Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Какъв двигател да избера-избрах го


georgidinkov

Recommended Posts

Колеги бих искал да ви помоля за голяма помощ.

Значи ще си поръчвам новия Superb но много се колебая какъв двигател да избера ДИЗЕЛ или БЕНЗИН и съответно каква мощност.

Нов съм във форума но Шкода харесвам от много време.

Консултирах се с ЕТ и от там по принцип ми препоръчват бензин.

Аз лично искам дизел но вече и аз съм доста объркан.

Все пак това решение не се взима така,така

Ще съм благодарен на всеки с опит и компитентен колега за съвет

Предварително благодаря smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    11

  • pigoff

    8

  • bega4kata

    6

  • georgidinkov

    25

Най-много писали в темата

Бих ти препоръчал бензин само поради една единствена причина, а именно качеството на горивата в милата ни родина.

И двата мотора имат турбини, и давата мотора са сравнително икономични(погледнато спрямо началната цена), и двата мотора са доста тихи вече.

Икономически погледнато и в дългосрочен план(поне 5години) си заслужава да инвестираш в сравнително икономичен бензинов мотор, а в по-дългосрочен план дори за бензинов с по-голям ресурс под капака.

За мен фаворита е 1.8, който разполага с достатъчно ресурс за това купе и е доказал се агрегат с времето, като изключвам за момента дизела поради горепосочената причина.

Ако търсиш икономия 1.4 е твоят двигател!

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,за каква икономия говорите при бензинов двигател

не гледайте какво пише

в реални условия гори мнооого повече

при дизела нещата са по близки да обявения разход

аз съм за двулитрово тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До максимум месец ще имам впечатления от мотора 1.4 125 кс. Ще пиша на всички колеги. Може и да им е любопитно. Поръчахме го само с впечатление от четене по форуми и сайтове, но пък и цената си я бива. Няма да излъжа, че ако разполагах с повечко парици щеше да е друго положението! smile009 Но се надявам да си върви прилично колата. Ще сложа и снимки. Колата е черна перла, амбишън. Според мен няма да качи повече от 11л., градско, в никакъв случай - нормално каране, като се надявам да е по-надолу! Поздрави! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз карам вече 9 месеца дизел 2.0 TDI!!!!!!

Това ми е първия дизелов автомобил, но да ти кажа след близо 14000 км съм невероятно доволен!

И това , че е икономичен - не е само евтин рекламен трик!!!!!!!

Ако имаш възможност взе ми си дизела, няма да се сещаш после за друго!!

Това е моя съвет!!!

Успех и изборът все пак си е твой!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз досега съм карал само бензинови коли и някои от тях прерабогени на газ . Супърба е първата кола която съм карал на дизел. Взех с резерви дизела , но сега не съжалявам. Убедих се ,че е икономчен мотора , макар ,че е голям по принцип. Ако питаш мене за такава кола най - добре ще е 2 TDI . Слагаш хубава нафта и си ти и зиме и лете. Единствено за дизела можеш да се притесняваш ако мислиш да слагаш от "другата " нафта(ефтината от ръка). Там вече може да стане беля зимата , пък и дюзите няма да се чувстват добре. :smt017 А и тези 140 си дават много добра динамика.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да разбирам много искам само да вметна, че "PD" вече излиза от употреба при VW и Audi. Защо е така си отговорете сами. Друго на което знам, че трябва да се обърне внимание (по разбиращи от мен ми казаха, но тук не е споменато) е т. нар. "DPF" и по скоро начина му на експлоатация и подръжка. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво тук значи някакъв си разход на гориво?

 

Не си заслужава да се кара кола на нафта в България - само нерви и притеснения. (лично мнение не ангажирам никой с него)

Нервите са породени най-вече от "гаранцията" на автомобила в България, и като се счупи турбина - и ся кво праим? А като се развали Горивна помпа - Кво правим?

А като се сдухат инжекторите - Какво правим? Търсете причина у бензиностанциите на които сте зареждали (това ще чуете).

Или все ремонти, за които повечето фенове на дизела, не споменават.(или ги е страх и да си помислят)

АЗ СЪЩО СЪМ КАРАЛ ДИЗЕЛ, и съм поддържал дизел.(ремонтите бяха 3пъти по-скъпи от тези на бензинова кола С ГАЗ и за пояснение ето пример: 800лв ГНП за дизел срещу 220лв ГНП на бензин)... smile092

Технологията Дизел е прекрасна само за едни други географски ширини! Доказано вярно и с експлоатацията и с поддръжката и.

 

Все пак си мисля че човек си купува даден агрегат за да го удовлетворява напълно, дали бензин, дали дизел, дали газ или метан. Всяко взето решение трябва да бъде строго индивидуално, според разбиранията и потребностите на собственикът му.

 

Даден автомобил трябва да се разглежда като консуматив за определен период от време (или пробег). Важно е да се прецени точно колко време ще се използва даден агрегат, дали У км или Х години, сяда се, смята се, сравнява се, преценява се да каква степен ще му прави кеф и решава, а не всеки да казва вземи си това или вземи си онова....

Отиди и питай дилъра колко струва турбина за бензин и за дизел, колко струва Горивна помпа за бензин или за дизел, кокло струват свещите и на двете, колко струват инжекторите и на двете системи, колко струват гърнетата(ако се възнамерява да се употребява колата по-дълго време), кой агрегат колоко тежи(този товар си го носиш постоянно), а не с цената на горивото да се прави извода че едното е по-ИКОНОМИЧНО от другото.

То ако беше така отдавна вече всички да карахме само ДИЗЕЛ(прекрасна система).

 

Пожелавам ти САМ да си стигнеш до извода кой двигател е за теб, и с най-голямо УДОВОЛСТВИЕ да идеш и да си направиш поръчката на мечтаният автомобил, и знай че на този автомобил името му говори всичко за него...

Надявам се да съм помогнал повече отколкото да съм те объркал в избора ти.

И да почерпиш като го вземеш!

Късмет. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги.

Прав си pigoff,че дизела е по скъп като подръжка,поне и аз така съм чувал,прав си и за това ,че тук горивото е трагедия.Но ме разберете,че колкото е хубаво да поръчаш един нов автомобил много трудно се решава какъв двигател да избереш,защото колебанията са големи.

А за черпенето нямаш грижи

Чакам панаира в Пловдив и до тогава имам време да реша за двигателя

Надявам се,че с ваша помощ ще избера наистина най-добрия вариант и най-надеждния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И щом си приел фактите - Дизел 140кончета минимум.... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Не си заслужава да се кара кола на нафта в България - само нерви и притеснения. (лично мнение не ангажирам никой с него)

Нервите са породени най-вече от "гаранцията" на автомобила в България, и като се счупи турбина - и ся кво праим? А като се развали Горивна помпа - Кво правим?

А като се сдухат инжекторите - Какво правим? Търсете причина у бензиностанциите на които сте зареждали (това ще чуете).

Или все ремонти, за които повечето фенове на дизела, не споменават.(или ги е страх и да си помислят)

АЗ СЪЩО СЪМ КАРАЛ ДИЗЕЛ, и съм поддържал дизел.(ремонтите бяха 3пъти по-скъпи от тези на бензинова кола С ГАЗ и за пояснение ето пример: 800лв ГНП за дизел срещу 220лв ГНП на бензин)... smile092

...

 

За 90к км съм сменил ... едни тампони! А като се счупи турбината - ами нова. Като замине горивната помпа - нова. Същото важи за свещите, бобините, кабелите за свещите, както и всеки друг елемент!

 

А, и имам един въпрос - къде видя ГНП при БЕНЗИНОВ двигател!??!

 

Към колегата пуснал темата: Направи си сметка къде и колко ще караш. И колкото повече, толкова повече клониш към дизела. До 25-30к/година по-добре бензин, нагоре си е задължително дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, и имам един въпрос - къде видя ГНП при БЕНЗИНОВ двигател!??!

Има, има... И мойта има, и 1.4TSI има, и 1.8TFSI, и 2.0TFSI, и TSI-тата, и т.н. (всички директни инжекциони имат).

 

Ама по спомени колегата pigoff май караше 1.4LPG smile001 , та там наистина няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.