Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Здравейте!Искам да си закупя "шкода октавия".Моля помогнете!


zarul

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам две предложения за тази марка и модел кола.моля, кажете по няколко думи за тях.

 

1. Шкода Октавия 1.8Т / 150 к.с. / Автоматик/ 131 000 км./ произведена 2000г. / много запазена, цена : 6500 лв.

 

2. Шкода Октавия GLX 1.9 TDI /90 к.с. / 136 000 км. / произведена 2002г./ запазена от магазина на Шкода в София. цена : 8800 лв.

 

Ще ви бъда много благодарен за евентуалната помощ! Коя ще ми препоръчате и защо? Много бих искал да знам какво евентуално може да се повреди на тези коли след като ги взема? Кои са им слабите страни? Автоматичната ск. кутия има ли проблеми? Такива неща... :)

 

 

 

Благодаря. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

1. Шкода Октавия 1.8Т / 150 к.с. / Автоматик/ 131 000 км./ много запазена, 2000г. цена : 6500 лв.

2. Шкода Октавия GLX 1.9 TDI /90 к.с. / 136 000 км. / 2002г. запазена от магазина на Шкода в София. цена : 8800 лв.

 

Не си писал годините на колите, но все пак...

 

1. Бензин с неговите предимства и недостатъци. Хубав двигател, пъргав, икономичен (за бенДзин smile004 ), надежден, ... Като цяло добър избор ... ако не слагаш газова!

2. Дизел. За състезания не става, но за стегнато каране е екстра. С едно чипче (до към 110 коня) става екстра! Икономията на тоя двигател е пословична. Ако караш повечко километри то това е твоя двигател.

 

Цените и на двете не мога да ги коментирам. И пак - без година на производство ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много различни коли са това. Мисля, че отговора на въпроса можеш само ти да го дадеш. Говорим за разлика от 60 коня в мощността и също така става върпос за кола автоматик и кола с ръчни. Това са основни разлики. Обикновено някой ако иска автомат не иска и да чуе за ръчка и обратно. Не е нещо, което трябва ние да те съветваме, ти си знаеш кое предпочиташ. Разбирам да питаш за съвет м/у TDI 90 и TDI 110, но тук говорим за съвсем различни неща. 90 коня не върви като 150, но и 150 не харчи като 90. Овсен решението за автоматика трябва да прецениш какви разстояния минаваш, защото разликата в разхода на гориво не е малка. Дали е 2000 или 2002 според мен няма голямо значение. По-скоро по-важно е състоянието на 2-та екземпляра.

 

Аз лично ако и двете са добре запазени бих взел първата без замисляне - по-мощна, автоматик, доста по-ниска цена и т.н. Но това няма никакво отнощение към твоя избор, защото ти и аз може да се много различни хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много различни коли са това. Мисля, че отговора на въпроса можеш само ти да го дадеш. Говорим за разлика от 60 коня в мощността и също така става върпос за кола автоматик и кола с ръчни. Това са основни разлики. Обикновено някой ако иска автомат не иска и да чуе за ръчка и обратно. Не е нещо, което трябва ние да те съветваме, ти си знаеш кое предпочиташ. Разбирам да питаш за съвет м/у TDI 90 и TDI 110, но тук говорим за съвсем различни неща. 90 коня не върви като 150, но и 150 не харчи като 90. Овсен решението за автоматика трябва да прецениш какви разстояния минаваш, защото разликата в разхода на гориво не е малка. Дали е 2000 или 2002 според мен няма голямо значение. По-скоро по-важно е състоянието на 2-та екземпляра.

 

Аз лично ако и двете са добре запазени бих взел първата без замисляне - по-мощна, автоматик, доста по-ниска цена и т.н. Но това няма никакво отнощение към твоя избор, защото ти и аз може да се много различни хора.

 

Да бе ...., плюс това е бензин, нали !!! То оставаше и да избереш печката ... smile091

 

Към автора на темата : ако събереш още някой лев ( примерно Х 3 ) мога да предложа и друга оферта ... smile092 - от аватара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

годините съм ги сложил...не си видял..нищо. :) благодаря ти.

какво ще кажеш според годината на произ. ?

 

Хм... Спал съм smile049

 

2 години разлика не е за подценяване. Но и разликата в цената си я бива. Та по този критерий са ми равни.

 

Това което за мен би било решаващо е скоростната кутия. Аз автоматик не бих си взел. Още повече, че 2000г не е DSG, а обикновен автоматик. В комбинация с бензин не очаквай разход в градски условия (София) под 15! При същите условия дизела би ти дал под 7! Освен това и голяма част от динамиката на бензинката ще се губи от кутията.

 

Моя избор все пак би бил дизела ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за оказаната помощ! Направих своя избор! Ще взема дизела 1.9Т. Сега съм в процес на търсене...искам да намеря запазена за прилични пари.

 

 

Още веднъж ви благодаря за отделеното време. :)

 

 

Успехи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам 1.9 тди - пд 105кс. за 4-5месеца и направих 9500 км.-пъргава ,стегната кола ,стабилна в завой ,особено със свестни гуми , не изморява на дълъг път,сравнително добро ускорение/е ,не изтребител / ,но е напълно достатъчно.огромен багажник.

минуси -можеще да е по -добре обезшумена ,малко по-твърда возия от нормалното ,

всичко друго е ок колата си е супер

разход- при средна скорост от 140 -150 км. в час по магистралата разхода е 5.8л

при каране градско и извънградско --5.6 по компютър

долях 300г. масло

 

пак бих си взел такава ,но 140 кс. щото съм малко нервен и ми е тежък крака :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T пре спокойно се газифицира с 1400лв газов инжекцион италиански. Може да се наложи да смениш турбо, на което му дават 200 000км живот - 1200лв с работата. Мотора въпреки всички митове е много икономичен при нормално каране - 7 бензин вън от града и 10 вътре. С газов инжекцион 8 вътре 11 вън, без да жалиш педала на газта.

1,9тди проблеми с турбото едва ли ще имаш, но на всичко друго поддръжката е по-скъпа значително от 1,8Т. 90 коня са добре за градско каране, но извън може да почиустваш малко недостиг. Без чип има добра мощност в диапазона от 2000 до 3500 оборота в минута. С чип нещата се оправят 1800-4000.

 

Аз бих взел турбото с автоматика.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво предстои да се смени наложително по колите.

Например на 1.8Т - съединителя не може да изкара повече от 135-140000 км. А при 1.8 Т се сменя заедно с маховика - не може само съединителя. Комплекта е малко над 2000 лв.

Погледни неща като дебитомер, ламбда сонда, карета (едното е над 700 лв) и т.н.

Тези 6500 много лесно ще станат 10000 след няколко месеца каране ако определени компоненти са за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли ги сменяш съединителите на 1.8Т с маховика или .... Няма такова нещо! А и на колегата му предлагат автоматик ;) Верно маховика също е двуделен, но не се разбива, за разлика от дизеловите.

 

Овери се, че дизеловата наистина е 2002, че GLX 2002 нещо не ми се връзва. Ако е 2002, значи е фейслифтовата и аз лично ти препоръчвам да вземеш нея. Доста подобрения има, а и както казаха колегите 90-ката е дооста икономичен мотор. 1.8Т с автомат ще си гори бая в града :oops: .

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.