Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Въпрос относно таблото на S' Felicia


Me4o_nyx_e_kyx*

Recommended Posts

Здравейте шкода манияци smile001 , имам един въпрос към вас. Понеже от доста време искам да си сложа оборотмер на Фелицията, днес обиколих няколко морги в търсене на този оборотомер. За мое съжаление не намерих...

Единствения оборотмер (цяло табло) което намерих беше от незнаен модел Фелиция, поради, което незнаех дали е от карбуратор.Огледах таблото, на него беше написано само фелиция (дали е от инжекцион или карб, един господ знае).Така, въпроса ми е следния как мога да разпозная оборотомер за Фелиция карб (хайде цяло табло, ако е по-лесно) от такова за MPI ?

Съжалявам ако въпроса ми е глуповат, но просто искам да знам има ли разлика защото таблото ми се стори евтино... 30лв, и ако случайно пасва за моята кола, да не пропусна шанса :D

Като огледах таблото не видях да има спец кабел за оборотомера да се свърже към нещо, което ме навежда на мисълта, че е било за инжекцион, защото нали тогава оборотомера не се свързва към нищо...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Не е невъзможно,но е много трудно да намериш оборотомер от Фелиция-карбуратор.Аз лично търся повече от година и вече съм пред отказване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, за съжаление си прав.Оказва се доста трудна задача.Единствения, който намерих беше в магазина на Сливница за 77лв... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавайте да търсите, не може да няма, щом аз имах на Формана даже. За съжаление от Фаворит не става заради констр. промяна на самото табло..:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съфорумници моля кажете ми по какво да позная таблото (с оборотомера) за карбуратор от това за инжекцията, от една морга намерих ( човека казва, че е от карб. ,но как да разбера за себе си ) ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - лесно е с проба ... ако е от карбураторна и монтираш таблото директно на твоята уредите на бензина и температурата ще работят коректно , ако е от инжекцион ще показват грешни показания ( те това съм забелязал при монтаж на несъответствиащо табло )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, следователно колега The Best Forman, нямат външни разлики двете табла ?

Мисля, да си сваля таблото , да закарам колата там, и да го свържа на бързо, просто да се погледни за тези неща, които написа.

То всъщност като се пробва (сложи таблото, и показателите за бенз. и темп. работят) не трябва ли и оборотомера да заработи ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да тръгне и оборотомера ... има някакви разлики в инсталацийте и трябва да се прехвърли една маса към корпуса на стъпковото двигателче на оборотомера ( ако не тръгне веднага )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази маса трудно ли се намира, скъпа ли е ?

Мерси за помоща

Сиг ще взема таблото и ,в удобството на предблоковото пространство, ще ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"масата" е всъщност "минус" и се постига много лесно с поялник и жичка :)

успех с монтирането и да кажеш после дали се е получило!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-лесно да погледнеш под капака на мотора на донора - карбуратор - възд. филтър е един такъв кръгъл оребрен, на моноинжекцията е гладък, а на пълната трябва да е квадратен, незнам дали има фелиции с моно, май повечето са пълна или карб. - така че ако е квадратен - не е за тв. кола..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донора едва ли е там ,за да го видят,а пък този ,който продава винаги ще каже,че става и е точно това,което търсиш.

Може да се договориш да му го върнеш,ако не става.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, нека обясня какво стана днес, когато отидох да видя така обяснения ми на мен Карбуратор (беше половин кола, срязана по средата).Сигурно питах около 5 пъти автомобила карб. ли е ? Отговора все същ - Да. Е отидох Шкодата не беше карб. за мое съжаление, беше моно-инжекция с квадратен въздушен филтър(нека по към правоъгален, не беше точен квадрат :) ) Е за мое щастие не останах с празни ръце.От шкодата взех орг. халогени + копчето за таблото + капачетата за бронята за сумата от - 60лв,само да вметна халогени - Hella,също така купих кора за капака на двигателя - 15лв,две оригинални тонколони Шкода (даже емблемата на шкода беше на тях) - 15лв и още някои малки джунджурийки (нямах ,плафони ли се казваха, тези дет осветяват задния рег.номер, и тях си взех като за завършек) smile152 ,мислех да взема и таблото, но с тази моно инжекция ...Смятам, че за 90лв си взех хубави неща :mrgreen:

Сега остана само да си намеря оборотомер за моята скъпа фелиция и едни лайснички за вратите, за да стане завършена :D

 

Искам да благодаря на всички, който писаха в тема за помоща, готино е като има форум, в който почти всеки може да ти помогне, било то и с малко ! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, нека обясня какво стана днес, когато отидох да видя така обяснения ми на мен Карбуратор (беше половин кола, срязана по средата).Сигурно питах около 5 пъти автомобила карб. ли е ? Отговора все същ - Да. Е отидох Шкодата не беше карб. за мое съжаление, беше моно-инжекция с квадратен въздушен филтър(нека по към правоъгален, не беше точен квадрат :) ) Е за мое щастие не останах с празни ръце.От шкодата взех орг. халогени + копчето за таблото + капачетата за бронята за сумата от - 60лв,само да вметна халогени - Hella,също така купих кора за капака на двигателя - 15лв,две оригинални тонколони Шкода (даже емблемата на шкода беше на тях) - 15лв и още някои малки джунджурийки (нямах ,плафони ли се казваха, тези дет осветяват задния рег.номер, и тях си взех като за завършек) smile152 ,мислех да взема и таблото, но с тази моно инжекция ...Смятам, че за 90лв си взех хубави неща :mrgreen:

Сега остана само да си намеря оборотомер за моята скъпа фелиция и едни лайснички за вратите, за да стане завършена :D

 

Искам да благодаря на всички, който писаха в тема за помоща, готино е като има форум, в който почти всеки може да ти помогне, било то и с малко ! :smt017

Моята е МОНО, възд. филтър си е кръгъл, не е квадратен. Тая ще да е била пълната сигурно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия филтър е кръгъл , ама кутията требе да една шантаво елипсовидна ... ако е кръгла и кутията значи е със стария инжекцион от Пасат , а не от Поло ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.