Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 1.6i - сама се форсира


mitkoto

Recommended Posts

Здравейте! Имам един проблем, който от доста време не може да се реши, въпреки, че колата е била не веднъж на сервиз. Когато загрее, обикновено в задръствания, когато се кара в режим "тръгни-спри", в един момент започва абсолютно ритмично да си подава обороти сама - между 1500-1800. С форсиране проблема не се премахва, с изчакване - също. Може и десет минути така да се форсира. Единствено се премахва, когато при каране оборотите "насилствено" падат. При следващо спиране, обаче ситуацията е същата.

От няколко седмици при палене сутрин се опитва да загасне, тресе се, нещо пука под капака. Това е само при първо палене.

Друг проблем, който наблюдавам е, че понякога при потегляне подавайки нормално газ като за едно нормално тръгване тя сама се изфорсира.

 

Та - въпросът ми е - може ли всичките тези проблеми да са от един източник и можете ли да ми препоръчате читав майстор, който да реши проблема веднъж завинаги. Колата е все пак на 85 000 км и четире години. А аз мисля да я карам още дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е на 4 години значи не е AEE мотора на Октавия 1, от който се оплакват много хора (да чукна на дърво моя все още работи добре). Проблема се нарича дросел - клапа. Все пак мини на дигностика. Може да има записана грешка, за по-лесно локализиране на дефекта. Опитай да почистиш клапата отвътре с парцалче и някакъв разтворител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бацко и според мен е дроселна клапа както колегата ти казва мойта прави същото но по рядко но ходих на диагностика и е това .

Почистват я със спрей за карборатори и се оправя в повечето случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се занимаваш с дросел - клапата, което е ВТОРОТО ВЪЗМОЖНО от двете - извади буксата на дебитомера (на въздушния ръкав след филтъра) и ако проблемът на топла кола изчезне - отиваш на по-евтиния вариант - смяна на дебитомер. С откачена букса сутрин пак ще пука. Пробвай дали така ще се оправи. След смяна на дебитомер оборотите могат пак да играят - тогава вече отиваме на ДРОСЕЛ КЛАПА. Имам същия мотор и ДОКАЗАНИТЕ проблеми на ДОКАЗАНИТЕ КИЛОМЕТРИ. При мен се оказаха и двете - и дросел и дебитомер.

П.С. Ако дебитомерът ти е HITACHI го изкупуват (нищо, че е повреден) и правят отбивка 30 % при един познат. Заменят го с оригинален HITACHI.

Ако искаш звънни 0887 601 759 Боби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.