Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Алтернатор от Фелиция 1.3 (шкодовия мотор)


lent

Recommended Posts

Здравейте колеги от този подфорум!Искам да попитам какъв по мощност е алтернатора на Фелиция с добре познатия шкодов мотор 1289см3 (1.3)?Закрепването му идентично ли е с това на 105/120?

Един шкодаджия ми каза,че Фаворитите са с 55А алтернатор,а Фелиция вече - със 70А.Това вярно ли е?Имам един мерак евентуално да си сложа един 70А алтернатор на 120-ката ако,разбира се,става без много "изпълнения" :-k За съжаление в момента не ми отваря сайта ,в който е поместена литературата,затова питам :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на 1.3 шкодовия мотор какви разновидности се монтират?И стават ли за закрепване към 105/120 мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 55А се използват дистанционни фтулки,понеже има малка разлика в стойката за алтернатора! Като без проблем всеки стругар може да ти ги изработи. При другите модели, нека колегите да споделят как е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

70 амперовия от Фав/фел 1.3 външно е идентичен с този от 55А, поне на фелата са взаимозаменяеми без доработки... но от 1.6 и и 1.9D предполагам са различни, нека колегите да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е 70А на 1.3 е идентичен с 55А и със съвсем малко преработване (дистанционни втулки) пасва перфектно на 105/120. А от 1,6 и 1.9 са коренно различни по отношение на захващане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Виж http://www.magneton.cz/en/katalog/hledaniV.asp Тук са всички видове алтернатори произвеждани от фирмата Magneton, която произвежда алтернатори за Шкода, Ауди, Фолксваген и други. По номера може да се видят данните на алтернатора, кои части от него за заменяеми и за кои модели автомобили се произвежда. Може да се открият и други алтернатори произвеждани от други фирми. Различните модели Фелиция са с различна мощност, в зависимост дали са с климатик, допълнителни фарове за мъгла и др, различна форма на шайбата, в зависимост от това дали имат хидравлик или не и различно закрепване. Мисля, че по-старите модели шкодса, както и Ауди са с трапецовиден ремък, а по-новите с многоканален и по това се разлчава шайбата им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, например на Фаворит 1,3 моно от 94-та е многоканален ремъка и шайбата, въпреки, че колата няма никакви други екстри, нека някой с Фелиция да каже дали има с трапецовиден при тях. Изглежда е доста голяма каша и разнообразие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......... нека някой с Фелиция да каже дали има с трапецовиден при тях. Изглежда е доста голяма каша и разнообразие.

 

На моята Фелиция .мотор 1.3 карб. е с трапецовиден ремък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......... нека някой с Фелиция да каже дали има с трапецовиден при тях. Изглежда е доста голяма каша и разнообразие.

 

На моята Фелиция .мотор 1.3 карб. е с трапецовиден ремък

+1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.