правиш шлайф, оглеждаш клапаните да няма някой прегорял, може да смениш гумички, смяна на клапани не се препоръчва защото ще създадеш много добро уплътняване откъм клапани, което не е в синхрон с вече образувалите се хлабини в ризите, съответно ще почне да се опитва да духа повече през сегментите и след по-малко километри ще стигнеш до основен ремонт с ново отваряне.

После - качваш главата, регулираш клапаните, наливаш масло и антифриз и палиш :). Това с тия медни пръстени отдолу - надявам се си спазил изискването да обездвижиш коляновия вал при свалена глава, защото ако е мръднало - по-добре - направо основен ремонт още сега, но ако не е - няма смисъл. Пуснала ти е гарнитурата точно на стандартното място така че най-вероятно е само гарнитура.. Добре е и др. да си кажат мнението де. Добре е да снимаш и главата да видим за какво иде реч. И споко - като я шлайфаш - ще стане по-глояма бегачка :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо си провери дали не е пропаднала 3-та риза

ако е сменяй пръстени сложи по 2 от тънките

ризите се избиват с пробой и чук ат долу -ще видиш къде да чукаш като погледнеш

после провери и главата и не я шлайфай ако няма нужда

никви основни ремонти не те чакат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето снимка на главата. гледах гледах за пропаднала риза ама не видях разлика да има спрямо положенито на другите ризи. има ли някакви белези, които да гледам?

главата вече е шлаифана (някви стотни).не беше изкривена smile049 . нови клапани, пружини, гумички...само пустите ризи не мога да ги усета...

post-2862-138453117098_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ти трябва да вадиш ризите ( според мен ) ... водата и маслото ти ги е измешала през гарнитурата на главата и ако не са много износени и не харчи масло ( т.е. не е наложително оновен ремонт ) шлайфай тиквата , нова гарнитура и си чисто нов ... за всеки случай като бутнеш картера огледай дали не капе от някоя риза , което лично мен ме съмнява .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви много!!! smile126

всички заслужавате мноого мноого бири smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

всички заслужавате мноого мноого бири smile027

Искаме си ги. smile004

 

Фараонче,гледай да не се местят буталата до като си свалил тиквата, да не мръдне някоя риза. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо си провери дали не е пропаднала 3-та риза

ако е сменяй пръстени сложи по 2 от тънките

...

Алеле майко, гениалности!!!! Това да не баница: Режа па яж!!! Ама дали с два тънки ШЪ влезне в нормите на задигнатост на ризите ? То това се мери с микрометърен индикатор (уреда с кръглото часовниче) и специална стойка. Почистват се леглата на ризите в блока със специална фреза + това има и допуски за надстърчане на две съседни ризи ! Но щом е казал bega4kata smile126 smile126 smile126 : слагай две от тънките и не му мисли!

А относно нуждата за шлайфане на главата , да първо се мери и после се шлайфа , но при изядена глава от кофти антифриз при гарнитурата , май е по- добре директно да се шлайфне малко за да се преместят поне малко язвите настрани от гарнитурата и после задължително G12 !

И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ СВАЛЕНА ГЛАВА ДА СЕ ПОЧИСТИ ГНЯСТА ОКОЛО 4-ТИ ЦИЛИНДЪР!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.